Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jak wczesniej juz pisalem , mialem przygode z kraweznikiem ... ;/ wymienilem nowa tuleje przedniego wachacza ( ta tylnia gume przykrecana do karoserii ) i mam problem ze zbieznoscia ... Mieszkam w Anglii , dzis pojezdzilem po roznych firmach w ktorych robia opony , przeprowadzaja badania techniczne i jak tylko dowiadywali sie ze to bmw to odrazu mowili ze to jest grubsza robota i tylo ratuje mnie BMW Service :/ odrazu krew mnie zalewala jak to slyszalem ale zadzownilem do kolegi z miasta polozonego jakies 35km ode mnie i jest tam firma ktora zajmuje sie Komputerowa Geometria Kol ...

 

Problem moj tkwi w tym ze nie mam zadnej lawety zeby zawiesc samochod a na kolach raczej nie dojade bo po pierwsze szkoda opon a po drugie nie jedzie sie za ciekawie , samochod ucieka na wszytskie strony ... Pytanie moje tyczy sie osob ktora robily zbieznosc i moge mi wytlumaczyc jak ustawic mniej wiecej przednie kolo zebym mogl dojechac do warsztatu . Ustawia sie to na drazku kierowniczym ?? Prosze o odpowiedz .

" Ucz sie pracuj ciezko dnia kazdego

trening czyni mistrzem duzo w tym dobrego

pierwszy krok to poczatek by osiagnac szczyty

dzialaj swiadomie przestan na farta liczyc ... " HG

Opublikowano

Siemka.Tak możesz ustawić"+","-" kręcąc drążkami kierowniczymi(na rys.strzałka),ale zanim zaczniesz przejedz się kawałek i ustal w którą stronę ucieka kierownica.następnie ustaw tak kierownicę(gdy auto w miare prosto jechało)odkręć nakrętki nr8(po stronie,gdzie wymieniałeś część).I kręć drążkiem:

*jeśli kierownia jest przekręcona w lewo-musisz wykręcac drążek

*jeśli kierownica ucieka w prawą stronę-wkręcaj drażek(nie kręc końcówką drążka,tylko drążkiem(szare strzałki).

Kręć po 1/2 obrotu-i musisz się za każdym razem przejechać

Ja tak chyba z 5 razy robiłem aż do skutku,auto jechało w miarę,ale Kierownica była prosto.Na zbieżności wyszło tylko 6stopni różnicy :D

http://img705.imageshack.us/img705/2616/49933758.png

never again N46
Opublikowano
Dzieki wielkie za info myslalem wlasnie w ten sposob ale nie bylem do konca pewny jak to zrobic ... Dzis wezme sie za to i dam znac co i jak .

" Ucz sie pracuj ciezko dnia kazdego

trening czyni mistrzem duzo w tym dobrego

pierwszy krok to poczatek by osiagnac szczyty

dzialaj swiadomie przestan na farta liczyc ... " HG

Opublikowano (edytowane)

Dzieki roofii1 za wskazówki , wlasnie skonczylem i spokojnie dolece do warsztatu ... Mam jeszcze jeden problem poniewaz gdy hamuje trzesie mi kierownica i uczucie pod pedalem jak by sie ABS zalaczal ... Cos w stylu krzywej tarczy albo jakiegos luzu ze szarpie kolem , nie wiem jak to dokaldnie opisac ...

 

Podnioslem samochod i poruszalem kolem , zauwazylem luz tak jak by przy koncu tego drazka kierowniczego ( w strone maglownicy ) na koncu drazka jest taka kulka ktora wchodzi w rurke wychodzaca z przekladni ... Czy na tym moze byc luz ?? Czy ten luz jest dalej ... gdzies w przekladni ?? moglo sie cos tam zepsuc ??

 

viewtopic.php?f=69&t=146293 tutaj prosze odpowiadac :)

Edytowane przez Damian330d

" Ucz sie pracuj ciezko dnia kazdego

trening czyni mistrzem duzo w tym dobrego

pierwszy krok to poczatek by osiagnac szczyty

dzialaj swiadomie przestan na farta liczyc ... " HG

Opublikowano
Dzieki roofii1 za wskazówki , wlasnie skonczylem i spokojnie dolece do warsztatu ... Mam jeszcze jeden problem poniewaz gdy hamuje trzesie mi kierownica i uczucie pod pedalem jak by sie ABS zalaczal ... Cos w stylu krzywej tarczy albo jakiegos luzu ze szarpie kolem , nie wiem jak to dokaldnie opisac ...

 

Podnioslem samochod i poruszalem kolem , zauwazylem luz tak jak by przy koncu tego drazka kierowniczego ( w strone maglownicy ) na koncu drazka jest taka kulka ktora wchodzi w rurke wychodzaca z przekladni ... Czy na tym moze byc luz ?? Czy ten luz jest dalej ... gdzies w przekladni ?? moglo sie cos tam zepsuc ??

 

nie jestem pewien ale podczas uderzenia mogła też maglownica ucierpiec i dlatego tak sie dzieje luzu tam nie powinno byc

Opublikowano
Ja to przerabiałem dwa tygodnie temu.Życzę cierpliwości :cool2:

 

Cos masz srednio poustawiany ten tyl. Robiles zbieznosc z pelnym bakiem i odpowiednim obciazeniem?

Opublikowano
Ja to przerabiałem dwa tygodnie temu.Życzę cierpliwości :cool2:

 

Cos masz srednio poustawiany ten tyl. Robiles zbieznosc z pelnym bakiem i odpowiednim obciazeniem?

Tyłu wogóle nie robiłem,robiony był tylko przód.Tył jest na granicy tragedii :D .Był robiony z 2lata temy,na trzepakach nic nie wyszło,poczekam aż coś siądzie.Co do obciązenia,to w baku było z 1/3 pojemności.Nikt w to nie wnikał.

never again N46
Opublikowano
Tyl warto zrobic! Jak ja robilem to mi odwazniki na podloge z przodu kladli i obowiazkowo bak na full (tak jak komputer pokazywal).
Opublikowano
Tyl warto zrobic! Jak ja robilem to mi odwazniki na podloge z przodu kladli i obowiazkowo bak na full (tak jak komputer pokazywal).

Ten komputer nie pokazywał takich zaleceń.jedynie za każdym razem kazał nacisnąć kilkukrotnie przód samochodu.

never again N46
Opublikowano
Prawidlowo przy robieniu zbieznosci powinno sie dociazyc samochod obciaznikami. ze wzgledu na fakt iz gdy zrobimy to na niedociazonym samochodzie to gdy go zaladujemy do pelna to tak jak bysmy zbieznosci nie mieli robionej. Jak dobrze pamietam to na miejsce kierowcy i pasazera oraz na tylna kanape po okolo 60 kg a do bagaznika 21 kg. Pozdrawiam
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.