Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem posiadaczem bmw e60 520d z 2009, ogólnie autko super natomiast meczy mnie jedna rzecz mianowicie końcówka wydechu teraz mam pojedyńczą. Czy jest możliwość bez większych przeróbek zmiany jej na 2 rurkę taka jakie sa w mocniejszych wersjach. dziękuje za odpowiedzi i Pozdrawiam. Marcin
Opublikowano
ale to przecież oszustwo!! :) a na serio daj jakimś specjalistom od tłumików a oni już ci przespawają, sam na stacji kupionego nie dopasujesz na szybko :)
Opublikowano
Też podepnę się pod temat. Fajnie byłoby mieć 2 rurki z tyłu bo po prostu lepiej to wygląda. Najlepszą opcją byłoby kupić 2 pojedyncze końcówki oryginalne (koszt ok. 530 zł) tylko pytanie czy po uchlastaniu pojedynczej rurki nie będzie kłopotu żeby wspawać 2 rurki ???

Modyfikacje mojego E60:

Czarna podsufitka; sportowa kierownica; listwy wewn. alu z lekkim szlifem; nagłośnienie Logic7; sportowe pedały BMW; lusterka zewn. fotochrom el. składane; felgi BMW 246 (18"); przyciemnione szyby; ledowe podświetlenie tablicy rej.; wygłuszanie drzwi

Opublikowano
w hurtowniach motoryzacyjnych specjalizujacych sie w tlumikach idzie nabyc specjalne redukcje pomiedzy tlumik a dwururke, specjalnie do takich przeróbek - warsztat od tlumików bedzie wiedzial o co chodzi
Opublikowano
A czy ktoś może orientował sie czy aso zrobi mi cos takiego? auto jest jescze na gwarancji wiec wolałbym nie jezdzic gdzies po garażach... podjade dzisiaj do serwisu w bydgoszczy i napisze co panowie specjaliści mi poradzili :idea:
Opublikowano (edytowane)
A czy ktoś może orientował sie czy aso zrobi mi cos takiego? auto jest jescze na gwarancji wiec wolałbym nie jezdzic gdzies po garażach... podjade dzisiaj do serwisu w bydgoszczy i napisze co panowie specjaliści mi poradzili :idea:

 

Pewnie najpierw każą Ci kupić cały tłumik od 525/530d :D

Edytowane przez skovroon
Opublikowano
Co pewnie lekko przedroży całą imprezę... :D Jak mi tego w aso za jakies normalne pieniadze nie ogarna poczekam jeszcze 4 miechy do konca gwarancji i gdzieś w szopie sobie przyspawam :mrgreen: chociaż po moich przygodach z poprzednimi bmkami obiecałem sobie ze nigdy juz do pana Henia samochodu nie oddam. Kazdy właściciel BMW zna to chyba z autopsji... Pozdro
Opublikowano
chociaż po moich przygodach z poprzednimi bmkami obiecałem sobie ze nigdy juz do pana Henia samochodu nie oddam. Kazdy właściciel BMW zna to chyba z autopsji... Pozdro

 

Ja do swojego P.Henia nic nie mam :P :P a myślę że sporo innych Heńków mogłoby się od Niego uczyć :wink:

łącznie z tymi z ASO :P

Opublikowano

MarcinE38, zrobisz oczywiście jak uważasz. Ja osobiście bym tego nie ruszał. Masz rocznik 2009 więc z ładną "grubą" końcówką.

Pamiętaj, że jak zmienisz na dwie rury to co poniektórzy będą myśleli, że masz coś mocnego pod maską. Zatem jak dostaniesz w dupę od Passata czy tam innego Superba to ktoś może pomyśleć, że słabe te silniki 53x :) Obniżysz zatem prestiż E60.

To tak z przymrużeniem oka. Też mam 520d :wink: Wolę, żeby moja fura nie sprawiała wrażenia szybszej niż jest w rzeczywistości :wink:

Opublikowano
Wiesz Hubik juz troche wyrosłem z wyścigów.... a nawet jak bym przegrał z jakims pasatem to pociesze sie ze mi po 100tys sie głowica nie rozleci :D
Opublikowano
poprostu auto ładniej wyglada.... i tyle w F10 nawet w dwu litrowym dizlu sa juz 2 rurki. Pozatym nie chce robic "rzeźby" chce zeby zrobili to najlepiej na oryginalnych cześciach w aso wiec nie jest to chyba rzeźba
Opublikowano
Dwururkę mam w standardzie ... myślałem o układzie QUAD jak w M5 gdyż ładnie wygląda ... ale z drugiej strony po głębszym zastanowieniu stwierdziłem że po co ma wyglądać jak nie jest ;)
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Ja też skłonię się już raczej w stronę rozwiązania quad pomimo 535d pod maską z tego samego powodu - ładnie wygląda w moim odczuciu, szczególnie dobrze wykonane. sam przymierzam się póki co do takiej przeróbki i to najpierw zamierzam wypróbowac na innej mojej bumci czyli 320d e46 :) jak tam wyjdzie to i na piątce też... szczególnie że oba przypadki widziałem już przerobione, zarówno e46 jak i e60 z takimi wydechami posiadają moi koledzy :) jednego udało mi się wczoraj obstrykac delikatnie podczas spotkania w warsztacie co też zamieszczam. niektóre zdjęcia lekko zedytowałem ze względu na obecnośc osób nieżyczących sobie tego :) a piana to po myciu, najpierw trzeba było to lekko przemyc :) auto to 530d z m zderzakami od hammana, dokładnie to z tyłu zmienił on tylko środkową częśc w m zderzaku

http://img155.imageshack.us/img155/6136/e60quadwydech1.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/9350/e60quadwydech.jpg

http://img262.imageshack.us/img262/1598/e60quadwydech2.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/9562/e60quadwydech4.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/3377/e60quadwydech3.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/677/e60quadwydech5.jpg

kolega z e46 ma wykonaną przeróbkę w ten sam sposób, czytaj przez ta samą spawarkę :) wiem że już zamieszczał gdzięś foty w necie także nie będe dubli strzelał, ma to miejsce w 320ci dokładnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.