Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z perspektywy przejechanych KM powiedz - jak z komfortem na tych fotelach?

W trasie jest dość komfortowo? W porównaniu z np. sportowymi fotelami z pompowanymi boczkami, lędźwiami itd.

Świetne są te foteliki, no i ta ich waga :twisted: szkoda, że w moim kombi to nie przejdzie :( -0,2 do setki pewnie :D

  • Odpowiedzi 297
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z perspektywy przejechanych KM powiedz - jak z komfortem na tych fotelach?

W trasie jest dość komfortowo? W porównaniu z np. sportowymi fotelami z pompowanymi boczkami, lędźwiami itd

 

dla mnie komfort jest taki sam, ba nawet lepszy, ale jak wiadomo pojęcie komfortu dla każdego znaczy co innego :)

 

trzymanie boczne jest o wiele lepsze, siedzie glębiej i na zakrętach jest poprostu miło :8)

 

 

Przy okazji zapraszam do artykułu i zdjęć z ostatniej sesji w tym roku - udało się ją wykonać przed atakiem zimy :)

 

http://www.raceism.pl/HIGH_END_TUNING.html

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
maksss - wybacz, że w Twoim temacie o to spytam, ale coś mnie nurtuje :norty: Czy ręcznie regulowane siedzenia sport dają się obniżyć bardziej od zwykłych naleśników? Ja mam czasem wrażenie, że albo rosnę, albo mi się fotel podnosi, bo raz za wysoko, a raz za nisko :mrgreen:
Opublikowano
maksss - wybacz, że w Twoim temacie o to spytam, ale coś mnie nurtuje :norty: Czy ręcznie regulowane siedzenia sport dają się obniżyć bardziej od zwykłych naleśników? Ja mam czasem wrażenie, że albo rosnę, albo mi się fotel podnosi, bo raz za wysoko, a raz za nisko :mrgreen:

 

spox po to jest temat, żeby też pytać :)

 

jeśli dobrze zrozumiałem pytanie, chodzi Ci czy siedzenia sport są niżej od zwykłych stołków :?: Jeśli tak, to chyba na najniższym obniżeniu są na takiej samej wysokości, ale ręki nie dam sobie uciąć, gdyż nie mam jak tego porównać.

 

a jeśli chodzi o wysokość Recaro vs sportowy fotel, to pozycja za kierownicą jest taka sama jak na najniższym połozeniu fotela sport.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Dobrze zrozumiałeś - właśnie chodzi mi o to, że przy maksymalnym opuszczeniu mojego "naleśnika", czy komfortowego, jak zwał tak zwał, czasem mam wrażenie, że i tak jest wysoko. Zastanawiałem się nad fotelami sport (tylko miałem właśnie wrażenie, że schodzą niżej), chociaż z przodu, ale do jazdy po mieście znów obecne są fajne, bo nie utrudniają wsiadania i wysiadania :wink:
Opublikowano
Tego nie widać na zdjęciach... ale zapach tej nowej skóry na kubłach jest nieziemski :)

 

eee tam :P ;)

 

Wrzucam jeszcze pare fotek, których nie ma w artykule :)

 

 

http://img834.imageshack.us/img834/9264/23582260.jpg

http://img849.imageshack.us/img849/6135/47143988.jpg

http://img824.imageshack.us/img824/750/33282195.jpg

http://img502.imageshack.us/img502/5397/52215529.jpg

 

Auto już zimuje w garażu do wiosny, czas na przemyślenia co na wiosne wpadnie nowego :)

 

P.s Paski Alpiny już zamówione :8)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Z perspektywy przejechanych KM powiedz - jak z komfortem na tych fotelach?

W trasie jest dość komfortowo? W porównaniu z np. sportowymi fotelami z pompowanymi boczkami, lędźwiami itd

 

dla mnie komfort jest taki sam, ba nawet lepszy, ale jak wiadomo pojęcie komfortu dla każdego znaczy co innego :)

 

trzymanie boczne jest o wiele lepsze, siedzie glębiej i na zakrętach jest poprostu miło :8)

 

 

Przy okazji zapraszam do artykułu i zdjęć z ostatniej sesji w tym roku - udało się ją wykonać przed atakiem zimy :)

 

http://www.raceism.pl/HIGH_END_TUNING.html

 

Dobrze rozumie co tam jest napisane? Od samego wydechu bez DPF, no bo przeciez nie od hamulcow czy lamp tylnich przybylo ci 62 Nm w porownaniu do serii? Bo jak nie, to ten artykul jest mylnie napisany.

Opublikowano
Dobrze rozumie co tam jest napisane? Od samego wydechu bez DPF, no bo przeciez nie od hamulcow czy lamp tylnich przybylo ci 62 Nm w porownaniu do serii? Bo jak nie, to ten artykul jest mylnie napisany.

 

w tekscie jest wzmianka o lekkim programie, stąd taki wynik :)

 

zresztą zaraz to będzie nieaktualne, bo jeśli tylko warunki pozwolą i zima popuści, to jade na nowy program, będą nowe wartości :8)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

zdjęcia w artykule super :cool2:

 

mody naprawdę super :cool2: , zmysł/smak/wykonanie na najwyższym poziomie tylko, że takie mody są fajne dla BMW nie dla ALPINA,

 

z każdym modem niszczysz :( kultowe auto :8)

 

gdybym był właścielem takiego auta to jedynie zmieniłbym kierownicę (pisałem Ci o tym ~2 lata temu) na taką jak masz obecnie lub na firmową ALPINA stal z drewnem...

 

sorrki, że powtarzam swój post i postrzeganie auta z wpisów z przed 2 lat ale jak patrzę to żal mi super auta, które traci przez to, że masz dobry gust ...

 

obecnie najlepszym kolejnym modem (wg mnie) byłoby ściągnięcie wszystkich emblematów ALPINA oraz zmiana felg na NIE ALPINOwe...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
zdjęcia w artykule super :cool2:

 

mody naprawdę super :cool2: , zmysł/smak/wykonanie na najwyższym poziomie tylko, że takie mody są fajne dla BMW nie dla ALPINA,

 

z każdym modem niszczysz :( kultowe auto :8)

 

gdybym był właścielem takiego auta to jedynie zmieniłbym kierownicę (pisałem Ci o tym ~2 lata temu) na taką jak masz obecnie lub na firmową ALPINA stal z drewnem...

 

sorrki, że powtarzam swój post i postrzeganie auta z wpisów z przed 2 lat ale jak patrzę to żal mi super auta, które traci przez to, że masz dobry gust ...

 

obecnie najlepszym kolejnym modem (wg mnie) byłoby ściągnięcie wszystkich emblematów ALPINA oraz zmiana felg na NIE ALPINOwe...

 

dzięki ;)

 

wiem, wiem to wszystko jest kontrowersyjne, jednak wszystko co robie jest odwracalne i w każdej chwili moge wrócić do 100% serii, bo wszystkie orginalne cześci (w tym także hamulce, zawieszenie) mam i nie mam zamiaru sprzedawać :)

 

szanuje takie wypowiedzi i podoba mi sie, że masz swoje zdanie na ten temat :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Poza emblematami, felgami , dokładką zderzaka i tabliczka znamionowa czym alpina sie różni od zwykłej 3 sportline ? (Nie pytam o mody techniczne tu wiadomo sporo różnic ) ? Moim zdaniem różnic jest na tyle niewiele ze ze zwykłej można łatwo zrobić alpinę i na odwrót . Ja uważam ze ten samochód nie jest jeszcze kultowy (mam nadzieje ze kiedyś bedzie) ale wyjątkowy jest napewno i to w dużej części dzięki twoim modyfikacjom . W zasadzie to robisz robotę za alpinę bo tak właśnie powinna wyglądać . Trochę alpina poszła na łatwiznę , przecież jest to pewna alternatywa dla m . Czemu nie zaprojektowali własnego bodykitu ? Siedzeń ? Kierownicy ? Wydechu ? Itd. Eee tam wracając do tematu moim zdaniem robisz dobra robotę a jak skończysz jedz do alpiny i pokaz im jak powinni auta robić ! Pozdr
Opublikowano
Poza emblematami, felgami , dokładką zderzaka i tabliczka znamionowa czym alpina sie różni od zwykłej 3 sportline ? (Nie pytam o mody techniczne tu wiadomo sporo różnic ) ?

 

jeszcze tylni spojler :)

 

Moim zdaniem różnic jest na tyle niewiele ze ze zwykłej można łatwo zrobić alpinę i na odwrót . Ja uważam ze ten samochód nie jest jeszcze kultowy (mam nadzieje ze kiedyś bedzie) ale wyjątkowy jest napewno i to w dużej części dzięki twoim modyfikacjom

 

też tak uważam :)

 

 

W zasadzie to robisz robotę za alpinę bo tak właśnie powinna wyglądać . Trochę alpina poszła na łatwiznę , przecież jest to pewna alternatywa dla m . Czemu nie zaprojektowali własnego bodykitu ? Siedzeń ? Kierownicy ? Wydechu ? Itd. Eee tam wracając do tematu moim zdaniem robisz dobra robotę a jak skończysz jedz do alpiny i pokaz im jak powinni auta robić ! Pozdr

 

zamawiająć auto u Alpiny, można o wszystko poprosić i wszystko Ci mogą zamontować, wszystko kwestia $, ja swój samochód kupiłem jako dobrą baze do modyfikacji i to mnie cieszy :) w przyszłym roku wybieram się do siedziby Alpiny w DE, ale nie koniecznie bede się chwalić jak zepsułem ich samochód ;) :lol:

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wracalem dzisiaj w PL spowrotem do AUT, i jak za kazdym razem staje na ostatniej stacji zeby pozbyc sie pozostalych zlotowek. Glownie gazety. No i prosze, otwieram, czytam a tu o koledze ;)

 

heh no prosze ;) cóz to za gazetka :?:

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)

"Milf Hunter" lub "Gejzer" :mrgreen:

 

Nie no sorki glupi zarcik. Tez mi soe wydawalo ze widzialem gdzies autko w gazetce. Bmw trends ?

Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
"Milf Hunter" lub "Gejzer" :mrgreen:

 

Nie no sorki glupi zarcik. Tez mi soe wydawalo ze widzialem gdzies autko w gazetce. Bmw trends ?

 

Moj ogrod ;).

 

A tak na serio to BMW Trends.

 

 

Nie kupuje tej gazety od jakiegos czasu z racji slabych artykułów i fot - mimo, że moje auto tam było to nie jest to powód do dumy ;)

 

Troche odkopie temat ;) - Alpina dalej zimuje w garażu, od czasu do czasu odpalam i jezdze po garażu :lol:

 

Mam już gotowa liste zmian na sezon 2013 - więcej rzeczy związanych z eksploatacją, mniej z modyfikacjami, choć te też będą, w tym jedna lub dwie grubsze :8)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odkopujemy temat po zimie :)

 

Mały UP:

 

http://img89.imageshack.us/img89/1751/alpinad3w.jpg

 

Jak widać jest sporo zmian, co zresztą widać :)

 

Tym razem jest już prawie idealnie, wprawdzie dołu nie ma, ale jak już turbo wstanie to coś tam czuć w kręgosłupie ;)

 

No i najważniejsze, dymienie jest naprawde do osiągniętej mocy dużo mniejsze niż ostatnio :)

 

Wielkie podziekowania dla Grześka, przede wszytkim za cierpliwość, bo Alpina wyjątkowa uparta na programowanie :lol:

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Wygląda to super ! Zblizyłeś sie do 330 ale po cichu liczyłem na 240+ hp :mrgreen: jakie były problemy z programowaniem ? Znasz wagę tej alpiny ? Nagraj jakiś filmik z ogniem :twisted:
Opublikowano

Właśnie pierwszy raz na spokojnie przeleciałem cały wątek :) ....Piekielnie dobrze dopieszczona Alpinka :cool2: :cool2: :cool2: a po ostatnim dłubnięciu w GCS zrobił się już mały potworek :)

Mam taki sam kolor nadwozia ( :duh: tzn kiedyś pewnie był taki sam a teraz po latach już pewnie nieco brakuje :P)

Też myślę nad korektą nieco już sfatygowanego lakieru... Rozumiem, że na odpryski po kamyczkach i głębsze ryski pomoże już tylko malowanie całego elementu ? Czy może da rade zaprawka a potem korekta ?

Jeszcze raz gratuluję tego pięknego "białego kruka". Gdybym miał wybierać między d3 a 330d, wybrałbym tak jak Ty - oryginalnie :cool2:

Opublikowano
Wygląda to super ! Zblizyłeś sie do 330 ale po cichu liczyłem na 240+ hp :mrgreen: jakie były problemy z programowaniem ? Znasz wagę tej alpiny ? Nagraj jakiś filmik z ogniem :twisted:

 

240 byłoby, ale trzeba dmuchnąć turbo z dołu, a wtedy byłoby mega dymienie, a tego nie chce..230hp jest napewno, ten wykres był po kilkukrotnym pomiarze, więc pewnie lekko spuchł silnik, filtry i olej również są pomału do zmiany, więc to też swoje robi :)

 

Nagram, ale pewnie najwcześniej za miesiąc, bo to co się dzieje za oknem..

 

Właśnie pierwszy raz na spokojnie przeleciałem cały wątek :) ....Piekielnie dobrze dopieszczona Alpinka :cool2: :cool2: :cool2: a po ostatnim dłubnięciu w GCS zrobił się już mały potworek :)

Mam taki sam kolor nadwozia ( :duh: tzn kiedyś pewnie był taki sam a teraz po latach już pewnie nieco brakuje :P)

Też myślę nad korektą nieco już sfatygowanego lakieru... Rozumiem, że na odpryski po kamyczkach i głębsze ryski pomoże już tylko malowanie całego elementu ? Czy może da rade zaprawka a potem korekta ?

Jeszcze raz gratuluję tego pięknego "białego kruka". Gdybym miał wybierać między d3 a 330d, wybrałbym tak jak Ty - oryginalnie :cool2:

 

Ciesze się, żę sie podoba ;)

 

Rysy można usunąć, nawet głębokie, wszystko zależy jak to wygląda, bo tak to mi ciezko cokolwiek napisać, rada na odpryski po kamyczkach - zaprawki.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Rysy można usunąć, nawet głębokie, wszystko zależy jak to wygląda, bo tak to mi ciezko cokolwiek napisać, rada na odpryski po kamyczkach - zaprawki.

Zrobię może jakieś fotki i Ci wrzucę na pw, jeśli mógłbyś ocenic czy jest sens robic jakąś korektę lakieru czy raczej w grę wchodzi malowanie.

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.