Skocz do zawartości

Zanim zaczniesz dzwonić do prowidenta....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=It1YrN5swf4

 

Wstałem rano odpaliłem i oto co usłyszałem. Znajomi znawcy: panewki kaput, tudzież zaczęli wymieniać milion podzespołow ktorych ceny idą w setki złotych. Diagnoza SZUKAJ SILNIKA BO TEN SIĘ KOŃCZY. Pojechałem do zaufanego mechanika ktory wiedzą przewyższa jak dla mnie serwisy a kasuje ułamek ich ceny - mieszkam w małym miasteczku. Klekot to poluzowana świeca na 4 gaże a nie ŻADNE PANEWKI!!!!! Inne odgłosy to padnięta odma, koszt części 140zł...... Co do naprawy odma wymiana 40min! przy mnie robił - serwis 1 dzień!!!!!, wymiana uszczelki kolektora (kiedyś robił) serwis 2 dni!!!!!!! + wyciągnięcie silnika M52TU 2.0 ma dziwnie katy przy kolektorze zaraz, on 6 godzin silnik nieruszony. Więc zanim zaczniemy straszyć kogoś pomyślmy i nie dajmy się zwariować pseudo znawcom i naciągać na serwisy.....

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sorry.Ale nie rozumiem celu twojego tematu.

Z początku w tym chaosie myślałem,że pochwalic się chcesz dobrym mechanikiem ale po przeczytaniu tego

+ wyciągnięcie silnika M52TU 2.0 ma dziwnie katy przy kolektorze zaraz, on 6 godzin silnik nieruszony.

to już nie wiem.

Ale zabawne jest to "on 6 godzin silnik nieruszony" :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Nie mogę się powstrzymać, żeby nie napisać, że jeszcze zabawniejsze jest "na 4 gaże"

 

A poważnie to gratulujemy pozytywnego zakończenia sprawy :cool2:

Opublikowano

Chodziło mi o to żeby nie martwić się odrazu niewadomo jakimi naprawami + nie dać SIĘ ORŻNĄĆ SERWISOM na wyimaginowane naprawy. Co do błędów przepraszam jestem dyslektykiem - nie z nazwy ale prawdziwym z wszelkimi badaniami psychologicznymi (podstawówka bez dyktand matura bez sprawdzenia błędów podobnie studia), poprostu umysł ścisły :)

A silnik nieruszony: według serwisu w tym akurat silniku aby wydobyć katy należy odpiąć skrzynie, odkręcić wydech......i wyciągnąć silnik z kolektorami. On pokazał że nic co podaje serwis nie ma racji bytu w prawdziwym życiu (bez naciągania) i zrobił to bez wyciągania silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy tą świecę na czwartym cylindrze też zakładał mechanik z podobnym doświadczeniem?

Może to ten sam?

Ja uważam , że poluzowana świeca nie jest normalną typową awarią. To wynik partactwa.

 

Oczywiście jestem zdania , że swerwisy nie są wcale dobre i sam tylko raz wstawiłem auto do serwisu < nie BMW> i raczej więcej tego nie zrobię ale i małe warsztaty potrafią spiepszyć konkretnie.

 

Nie ma co tu wszystkich mierzyć jedną miarą.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Coż się okazało zmieniano cewkę i robił to UWAGA : SERWIS BMW wraz z wymianą klocków i tarcz (poprzednik chyba potrzebował FVAT na spore koszta i serwisował w BMW :) ) TAk wię spartaczyli panowie z serwisu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.