Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

W moim BMW (e90 330i 2006r w automacie z Kanady) zapaliła się taka lampka http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=183623&stc=1&d=1220768917

(z instrukcji wynika że jest to sygnalizacja pogorszenia wartości spalin)

 

czy ktoś się może orientuje o co może chodzić ??

 

auto zachowuje się normalnie oprócz tego że prędkość maksymalna z jaką teraz mogę podróżować to 220 km/h..hmmm...no i trochę jakby bardziej dymi z wydechów ale to może być związane z pogodą ?

 

a przy okazji czy ktoś zna jakiś porządny serwis/mechanika w Trójmieście do jakiego mógłbym się z tym problemem udać??

nadmienię że byłem w serwisie u Rutkowskiego ale niestety tam w żaden sposób mi nie pomogli (oprócz skasowania błędu, po czym zapalił się ponownie).

Opublikowano

amerykance maja to do siebie ze po zalaniu lichego paliwa taka kontrolka potrafi wyskoczyc, komp Cie o tym infomuje, albo wyjezdzij paliwa, a jak masz mniej niz polowe, dolej "dobrego" paliwa i kontrolka powinna zgasnac

 

pozdrawiam

Opublikowano
dzięki za odpowiedź ale próbowałem już tej metody zalewając przez jakiś czas tylko 98 i niestety nic to nie pomogło :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A konkretnie to jaki błąd skasował ?? Skoro powraca to masz coś uwalone, może podgrzewanie sond lambda nie działa i dlatego się zapala ? Przepływka jakie ma wartości na wolnych ?? Zmienia sie po dodaniu gazu ? Tak w ogóle to powinienes jeździć cały czas na noPb 98 a nie tylko czasem...
Krzysztof
Opublikowano

dzięki za odp.

 

niestety nie wiem jaki błąd został skasowany, nie dopytałem się :(

 

jak/gdzie można sprawdzić to podgrzewanie sond lambda czy działa prawidłowo ???

Opublikowano
nie wiem czy pomoge ale mialem identyczny problem z honda civic 2007r ktora z usa sciagnalem i tez caly czas sie palila ta kontrolka od silnika,bylem w serwisie i powiedzieli ze nic sie nie dzieje a to wina naszego paliwa.Auto jezdzi juz 3 lata z ta kontrolka i nic sie nie dzieje.
Opublikowano

Witam,

 

u mnie taka kontrolka się pojawiała w 325xi z USA, które miałem. Okazało się, że pompka przy zbiorniku paliwa ( taka mała dodatkowa na zewnątrz podobno ) nie może się wysterować. Raz wykasowałem ten błąd po czym, po dwóch tygodniach znowu się zaświeciło. Usłyszałem, że najprawdopodobniej mogła się zamoczyć i jest jakaś nieszczelność. Akurat skojarzyłem fakty i przypomniałem sobie, że błąd wyskoczył dzień po wjechaniu autem w wielką wodę podczas majowych/czerwcowych powodzi. Ja akurat nic nie rozbierałem po drugim błędzie i jeździłem z tym około dwóch miesięcy po czym kontrolka po prostu zgasła. Mechanik mówił, żę to żaden problem i że chodzi tylko o to , że komputer nie może wysterować tej pompki. Także, jesli masz pełną moc auta to sięnie przejmuj. A co do prędkości maksymalnej to wszsytkie auta z USA mają ogranicznik do 210km/h (150 mph) ze względów bezpieczeństwa

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
A co do prędkości maksymalnej to wszsytkie auta z USA mają ogranicznik do 210km/h (150 mph) ze względów bezpieczeństwa

210km/h to 130 mph i w standardzie wszystkie mają takie ograniczenie, a jesli wykupi się "sport package" to ograniczenie wynosi 150mph czyli 240 km/h.

Opublikowano
:) jasne, że 210 to 130 mph - rozumiem, że chciałeś zabłysnąć, w tym wypadku moja literówka. Jeśli już zaśmiecamy nie na temat to w X3 mam sport package i jakoś nie jedzie więcej niz 210... a powinien wg danych producenta.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano (edytowane)
Tak w ogóle to powinienes jeździć cały czas na noPb 98 a nie tylko czasem...

Modele z Usa mogą jeździć na paliwie od 91 do 99 okt. nie widzę potrzeby zalewania najdroższego żeby coś poprawić pali praktycznie tyle samo, a na pewno nie na tyle mniej, aby zrównoważyć cenę.

 

Musisz wiedzieć jaki błąd się pojawia, omijaj takich fachowców co tylko kasują no chyba że gratis.

 

Okazało się, że pompka przy zbiorniku paliwa ( taka mała dodatkowa na zewnątrz podobno ) nie może się wysterować. Raz wykasowałem ten błąd po czym, po dwóch tygodniach znowu się zaświeciło. Usłyszałem, że najprawdopodobniej mogła się zamoczyć i jest jakaś nieszczelność.

to pochłaniacz par paliwa mieści sie w zderzaku chyba z lewej strony.

Edytowane przez lobo.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie mi to samo sie zapalilo co koledze czeras i pokazuje blad p0420 i p0430 w serwisie powiedzieli ze to pogorszenie spalin czyli katalizator sie wypala lub wypalil. wymiana przeszlo 3000 zl

czy ktos ma pomysl jak oszukac ta druga sonde kontrolna aby pokazywala ze spaliny sa ok?? A co do predkosci to nie chce jechac wiecej niz 220 km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.