Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu miałem naprawę lakierniczą mojego auta. Maska, błotnik, drzwi - zrobione w ASO. Jestem niezadowolony z tego jak położyli lakier na drzwiach (przednie), a w zasadzie jak spróbowali "ujednolicić" go z tylnymi drzwiami (pomalowali także fragment drzwi tylnych). W zależnosci od kąta patrzenia na samochód mniej lub bardziej widać różnicę w kolorze. Robili to dwa razy i dwa razy wyszło źle (jak na moje niefachowe oko). Jak poproszę to pewnie pomalują jeszcze raz, ale twierdzą, że przy tym lakierze NIE DA się tego zrobić idealnie.

 

Pytanie do użytkowników e60 w tym kolorze. Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie? Czy po malowaniu wybranych elementów widać różnicę z oryginalnym lakierem?

Opublikowano
Na oko amatora nie powinno byc nic widać, pytanie jaki amator:) Dobre cieniowanie wymaga doświadczonego specjalisty, widocznie tam takiego nie mają. Podsumowująć nie powinno to być widoczne, a takie rzeczy spece robia przy lakierach perlowych a to jest przecież to zwykły srebrny
Opublikowano
za tego co wiem to srebrny jest najgorszym lakierem do malowania że by nie było widać trzeba zrobić przejście na drugi element
Opublikowano
Generalnie srebrny to jeden z gorszych kolorów do pokrycia, jeśli było malowane to nawet amator jak będzie się przyglądał dłużej to dojrzy różnicę, oczywiście nie zobaczy tego na 1 rzut oka, ale jak posiedzi to powinien dostrzec. Ja jak patrzę na srebrne auta, to od razu widzę gdzie było malowane, widać to nawet na zdjęciach, szczególnie zrobionych z flash'em. Oczywiście tak jak kolega napisał wszystko zależy od oka, które się przygląda, ale jeśli zapytasz przeciętnego kolegę który nie wiedział o zdarzeniu aby stwierdził co było robione i po niezbyt długiej chwili zastanowienia odpowie Ci jednoznacznie, że te elementy to znak że schrzanili. Ja bym raczej nie ufał ASO jeśli chodzi o malowanie wozu, to nie jest warsztat, który robi to na co dzień, może lepiej było wybrać się do specjalistycznego warsztatu. Zawsze możesz też zrobić mały audyt i poprosić polecany w Twojej okolicy warsztat lakierniczy o opinię czy to jest dobrze dobrany odcień i wtedy dobrać się do tyłków aso.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
dokładnie srebrne auto to masakra ja swoje audi malowalem 2 razy i dopiero za trzecim po zmianie lakiernika byłem zadowolony . srebrny kolor jest taki ze nie pomaluje sie go pod kreske trzeba wchodzic z cieniowaniem na nastepny element. Dlatego juz nigdy nie kupie srebrnego auta
Opublikowano
Praktycznie kazde auto trzeba cieniowac przy llakierowaniu bez wzgledu na kolor czy to bedzie metalik czy perla,srebrny nie jest latwy ale wszystko zalezy od fachowca ,skad wiem? moj ojciec i brat sa lakiernikami i powiem tak ze po ich robocie mogli byscie siedziec minutami i patrzec i szukac malowanego elementu.Faktem jest ze brachol zgarnal juz pare nie zlych nagrod w lakierowniu aut jak i takze w airbrush.Jedno jest pewne wszystko zalezy od fachowego doboru samego lakieru czyli bazy ,potem klarlaku a najbardziej od fachowca.Skoro jestes nie zadowolony zwrocil bym sie do rzeczoznawcy na podstawie jego opini mozesz reklamowac prace wykonana w ASO
Opublikowano

Cześć

Nie ma szans aby dobrali ci idealnie kolor samochodu , ze względu na warunki w jakich auto było używane czyli słońce , sól itd.

Jedyny kolor na jakim nie widać aż tak różnicy to kolor czarny .

Z tego co wiem ubezpieczalnie przy "ciężkich" kolorach zlecają malowanie już np. całego boku , bo poporstu koloru idealnie nie da się dobrać .

Idealnie dobrać kolor można przekładając części z tego samego rocznika o takim samym kolorze :) .

Opublikowano

Będzie ciężko srebrny kolor "wyrównać". Ja osobiście się spotkałem z tym że E klasę po lekkim puknięciu malowali w serwisie w DE całą !!!

 

W jednym z aut poprzednich (srebrnym) była malowana maska od kamieni (auto miało wtedy 3 lata) i było znać wraz z biegiem czasu coraz bardziej

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
niemieckie serwisy potrafią malować bez zdejmowania uszczelek (sic). Natomiast nasze bmw często podpisują umowę z panem Zdzisiem, który w okolicy robi to najtaniej albo jest kolegą szefa a klient płaci serwisowi sowity haracz. Sprawdź też grubość lakieru. Powinno być tak pomalowane żeby grubość była fabryczna. Porządny lakiernik tak zrobi. Dobranie Twojego koloru rzeczywiście jest trudne, ale wprawny lakiernik powinien sobie poradzić.
e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
Nigdy powtórnie malowane to nie bedzie to samo, ale dobrze zrobione nie bedzie widoczne. Prawda jest taka że u nas jest pełno samozwańczych specjalistów, tylko że zależy od branży widać to odrazu lub po czasie. Lakiernictwo to wbrew pozorom jedna z najtrudniejszych sztuk w branży samochodowej, przynajmniej taka że zaraz widać "speca"
Opublikowano
Powiem tak kolego,mnie też denerwowało że mam tylne klapę lekko zadraśniętą.Więc aby całej nie malować postanowiłem delikatnie cieniować.Efekt dla mnie straszny :mad2: Zostały jeszcze do pełni szczęścia tylne drzwi też z ryską i tu już byłem mądrzejszy :idea: Zakupiłem takie same kompletne tylko z 2009 roku drzwi i :D pasowały kolorystycznie idealnie.Zero śladu montażu bo mocuje się na śruby od środka w słupku.Podsumowując poszukaj tzw.igły i będziesz zadowolony.Będziesz miał przy późniejszej odsprzedaży czy nawet dla siebie lakier cały w oryginale :lol: Koszt moich drzwi 600zł,sprzedam swoje najwyżej dla handlarza który będzie ciął koszty trochę taniej.Efekt i tak na plus,bo czas nerwy i te późniejsze wpatrywanie się samemu w te drzwi czy inny element nie warte. :cry2: .Sam dobry lakiernik weżnie 400-500zł.Więc nie zastanawiaj się .TYLKO szukaj całych kompletnych :cool2: .Pozdro.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
dokładnie jeslijest z teg samego roku to na 100% bedzie identyczny. mój lakiernik kupił teraz a3 przerysowane miał dwoje drzwi i błotnik drzwi juz ma nowe bez malowanie nic nie widac zostaje tylko błotnik prysnąć
Opublikowano
Chcecie powiedzieć, że kupiony element w tym samym kolorze nie wymaga lakierowania?

No chyba że potrzebujesz do auta zakupionego w Szwecji a dawca będzie z Hiszpani - to ze względu na warunki klimatyczne w jakich były użytkowane może się minimalnie różnić (teoretycznie) :wink:

Opublikowano
Właśnie muszę się pochwalić,sprzedałem te moje ryśnięte drzwi gościowi za 600 paczek :D.Czyli podsumowując kupiłem fakt okazyjnie praktycznie nowe(2009) za 600 stów z idealnie pasującym i oryginalnym kolorze i za tyle też sprzedałem swoje.Można powiedzieć że podwójnie zyskałem.po 1-nie wydałem na lakiernika,po 2-mam oryginalne nie szpachlowane drzwi,po 3- :mrgreen: :lol: :D :cool2:
Opublikowano
Ja jak do tej pory wszystkie bmw maluje u jednego ,spotkalem tam auta do malowania z roznych okolic Polski,ostatnio malowalem tam akurat srebrne bmw i nigdy nie bylo nawywijane ,polecam koledzy ,sprzet profesjonalny,zarowno malowanie jak i blacharstwo,5 elementow w tym dwa przejscia jedno na blotniku zrobione a drugie wejscie na drzwi to 2200 PLN (to zreszta autoryzowny serwis Citroena) podaje link http://www.autoblask.pl/kontakt.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.