Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie szanownych forumowiczów.

 

Planuję zakup w najbliższym czasie BMW E39 i chciałbym się dowiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie oraz w które otwory zaglądać :). Planowany wersja to 523i + lpg lub 528i +lpg. Chciałbym się dowiedzieć jaka jest awaryjność tegoż pojazdu i ogólne opinie na ten temat. Będzie to mój już 4 samochód więc nie jestem najarany jak szczerbaty na suchary i prosiłbym w miarę o rzeczowe opinie użytkowników tych aut.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Temat wałkowany niejednokrotnie, było już nie raz :wink:
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
Witam ja mam BMW E39 i powiem szczerze super auto jak instalacja LPG to polecam firmy BRC ja przejechałem na niej już 85tys.km i nic sie nie dzieje super chodzi spalanie w mieście w zimie ok 15 litrów a na trasie do 140km/h to 11 litrów silnik mam M52 podwujny vanos 2 litry 150km fajnie się kręci nie mazadnego problemu.Ja do tej pory tj. 2040 roku jeżdziłem mercedesem w124 a teraz BMW E39 i jestem zadowolony polecam ten samochód tylko żeby trafić na nie wyjeżdzony egzemplaż i bez wypadku to będzie pociecha
Opublikowano

Po pierwsze: :search:

Po drugie i tak napisze, co wiem :mrgreen: Mam E39 528i+LPG STAG 200. Przy zakupie zwracaj uwagę na WSZYSTKO! Ten model jest tak naszpikowany elektroniką, że dopiero po zakupie dowiedziałem się o części rozwiązań zainstalowanych w moim samochodzie! Począwszy od plastików na progach drzwi, przez otwieranie elektryczne szyb, klap, schowków, a skończywszy na diagnozie komputerowej i mechanicznej w ASO. Bez tego może cię bardzo zaboleć, bo choć ceny części często są wcale nie tragiczne, to jednak jest ich tyle, że w sumie dadzą Ci 50% (i więcej! :duh: ) wartości zakupowej.

Jazda na gazie jest miła i przyjemna, o ile (jak zwykle...) jest dobrze założona i właściwie serwisowana. Spalanie po jeździe w zakorkowanej Warszawie mam na kompie 14.5 L, gaz wychodzi mi jakieś 16 - 16,5 L. Samochód jeździ bardzo dynamicznie i elastycznie (moc i moment robią swoje). Odradzam obniżanie zawieszenia. Dźwięk walnięcia masą samochodu w debilnego śpiącego policjanta potrafi wybić zęby, a zawieszenie (jak jest sprawne rzecz jasna!) BMW jest i tak DOSKONAŁE, żeby je jeszcze "poprawiać"! Nie jestem też zwolennikiem felg większych niż 16" - koszty ogumienia rosną strasznie, a polskie drogi nie nastrajają do jazdy już na 17" (ale tu pewnie będę zakrzyczany :roll: ).

To, na co musisz zwrócić uwagę, to serwis. Nie warto kupować zamienników firm "krzak"! Jeśli widzisz cenę części wahająca się od 100 do 600 zł, kupuj to, co kosztuje najwięcej i na co Cię jeszcze stać. BMW nie lubi podrób i możesz kupować dwa razy niby to samo, a jednak inne. No i musisz pamiętać o konieczności reakcji na to, co dzieje się z samochodem. Odkładanie w nieskończoność "jakiegoś skrzypienia" może zakończyć się holowaniem, naprawą za kilka tysięcy, stresem i niesłusznym pojęciem o jakości marki.

E39 nie jest samochodem tanim. To samochód klasy wyższej i trzeba mieć tego świadomość przy zakupie. Jakość kosztuje! Ale radość z jazdy - NIE MA SOBIE RÓWNYCH! :cool2:

 

PS. Zapisek w wizytówce "Model samochodu: nie powiem" jest trochę bez sensu, nie sądzisz???

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za info, szukałem wyszukiwarką ale posty na temat zakupu są porozwalane po całym forum po kawałku :/ i ciężko jest się wszystkiego doszukać. W najbliższym czasie jadę obejrzeć kilka samochodów tak więc jak będę już coś miał to dam znać :) mam nadzieje że nie będzie to bynajmnej mina i dołączę do szczęśliwych posiadaczy BMW :)

pozdrawiam

 

ps. to fakt powinien być na "w trakcie"

Opublikowano

Jak będziesz miał jechać coś oglądać a będą to auta z ogłoszeń Allegro itp to zawsze możesz wrzucić tutaj jakiegoś linka (w odpowiednim dziale) w celu uzyskania kilku opinii - często okazuje się, że nie warto już jechać oglądać dane auto bo ma takie niezgodności w wyposażeniu, odcieniach koloru lakieru itp że może to świadczyć o jego różnej historii.

Pzdr.

  • Moderatorzy
Opublikowano

I niektórzy koledzy widzą jeszcze w okularach 3 D olej do wymiany w tylnym moście(oczywiście na podstawie zdjęc). :mrgreen:

Nie mogłem się oprzec(bo to HIT :cool2: ).

Na poważnie,życzę znalezienia dobrego egzemplaża.Od siebie nie bierz starego Diesla.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.