Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A czy masz 18 OBC??? Czy na nim polegasz??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
ja mam to samo .Dałbym rękę odciąć że moja wcześniejesza 323i paliła mniej i lepiej ciągła,w tej co mam teraz 323i nie ma takiego kopa na dodatek czuje że jest słabsza. Po prostu trza się pogodzić że silnik silnikowi nie równy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ale w tej co mam silnik jest naprawdę zdrowy bo ani oleju nie bierze ani nie kopci i jest naprawdę zrywny, chyba nawet bardziej od tamtej co miałem, dla mnie pocisk w dodatku na budę Compacta. Tylko to spalanie, jak ja bym chciał już żeby było normalnie :(

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

Stary po co jechać na kompa .Skoro twierdzisz że ma buta jak należy to odłącz klemy aku ,zepnij je ze sobączymś, włącz zapłon na ostatnią pozycje przed rozruchem silnika i zostaw na 15 minut. Potem podłącz klemy. Odpal i zostaw na 3min bez gazowania.Wyłącz,za chwile odpal i przewieź się.Gaz w deche na 1,2,3, i pozwól obrotom spokojnie opaść na biegu do zatrzymania auta.Na postoju nich pochodzi ze 2 min na wolnych.Wyłącz,za chwile załącz i masz reset kompa,wraz z skasowaniem wszelakich błędów,za co zapłacisz trochę u mechanika.

 

Po tym obserwuj jeśli masz ekonomizer bo skoro masz silnik 6cylindrów to musiałeś zmieniać zegary,no i podejrzewam że masz ekonomizer choć w Compactach ich niby nie było z tego co wiem. Na 3ce powinna wskazówka maxymalnie przy pełnym gazie się chować za max spalaniem,na 4ce już nie a na 5ce powinna być w połowie maxymalnie. Jak tak ci działa to masz przepływkeę prawdopodobnie ok

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No ok kolego ale po czy przed zmianą sondy??
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No właśnie po zmianie... Powiedz mi bez filtra powietrza pali więcej? Jak tak to mniej więcej o ile? Chodzi mi o to że wisi sama przepływka.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Z moich obserwacji,zakładając Stożek,bez grodzi na zimne powietrze dało się zauważyć spadek momentu i mocy. Silnik świetnie brzmi ale niestety przez ciepłe powietrze które zasysa objawiał się spadek mocy i wywalało czasem błąd przepływomierza.Po założeniu seryjnego filtra problem znikł
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.