Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie Panowie

 

Moim marzeniem od zawsze było posiadanie auta BMW

Przyszedł moment gdy okazało się że na koncie jest wystarczająca (mam nadzieję) ilość środków na jakiś model.

Suma zgromadzonej kasiory - około 50k zł.

 

Ale narodziło się mnóstwo dodatkowych wątpliwości

(Mam nadzieję że ten wątek pomoże również innym niezdecydowanym na zakup.)

Najbardziej nurtującą sprawą są "koszty utrzymania"

Mówi się że BMW jest marką luksusową - niektórzy mówią nawet że lepszą od Audi - ale opinie podzielone.

Teraz nie trudno kupic auto - trudno je utrzymać

 

Po krótce opiszę moje wątpliwości na przykładzie obecnego auta - toyoty 5 letniej

Każdy wjazd do serwisu to minimum 200zł

Przegląd - duży (co 30 000km) - 2000 zł , mały (co 15k) 1500 zł

Podłaczenie komputera 250zł

Części orginalne - poniżej 1000zł bez szans

Niektóre rozwiązania są nietypowe i nie ma zamienników - jedynie szroty - ale do nowych modeli mało

Problemy z elektronika - kosmos - każdy moduł min 1500 zł

Wahacze - min 400 zł za sztukę

Naprawa łańcucha rozrządu - 5500

Sterownik do lamp ksenonowych - 700 zł

I uwaga hicior - wycieraczka - 150 zł (oczywiście orginalna)

 

Ogólnie dopóki nic się nie psuje jest wspaniale - ale jak zacznie to 3-mać się za kieszeń

 

Odpiszcie proszę jak jest z BMW

Co najczęsciej siada - jesli np zawieszenie jakie koszty wahaczy, łaczników, stabilizatorów, tulei

Benzyna mnie nie przeraża - duży sportowy silnik - to niech pali nawet i 12 l

Dostęp do części zamiennych - czy jest duzo zamienników czy raczej bez orginałów ani rusz

Jestem ze Szczecina - czy są tu dobrzy fachowcy poza ASO - proszę o namiary

Jak z wykończeniem - skrzypieniem elementów

Raczej będę obstawał za benzyną - bo to prosta konstrukcja (mniej się może zepsuć - żadnych pompowtrysków, kół dwumasowych itp)

Czy kradną - w Toyocie się zaczęło - to lusterko , to listwę - męczące

 

Obecnie na TOPie jest model 5/E60/2.0 beznyna 170kM

 

Najbardziej zależy mi na wygodzie - ale aby silnik nie był za duży - max 2,0 lub 2,5 l

 

Może doradzicie jakiś model - jestem osobą po 35-ce , mam już rodzinkę - zonę , dziecko i psa

Jestem wzrostu 1,95cm - po odsunięciu fotela kierowcy dziecko siedzi za mną

Z powyższych powodów - poniżej modelu serii 5 nie ma co schodzić - za ciasno.

 

Dzięki za wszelkie porady i odpowiedzi

 

Pozdrawiam i dziękuje

3-majcie się kierownicy

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

za 50tyś to lepiej odpuść szukanie e60 albo dołóż min. 15tyś. Szukałem 2 miesiące temu auta przez ok 4-5mccy, za 50k PLN po prostu nie ma szans :( Cokolwiek jakbyś chciał kupić to tak 65-70tyś. Poza wyjątkami, że znajdziesz coś za 60k. Ja niestety nie znalazłem... Szukałem zarówno benzyny jak i diesla. Z tym, że bmw niestety nie posiada jednostek poniżej 2.0 (poza dieslem produkowanym od 2006 roku i nie jest w Twoim zakresie). Dlatego dobrze radzę daj na luz. Wycieraczki to kolego do bmw nieoryginalne valeo kosztują 130zł, w bmw nie wiem bo nawet nie sprawdzałem,pewnie więcej, a dywaniki to za komplet 500zł ;) Reszta to zależy, za wymianę oleju ostatnio płaciłem 1010zł z filtrem, więc ASO generalnie jest bardzo dorgie. Nie trzeba jednak wszystkiego robić w serwisie. O awariach pisał Ci nie będę bo 520i nie znam (poza przypadkiem, że w e39, moja ciotka miała awarie silnika i koszt był 6000PLN po kosztach (znajomości w aso), woda dostała jej się do bloku silnika). Gdzie byś auta nie robił to ceny jednak do najniższych nie należą, są pewne rzeczy które musisz zrobić w ASO, albo lepiej aby je tam zrobić. Jest na forum masa informacji na ten temat, wydaje mi się ze jak dobrze poszperasz to się dowiesz wszystkiego czego szukasz. Ale najważniejsze 50k to niestety za mało :(

 

BTW. Audi to VW auto dla ludu a nie marka luksusowa. Ale audi a6 też za 50k nie kupisz...

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
...............chociaz w jednym sie zgadzamy;) Audi to VW (wieswegen) auto dla ludu,zawsze tak mowilem i zdania nie zmienie.Dla ciekawostki dodam tylko ze ja od 2008r (luty) w swoiej wymienilem tylko,klocki filtry,plyn hamulcowy zarowki,tarcze,olej,opony;)zadnej awarii nie mialem a za zrobilem juz ponad 31tys mil od kupna,wiec bierz 2,5i tylko z malym przebiegem i sprawdz historie zeby nie byla ;walona,przewijana oraz z taxi;)Powodzenia
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
BMW - Bedziesz Mial Wydatki, zwlaszcza jak chcesz serwisowac auto w ASO. Nie wiem jak w przypadku benzyny ale do mojego diesla wchodzi ponad 8 litrow oleju :shock:
Opublikowano
8 litrow,to drobnostka jesli chodzi o reszte w tych autach;) w uk 2x 4L oleju Castrol edge turbo diesel,longlife-04,MB 229,31....itd kosztuje £70 a niewiem ile w PL,pewnie podobna cena;)
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Do benzyny wchodzi mniej oleju - jakieś 6,5 litra przynajmniej tyle weszło u mnie w 530i.

 

50kPLN - jeśli przejmiesz auto w rozliczeniu to tak :) w innym przypadku do czegoś sensownego w benzynie dołożyć trzeba min. 10kPLN (dla 520i "golasa") do diesla odpowiednio więcej jakieś 15kPLN.

Również miałem Toyotę wcześniej (Avensis) i ceny w ASO były zdecydowanie niższe niż w BMW - koledzy przytoczyli wyżej choćby głupi przykład wycieraczek. Dodam że E60 posiada dwa mikrofiltry do klimatyzacji które kosztują jakieś 170PLN za komplet nieoryginalnych.

Zamienniki kompletu systemu hamulcowego to jakieś 1800PLN-2000PLN - w ASO Toyoty płaciłem 2300 czy 2400 za komplet ORI z robocizną i olejem jeszcze.

 

Weź pod uwagę typowe usterki i serwisy wspólne dla modeli benzynowych jak i diesli - parujące reflektory ksenonowe, wypalające się diody LED (teoretycznie niewymienialne), przecierające się kable w kombi (klapa), lubiące się wybijać wahacze, wymiana oleju w skrzyni biegów (AT), niekiedy moduły padają (światła),

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Dodam że E60 posiada dwa mikrofiltry do klimatyzacji które kosztują jakieś 170PLN za komplet nieoryginalnych.

 

Ale bez przesady z tymi filtrami, które w/g real oem kosztują 51$, w aso za 200 lub mniej powinno się kupić, a zamiennik i to nawet bardzo dobry już od około 60 zł (sam korzystam, bo co tak drogiego niby miałoby być w takim filtrze, a żeby było śmieszniej - odkąd używam zamienników nie mam już problemu ze smrodkiem z klimy).

Opublikowano
Chcesz wiedziec w skrocie... uciekaj jak najdalej od tej marki. Mialem okolo 7 samochodow przed BMW a ten jest najbardziej awaryjny, ok. kupilem 3 letniego i ciagle sie ludze ze juz wszystko juz zrobione i warto zatrzymac...
Opublikowano
Chcesz wiedziec w skrocie... uciekaj jak najdalej od tej marki. Mialem okolo 7 samochodow przed BMW a ten jest najbardziej awaryjny, ok. kupilem 3 letniego i ciagle sie ludze ze juz wszystko juz zrobione i warto zatrzymac...

 

:) W skrócie, przygotuj ok 4 tys do "włożenia" rocznie, o ile nie kupisz jakiegoś parcha, wtedy pożre Cię z kopytami.

Opublikowano

kolego ja kupiłem 3.0D w listopadzie 2010.

 

do tej pory zrobiłem serwis "startowy" za ok 4,5k PLN:

- kolektor ssący (klapki "gerrary hir" usunąłem - znany problem)

- kolektor wydechowy (wymiana na żeliwny - standardowy problem z pękającym kolektorem, czyli spaliny w kabinie na zimnym silniku)

- olej + filtr + świece (świece były od nowości)

- rozrusznik (czyszczenie + tuleje, trochę rzęził przy odpalaniu teraz jest super)

- koło pasowe + paski

 

serwisuje nie w ASO ale w polecanym warsztacie we wrocku.

 

furkę kupiłem od osoby prywatnej za 60k. Niżej to tylko u handlarzy z 500k w motorze a na liczniku 190k. Oglądałem 6 samochodów i każdemu z tych kuta**w należałoby się sprzedać liścia za moje koszty (czas + paliwo) i tandetne historie. Na szczęście jest w BMW dostęp do historii aut jeśli było u nich serwisowane (ASO), więc można poznać historię przebiegów auta oraz naprawy do określonego czasu - wystarczy VIN auta. + zdrowy rozsądek i ktoś kumaty w temacie motoryzacyjnym.

 

tyle z mojej strony, powodzenia w poszukiwaniach!

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano
Chcesz wiedziec w skrocie... uciekaj jak najdalej od tej marki. Mialem okolo 7 samochodow przed BMW a ten jest najbardziej awaryjny, ok. kupilem 3 letniego i ciagle sie ludze ze juz wszystko juz zrobione i warto zatrzymac...

 

 

Jak kupiles szrota z przebiegiem 500tys skreconym na 130tys to nie dziw sie ze wszystko sie psuje. Ja mam u siebie teraz dokladnie 51tys. kupione i serwisowane w PL. Leje i jezdze, wielki banan na twarzy. Co do kosztow, to tylko serwis, czyli olej, filtry i klocki.

Opublikowano
Jak kupiles szrota z przebiegiem 500tys skreconym na 130tys to nie dziw sie ze wszystko sie psuje. Ja mam u siebie teraz dokladnie 51tys. kupione i serwisowane w PL. Leje i jezdze, wielki banan na twarzy. Co do kosztow, to tylko serwis, czyli olej, filtry i klocki

 

Mial przebieg 89000, byl z wymiany od dealera BMW, mam inpe i Disa wiec skrecenie sprawdzilem godzine po kupnie. Napisales masz 51 tys. Poczekaj az ci stuknie 130 to rece rozlozysz. Zobacz na ilosc postow na tym forum- 10% osob chce sie pochwalic a reszta HOW TO DO. Ten samochod to jest masakra... cudowny silnik zgadza sie(mam 3.0d), ale reszta zaczyna sie sypac po 100000. Nie chce mi sie opisywac co wymienilem bo post by byl za dlugi.

Opublikowano
Ja mam 520D z 2007r. Kupiłem z przebiegiem 137tyś. udokumentowanym. W tej chwili mam 152tyś. jedyne co dołożyłem to klocki na przód + czujnik, które wymieniłem sam: koszt (klocki ATE 340zł + czujnik ATE 50zł). Leje paliwko i nic się nie dzieje :mrgreen: . W lutym jadę na przegląd do ASO. Napewno wymiana oleju w silniku i filtra + wymina płynu hamulcowego, czy cos więcej nie wiem. Dam znać jakie koszty :| .
Opublikowano
kolego ja kupiłem 3.0D w listopadzie 2010.

 

do tej pory zrobiłem serwis "startowy" za ok 4,5k PLN:

- kolektor ssący (klapki "gerrary hir" usunąłem - znany problem)

- kolektor wydechowy (wymiana na żeliwny - standardowy problem z pękającym kolektorem, czyli spaliny w kabinie na zimnym silniku)

- olej + filtr + świece (świece były od nowości)

- rozrusznik (czyszczenie + tuleje, trochę rzęził przy odpalaniu teraz jest super)

- koło pasowe + paski

 

Kupiliśmy auto w tym samym czasie, z tym że ja rocznik 2004, przebieg 125tyś (potwierdzony przez ASO) no i za 64tyś po negocjacjach. I wymieniłem jedynie olej (1010zł) termostaty (550zł), wycieraczki (130zł) i ringi led z uwagi na to, że dostać się tam to masakra trzeba sciągać reflektor(mam za duże dłonie) więc chciałem zrobić to raz i mieć spokój(150zł). Więc znacznie mniej niż Ty, byłem na mini przeglądzie podczas wymiany oleju i powiedzieli mi w ASO, że kolektor wydechowy jest ok. Świece wymieniła poprzednia właścicielka we wrześniu ubiegłego roku, tak samo olej w skrzyni. Tak więc wszystko zależy od kogo samochód kupujesz i jak był eksploatowany... Tak więc dziwi mnie trochę, że na start wrzuciłeś aż tyle... Chyba, że robiłeś to po prostu na zapas. Co akurat jest rozsądnym podejściem. Ja wiosną również planuję pozmieniać kilka rzeczy tak na zapas...

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

 

Kupiliśmy auto w tym samym czasie, z tym że ja rocznik 2004, przebieg 125tyś (potwierdzony przez ASO) no i za 64tyś po negocjacjach. I wymieniłem jedynie olej (1010zł) termostaty (550zł), wycieraczki (130zł) i ringi led z uwagi na to, że dostać się tam to masakra trzeba sciągać reflektor(mam za duże dłonie) więc chciałem zrobić to raz i mieć spokój(150zł). Więc znacznie mniej niż Ty, byłem na mini przeglądzie podczas wymiany oleju i powiedzieli mi w ASO, że kolektor wydechowy jest ok. Świece wymieniła poprzednia właścicielka we wrześniu ubiegłego roku, tak samo olej w skrzyni. Tak więc wszystko zależy od kogo samochód kupujesz i jak był eksploatowany... Tak więc dziwi mnie trochę, że na start wrzuciłeś aż tyle... Chyba, że robiłeś to po prostu na zapas. Co akurat jest rozsądnym podejściem. Ja wiosną również planuję pozmieniać kilka rzeczy tak na zapas...

 

witam,

 

część serwisu zrobiłem na zapas część jako standard przy zakupie używanego auta. W moim przypadku poprzedni właściciel podczas 2letniej eksploatacji wymienił tarcze + klocki, alternator, akumulator, coś przy zawieszeniu z przodu i pokrywę skrzyni biegów wraz z wymianą oleju. Do tego mam komplet zimówek po pół sezonie, więc dostałem 2k w prezencie :) moja auto ma 200k z czego poprzedni właściciel zrobił ok 50k

 

miłej eksploatacji!

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano

Napiszę na własnym przykładzie auto (e61 530d z 2005 roku) kupiłem w lipcu 2009 czyli 1,5 roku temu w momencie zakupu przebieg 115 tys km w chwili obecnej niecałe 135 tys km. Odkąd kupiłem wymieniłem w aucie

-sprężarkę klimatyzacji (nową) coś koło 900 zł wraz z paskiem, wymianą i ponownym napełnieniem klimy

-2 wahacze (jeden niepotrzebnie :? ) (lemforder) z przodu po prawej koszt razem ok 950 zł wraz z wymianą

-olej w automatycznej skrzyni + filtr(miska) koszt coś koło 1000 zł wyszło wraz z robocizną (olej kupiłem w ASO a miskę zamówiłem w serwisie skrzyń automatycznych bo w ASO wołali sporo drożej za taką samą jak kupiłem)

-żarówkę do ringów ok 10 zł w Intercars

-żarnik ksenonu 180 zł wraz z montażem

-wymiana oleju (Castrol Edge 5w30) + filtra oleju (knecht) + filtra powietrza (knecht) + mikro-filtrów (knecht) -650zł z wymianą

-"odma" wraz z wymianą 180 zł

-wiązka PDC (ASO) + jedne czujnik parktronika (allegro) 230 zł (wymiana we własnym zakresie)

-termostaty (ASO) ok 300 zł i wymiana 150 zł

 

Razem w granicach 4500 zł ale wymianę oleju w skrzyni automatycznej robi się raz na 100 tys no i klima też nie pada co rok raczej a to już blisko 2000 z tej kwoty którą wydałem. Odmy też nie wymienia się przy każdej wymianie oleju (mi w ASO powiedzieli że co 3 spokojnie wystarczy - u mnie w aucie jest odma bez wkładu) Jeden wahacz też został wymieniony niejako przez pomyłkę diagnosty który wskazał go jako przyczynę stuków a po wymianie okazało się ,że stuka ale ten obok :? (można też kupić tańsze wahacze niż lemforder)

Termostaty mam nadzieję wytrzymają najbliższe 3-4 lata :roll:

 

W niedługiej przyszłości czeka mnie wymiana klocków hamulcowych przednich (kupie pewnie ATE z tego co się orientowałem to koszt ok 450 zł wraz z czujnikiem) i przymierzam się do wymiany pompy zawieszenia tylnego bo coraz częściej błędy wyskakują- kupię chyba regenerowany na allegro widziałem po ok 700-800 zł. Muszę też pomyśleć nad nowym kolektorem dolotowym -dla spokoju wewnętrznego.

 

Ogólnie auto nie jest najtańsze w utrzymaniu ale kupując je chyba nikt się nie spodziewa kosztów utrzymania na poziomie Fata Cinquecento

Myślę ,że sporo zależy od konkretnego egzemplarza ale po zakupie są rzeczy które trzeba zrobić jak np. olej w skrzyni automatycznej - na szczęście nie trzeba ich robić co rok no chyba że ktoś trzaska po 100-150 tys rocznie :lol:

 

Patrząc na rozpiskę twojej Toyoty @MartinBlack to chyba nie jest źle pod warunkiem że nie jedziesz ze wszystkim do ASO.

 

Raczej będę obstawał za benzyną - bo to prosta konstrukcja (mniej się może zepsuć - żadnych pompowtrysków, kół dwumasowych itp)
no pompowtryskiwaczy to w dieslach BMW nie ma. Natomiast koła dwumasowe są chyba w każdym BMW z ręczną skrzynią biegów http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA31&mospid=47750&btnr=11_3607&hg=11&fg=20

 

Odnośnie pytań o zamienniki to jest sporo nie zawsze opłaca się z nich korzystać ale części zawieszenia czy hamulce można kupić dobrej jakości np Lemforder, ATE, i taniej niż w ASO co do cen to możesz sobie popatrzeć tutaj http://sklep.intercars.com.pl/

 

Kup sobie benzynę i będziesz miał więcej spokoju niż w dieslu - przynajmniej od strony silnika

Od strony silnika odpukać nie robiłem nic i tak naprawdę to niewiele osób coś musi robić - chyba że brać pod uwagę to że niektórzy wycinają klapki z kolektora lub go wymieniają - nie są to jakieś porażające koszta, kolektory wydechowe z tego co wiem pękają w rocznikach z początku produkcji 2003-2004.

Opublikowano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi

 

W szczególności dla kolegi o nicku KOWAL-E

Fajna odpowiedz- dużo konkretów i szczegółów

 

Czyli najgorzej nie jest

 

Ktoś oznajmił że kosztów podobnych do cienkasa - no tak to mnie nie pokręciło

 

Ale widzę że koszty utrzymania podobne jak w Toyocie - a BMW o dwie klasy wyżej

 

Podajcie jeszcze dobrych fachmanów ze Szczecina - będę w pełni happy

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja jestem ze Szczecina i z tego co się zorientowałem to poza ASO do e60 nie ma za wiele. Jest serwis bosch'a na heyki 3 http://www.peszkocars.bosch-service.pl/, są oni http://www.bmw-autocenter.pl/index.php?page=galeria i jeszcze jakieś malutkie warsztaty jak np. Carfix itd, słyszałem o jakimś warsztacie na mierzynie ale nie wiem gdzie dokładnie i jak robią.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam inpe i Disa wiec skrecenie sprawdzilem godzine po kupnie.

 

Zobacz na ilosc postow na tym forum- 10% osob chce sie pochwalic a reszta HOW TO DO.

 

Jak auto ma dobrze cofnięty przebieg to nic Ci nie pomoże podłączenie się pod kompa. Pozostają tylko dokumenty i historia serwisów w ASO.

 

Co do postów na forum, to pamiętaj, że na fora zaglądają najczęściej właśnie ludzie, którzy mają problemy z autem. Ci bezproblemowi raczej nigdy tu nie zaglądają bo po co. :)

Opublikowano
Jak kupiles szrota z przebiegiem 500tys skreconym na 130tys to nie dziw sie ze wszystko sie psuje. Ja mam u siebie teraz dokladnie 51tys. kupione i serwisowane w PL. Leje i jezdze, wielki banan na twarzy. Co do kosztow, to tylko serwis, czyli olej, filtry i klocki

 

Mial przebieg 89000, byl z wymiany od dealera BMW, mam inpe i Disa wiec skrecenie sprawdzilem godzine po kupnie. Napisales masz 51 tys. Poczekaj az ci stuknie 130 to rece rozlozysz. Zobacz na ilosc postow na tym forum- 10% osob chce sie pochwalic a reszta HOW TO DO. Ten samochod to jest masakra... cudowny silnik zgadza sie(mam 3.0d), ale reszta zaczyna sie sypac po 100000. Nie chce mi sie opisywac co wymienilem bo post by byl za dlugi.

 

 

Dwaj koledzy maja 530tki jeden 2005, obecnie 230tys przelotu, drugi 2006 150tys przelotu, samochody od nowosci w PL, cala historia znana. Z powazniejszych usterek to ten z 2006 roku wymienial kolektor ssacy a w tej z 2005r. kolektor wydechowy. Nawet kiedys w tej z 2005 sciagalismy kolektor ssacy aby ocenic stan klapek, przy 200tys. trzymaly sie idealnie i do tej pory nic sie z nimi zlego nie dzieje. Oprocz tego tylko czesci eksploatacyjne i palowo, aa i w tej z 2005r profilaktycznie przy 190tys. byl wymieniony olej w skrzyni :D Wiec dziwie sie, ze Wy przy tak malych przebiegach macie az takie usterki. Powiem tak, nie wierze i nigdy nie uwierze w przebieg poniezej 200tys w e60 2005 z zachodu. Owszem trafiaja sie nizsze(rodzynki)- ale nie od handlarzy(nawet ASO BMW) tylko z pewnej pierwszej reki i kosztuja 20-30% wiecej niz sredia "SZROTÓW" na allegro. Powyzej tych wartosci, owszem, duzo w aucie moge sie juz zaczac sypac, turposprezarki, kola pasowe itp itd. U nas i na zachodzie handlarze potrafia czycnic cuda jezeli chodzi o przebiegi, nawet wpisy w historii w ASO. Ja juz sie tyle naogladalem, ze naprawde nic mnie nie zdziwi. BMW to nie Skoda czy Opel. Tym sie troche inaczej jezdzi....

 

kolego prfraczek nie porownuj 530d z 2004 do 530d z 2007 bo to juz calkiem inne auto, jezeli chodzi o wniesione poprawki i udoskonalenia.

Opublikowano
Najlepiej kupić auto 6-7 lat z przebiegiem 115-130k km "igła, jak nowy, sprowadzony, po opłatach" po okazyjnej cenie a później zdziwienie że trzeba pół auta wymienić?! Przecież prawie nowe....?! Tak to jest jak jest się dorosłym a dalej wierzy w bajki. Ja kupiłem auto 3 letnie z przebiegiem 145000 wtedy 3l benzyna(którą tak wielu uważa za szczyt rozrzutności), od Pana który nim jeździł i odpukać żadnych poważnych awarii, żadnych błędów, leje, jeżdżę do ASO i się cieszę :D
Opublikowano
Najlepiej kupić auto 6-7 lat z przebiegiem 115-130k km "igła, jak nowy, sprowadzony, po opłatach" po okazyjnej cenie a później zdziwienie że trzeba pół auta wymienić?! Przecież prawie nowe....?! Tak to jest jak jest się dorosłym a dalej wierzy w bajki. Ja kupiłem auto 3 letnie z przebiegiem 145000 wtedy 3l benzyna(którą tak wielu uważa za szczyt rozrzutności), od Pana który nim jeździł i odpukać żadnych poważnych awarii, żadnych błędów, leje, jeżdżę do ASO i się cieszę :D

 

Zdziwienie i posty na forum, ze przy 100tys. mu turbosprezarka padla i kalpki powpadaly do silnika :D i ze on juz wiecej bmw nie kupi :)

 

A co do kosztow. Ogolnie piszac, nie ma tragedi. Jezeli stac Cie wydac ok 100-130tys. na zdrowe 530d to proporcje, utrzymanie a wartosc samochodu w przypadku 530d wypadaja moim zdaniem bardzo dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.