Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bo w dieslu bierzemy moc z dawek paliwa, a u Ciebie te dawki są tak okrojone że efekty sam odczuwasz.

Kąt wtrysku ustawia się przy montażu pompy, tylko trzeba mieć wiedzę jak to zrobić w stosunku do GMP 1 cylindra. Do tego urządzenie zegarowe i wartość z tabliczki znamionowej na pompie... no i kręcić wałem pompy do osiągnięcia wymaganej wartości.

Opublikowano
a z czym miałeś ostatnio problem i po czym się zaczęły odwalać jajca?? sam napisałeś wcześniej, że auto do czasu regeneracji pompy jeździło jak złe.
Opublikowano (edytowane)
no tak! rozjechany kat wtrysku i nie ma co dalej gadać a jechać do nich i niech ustawią tak jak trzeba w ramach gwarancji. Drugi błąd to walnięty przekaźnik klimy.

Kolego Yoshimura dzieki za odpowiedz co do kata wtrysku. zrobie tak ze pojade do nich na gwarancja i Tobie Pingwin12 radze jechać do tych co ustawiali pompę bo ewidentnie mamy problemy po regeneracji. a co do 2 błędu czy może on wynikać z tego ze mam odłączony calkowicie wentylator ?? odłączyłem go gdyż skubany cały czas kreci(moduł zepsuty ) co do klimy to działała jesli podlaczylem owy wentylator.Jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc i sam radze aby dokładnie spradzić tych komu się płaci nie małe pieniadze za regeneracje, bo cwaniaki tanim kosztem sie dorabiają i nawet dobrze pompy nie ustawią. Pozdro,,

Edytowane przez Jarek159
Opublikowano
ale u mnie jest taki problem ze auto po wymianie pompy chodziło nawet gdzies z tydzien dopiero po czyszczeniu elektrozaworków i wymianie wezyków podcisnienia zaczelo sie cos pieprzyc juz po calosci
Opublikowano
UWAGA!!! dla wszystkich zainteresowanych rozwiazaniem problemu pompy. ul kotlarska 34 krakow ale pytac o Roberta! i jemu przedstawic problem. fachowiec od bmw pelna geba. wiem co pisze. pozdrawiam wszystkich!
Opublikowano
to znaczy ???? podlaczylem wszystkie tak jak były inaczej sie nie da ich podlaczyc

uwierz, że już tak było... chłopak przed czyszczeniem i wymianą wężyków mówił że wszystko grało, a po wymianie MUŁ... okazało się że pomylił kolejność wężyków na N75. Po korekcie auto znowu zaczęło jeździć :wink:

Opublikowano

Błędu żadnego , przepływka pokazywała 600 jednostek

No niestety boscha chyba nie zakupie .

Po zamianie przepływek auto całkiem inaczej chodziło

Opublikowano

Kup tylko boscha jesli chcesz zeby auto naprawde chodziło jak bmw to dlaczego chcesz dawać nie orginalne czesci i narzekac ze twoje BMW nie chodzi i przeklinac marke a ladujesz zamienniki części.Moim zdaniem albo kupisz orginal bosch i stracisz pare pln wiecej i spisz spokojnie, Albo zamiast kupowac bmw kupujesz matiza i masz tanie czesci i jestes zadowolony..

Niestety BMW to jest marka na która musisz być gotowy wydać czasami troche pln-ów

Opublikowano

ale to wcale nie jest wyznacznik tego, że przepływka padła! można także podejrzewać czujnik ciśnienia doładowania na końcu kolektora ssącego! SPRAWDŹ KONIECZNIE czy jest podpięta wtyczka do czujnika, bo jak nie to masz winowajce Twojego problemu. To jest numer 17 ze schematu:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2107&hg=11&fg=40

... możliwe, że jak Ci składali auto przy regeneracji pompy to im się po prostu zapomniało.

Opublikowano

ale po odebraniu auta po wlozeniu pompy auto chodzilo jeszcze nawet gdzies tydzien po zaczely sie jaja na całego

 

a od jakiej predkosci obrotowej turbo zaczyna pompowac

Opublikowano
jesli naprawde winy jest przeplywomierz to nie kupuj podroby nie dlatego zeby ci dosrać czy coś ale dużo czytałem ze po wymianie na podrobke MTM czy inna trzeba było w końcu kupić bocha bo auto nie chodziło prawidłowo.Naprawde nie mam nic w tym żeby Tobie reklamować orginalny produkt jesli sie myle prosze mnie poprawic. ogolnie nie wiek od kiedy turbo pompuj ale spojrz na wykres http://wwww.gekocars.pl/index.php/wykresy przy 2 tys obrotow auto powinno juz ladnie sie zbierac gdyż sa to okolice max momentu obrotowego
Opublikowano
Na forum jest pełno tematów dot. tego silnika i przepływki, wszyscy mówią tylko BOSCH . Jak się dobrze wczytasz to zobaczysz ilu forumowiczów kupiło podróbkę i po paru tygodniach problem wracał .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.