Skocz do zawartości

530d po liftingu , pytanie odnośnie awaryjności silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam pytanko szukam e60 , chciałem 520d z 2008 roku , ale teraz mam pytanie , czytałem o 530d i częstych awariach klapek kolektora itp, czy w modelu po lifcie silnik jest też po modernizacji i ma mniej wad jak te z przed lifta ???

POZDRAWIAM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed liftem z 520d nie było problemów, więc po lifcie tym bardziej, kupuj i się nie przejmuj. Tylko kup auto, które ma naprawdę przejechane tyle co na liczniku kilometrów a nie "okazję" ze 200 tysięczną cofką. ;)
Opublikowano
Kolega pytał o 530d nie o 520d. Ale 530d pre-LCI i LCI to te same silniki niemal, mała modernizacja i dodanie kilka KM + trochę poprawili spalanie i kolektor (klapki urywają się rzadziej niż przed liftem). Ale kolektor to półbiedy, możesz spokojnie wymienić na nowy (ten poliftowy) więc jeśli chodzi o klapki będziesz miał to samo co auta po lifcie. Kolektor wymieniasz przy przebiegu 150tyś więc jeśli kupujesz od kogoś auto z takim przebiegiem, a sprzedawca niedawno wymienił kolektor to jest duża szansa ze masz ten po lifcie. Reszta usterek pewnie podobna, kwestia eksploatacji i modelu jaki kupisz ;)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tam widzę wyraźnie, że w treści posta jest, że chce 520d z 2008 r. :)

 

Po drugie klapki ludzie wywalają i wszystko chodzi dobrze, więc szkoda kasy na nowy kolektor.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja tam widzę wyraźnie, że w treści posta jest, że chce 520d z 2008 r. :)

 

A ja widzę, że kolega używa czasu przeszłego i teraz szuka 530d ...

 

Witam, Mam pytanko szukam e60 , chciałem 520d z 2008 roku...
;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oki.. poczekajmy, niech się ustosunkuje do tego założyciel tematu, bo dziwnie to zdanie skonstruował wg mnie. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestes jakas roznica w silnikach 3.0d po lifcie?

 

Bo o ile mnie wiadomo, to bylo:

1. 3.0d 218KM od 2003

2. 3.0d 231/235 od okolo 2005 roku (ten silnik wszedl razem z 730d E65 liftingiem)

 

Czy bylo cos jeszcze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie. 231KM potem 235KM było montowane do końca żywota E60/E61 i to ten sam silnik.
Opublikowano
A orientujecie się silnik 525d od 530d czym one się różnią , wart jest zakupu , czy ma bolączki takie same jak 530d czyli kolektor itp???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik praktycznie taki sam. Tylko jak masz kupować 525d to lepiej już wziąć 520d, bo osiągi niewiele gorsze a akcyza znacznie niższa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik praktycznie taki sam. Tylko jak masz kupować 525d to lepiej już wziąć 520d, bo osiągi niewiele gorsze a akcyza znacznie niższa.

 

nie lepiej tylko taniej...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli lepiej skoro taniej przy podobnych osiągach. ;)

 

zasadnicza sprawa 4 a 6 cylindrów, w 520d tego nie ma, ale zależy co kto lubi i czy widzi róznice

Opublikowano
Ktoś tutaj powiedział że 525 to najgorszy silnik bmw. I ja się z tym zgodzę, nie chodzi wcale o awaryjność ale o to że osiągi takie jak w 520d, a spalanie takie jak w 530d. Więc ani on ekonomiczny, ani on szybki. Stąd jest najgorszym silnikiem z oferty bmw.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.