Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli chodzi o 3.0d to bedzie to napewno, obecnie znana juz jednostka napedowa N57, 245KM. Widze ze stala sie bardzo popularna. Z koncem tego roku ma tez pojawic sie w tej nowej X3. Parametry silnika, jak i sam silnik sa obecnie znane, i wiadomo ze wypada to bardzo dobrze. Tunerzy tez pozytywnie wypowiadaja sie o tym silniku i robia go na 280-300KM i 580-600Nm.

Co do silnika benzynowego to w sumie ciezko powiedziec jak to bedzie wygladalo w praktyce, oraz jakie beda mozliwosci poddania go tuningowi. To co jest pewne to, to ze silnik na pewno tanszy od 3.0d przez co nowa trojka bedzie tansza z tym silnikiem, oraz dzieki pojemnosci 2litrow omija sie ta straszna dla portfela akcyze.

Reasumujac mysle ze cenowo na pewno wygrywac bedzie 2.0 turbo benzyna, ale jesli chodzi o wrazenia z jazdy to nie jestem taki pewien. Swoja droga wszystko zalezy tez ile ten 2litrowy benzyniak bedzie palil.

Jezeli chodzi o moja opinie to porownujac 3.0D BMW i 2.0TFSI VAG, wolalbym 3.0D.

Benzynowego silnika z BMW nie znam wiec nie wypowiadam sie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Ale w przypadku F32 to co lepiej 30d czy 2,0t benzynę?

 

Mysle ze to pytanie bedzie bardzo czesto pojawiac sie w przyszlosci. Chyba wszystko bedzie zalezalo od silnika 2.0T.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Moderatorzy
Opublikowano

No i dobrze się stało, tzn że wprowadzli ten silnik do prod.

Po różnych jazdach testowych wolnosącymi R6 3.0 (X3 258KM, 630, 258KM i Z4 258) to może silniki fajnie chodziły ale jako osiagi do jazdy na codzień były zaskakująco słabe. No chyba że kręcimy wysoko.

W F30 widze dylemat 320d czy 320i turbo. I wziąłbym, benzynowy silnik.

Zresztą ciekawa jakie będzie oznaczenie.

Z uwagi na akcyze silnik pow. 2 litrów to ceny np 330d są chore.

Opublikowano
No i dobrze się stało, tzn że wprowadzli ten silnik do prod.

Po różnych jazdach testowych wolnosącymi R6 3.0 (X3 258KM, 630, 258KM i Z4 258) to może silniki fajnie chodziły ale jako osiagi do jazdy na codzień były zaskakująco słabe. No chyba że kręcimy wysoko.

W F30 widze dylemat 320d czy 320i turbo. I wziąłbym, benzynowy silnik.

Zresztą ciekawa jakie będzie oznaczenie.

Z uwagi na akcyze silnik pow. 2 litrów to ceny np 330d są chore.

530iA spokoj i komfort, ale kazda chec korzystania z osiagow to kickdown i 18l wachy na 100km.

W Z4 na elastycznosc nie mozna narzekac.

Co do dylematu 320d czy 320i turbo to w VW od czasu TSI udzial diesla w golfie spadl z 70% do 30%

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Co do dylematu 320d czy 320i turbo to w VW od czasu TSI udzial diesla w golfie spadl z 70% do 30%

ale ich najlpeszy TSI, czyli 1.4 z kompresorem i turbo będzie robił wypad z rynku, powód: zbyt drogi w produkcji...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Jakiś tydzień temu w Bawaria Motors Katowice widziałem na salonie BMW X1 w oznaczeniu 28i czy to możliwe aby to był ten silnik ?? :shock:

Chociaż raczej nie bo odgłos był zdecydowanie jak z R6.

 

Popatrz na stronę główną http://www.bmw-klub.pl :mrgreen:

Może to ten.

Opublikowano

Rufio jesli chodzi o silniki czy wybrac 320d czy 320i turbo, to ja osobiscie dylematu tu nie widze. Jezeli ktos oszczedza na kazdym litrze paliwa i robi bardzo duze przebiegi to wezmie diesla, w innym przypadku 320iT.

Mysle ze jednak duzy problem bedzie przy wyborze miedzy 330d i 320iT.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Panowie, a co sądzicie o marketingowym oszustwie BMW ? :)

 

O ile oznaczenie X35 przy silniku 3.0 jest w miarę ok, jak i X23 przy silniku 2.0 też w miarę to X28 przy silniku 2.0 to już duże zawyrzenie :roll: wydaje mi się że chodzi o to żeby silniki małolitrażowe przestały byś postrzegane jako wersje najtańsze i golasy, wręcz niegodne BMW :mrgreen: W końcu lepiej będzie brzmiało 728i niż 720i ... lub jeszcz gorzej :twisted:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Chcę usłyszeć odgłos tych 3 cylindrów w aucie :mrgreen:

 

Chociaż z drugiej strony, np. skuter wodny jak już pisałem 1.5L - 260PS w serii - całkiem ładny odgłos :)

 

Obstawiam że oprócz basowego układy wydechowego zastosują to co w Z4 - dźwięk silnika płynie w środku z głośników audio, jest odpowiednio basowy i ładnie mruczy... :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Chcę usłyszeć odgłos tych 3 cylindrów w aucie :mrgreen:

 

Chociaż z drugiej strony, np. skuter wodny jak już pisałem 1.5L - 260PS w serii - całkiem ładny odgłos :)

 

Obstawiam że oprócz basowego układy wydechowego zastosują to co w Z4 - dźwięk silnika płynie w środku z głośników audio, jest odpowiednio basowy i ładnie mruczy... :D

 

Juz na pewno spece od BMW sie postaraja, zeby to ladnie gadalo :norty:

Skoro z klekota w X6 4.0d udalo im sie zrobic dzwiek "prawie V8" :cool2:

W 1-litrowym Yarisie jest prawie 70koni i na dzwiek poza tym na biegu jalowym nie mozna narzekac

 

P.S. Jak benzyna za 3-4 lata bedzie po 10 pln/litr to nikomu 3-cylindry nie bedzie przeszkadzalo :shock:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Rufio jesli chodzi o silniki czy wybrac 320d czy 320i turbo, to ja osobiscie dylematu tu nie widze. Jezeli ktos oszczedza na kazdym litrze paliwa i robi bardzo duze przebiegi to wezmie diesla, w innym przypadku 320iT

 

W sumie logiczne. Ładnie kolego podsumowałeś. Robię kilkaset km miesięcznie, dieslem. Licząc wszelkie wypady wakacyjne, okazjonalne wyjazdy za miasto itd to może rocznie zbierze się tego z 10 000 km. Ale dureń ze mnie, trzeba było brać benzynę to bym wtedy może nie wypadał poza przyjęty schemat :duh: :wink: Nie no, "dyzlem" też jest przyjmnie, Paaanowiee.. nie zawsze srebrniki decydują.

 

Co do nowego modelu - z grafik komputerowych (bo jak rozumiem są to bardziej lub mniej udane prace Photoshopowców?) nie wygląda póki co zbyt szczególnie, ale może to tylko kwestia obycia z nową "budą". Z rodziną e9X też miałem początkowo nie najlepsze skojarzenia, a teraz na nic innego bym nie zamienił.

Opublikowano

2.0 T przy dynamicznej jezdzie spali tyle co 3.0 r6 albo i wiecej,natomiast duzym plusem będzie wygoda paoruszania sie przy niskich obrotach silnika(niskie obroty-duzy moment-jak w dieslu)....ale nie na darmo powiedzenie

Turbo żyje, turbo pije...

Opublikowano

Pozyjemy zobaczymy. Jak to nowe 2.0T bedzie jezdzic chociaz w przyblizeniu tak jak zwykly GOLF R20, to juz lubie ten silnik. W przeciwnym wypadku wole 245KM w 3litrowym dieslu.

http://www.youtube.com/watch?v=-e7TtsSbL44

http://www.youtube.com/watch?v=K75cgRL9ph4

 

 

Chyba juz wiadomo jak bedzie wygladal nastepca E9x.

Ponizej link do niemieckiej gazety:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=526436

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.