Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
u mnie wychodzi na to , że tak jak by immo blokował kodowanie pilota oraz po uzbrajaniu się immo samochód zapominał o kluczach

 

Ale auto pali normalnie, kluczyk działa tylko pilot nie łączy sie z autem ?

Opublikowano
mam ale taki bez pilota, jak nim odpale to pilot tez nie lapie. Od wczoraj po otwarciu auta kluczykiem pilot zaczyna dzialac, po przekreceniu stacyjki przestaje. Jak wyjde z auta poczekam z 5min odklucze kluczem to pilot mi po otwarciu zacznie znow lapac. Nic juz nie rozumiem, moze w module komfortu cos sie przysmazylo.
Opublikowano
dwa, ten drugi taki siwy bez pilota . jak nim odpale to klucz z pilotem nie zadziała. najlepsze TO po zgaszeniu auta nic, zamykam kluczykiem pilot nic, czekam kolo 5min otwieram kluczykiem i nagle pilot odżywa i działa. jest tak za każdym razem, po zamknięciu auta kluczykiem i odczekaniu paru minut i otwarciu go ponownie kluczem pilot zaczyna działać. Magia. w sobote na kompa pojadę i dam znać co wyskakują za błędy.
Opublikowano

na kompie wyskoczył taki błąd

45 Electrical immobilisation system (EWS)

czyli zonk pewnie co bym nie zrobił to będzie kosztowało i chyba założę jakiś inny osobny sterownik centralnego.

PS. czy alarm łączy się jakoś z imo ews i mże być coś nieteges. jak zamknę z kluczyka i otworze po paru minutach to pilot zadziała, jk odłączyć alarm?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

włączając się do tematu, chciałbym się podzielić swoimi zmaganiami dotyczącymi walki z centralnym zamkiem, sprawa wygląda tak:

- zamykanie i otwieranie auta z konsoli działa za każdym razem,

- zamykanie i otwieranie auta z kluczyka ( klucz w zamku w drzwiach ) działa za każdym razem,

 

problem pojawia się na pilocie ( pilot 3 - funkcyjny w kształcie diamentu )

 

- zamykanie w porządku

- otwieranie klapy bagażnika również

- otwieranie auta raz tak raz nie, trzeba kilka razy nacisnąć przycisk, żeby otworzył za 3, 4, 5 naciśnięciem zadziała albo zadziała od razy po wykonaniu sekwencji przycisk zamknij, a potem przycisk otwórz.

 

Co do pilota, został on otworzony styki przycisków sprawdzone, akumulatorek ma wartość 3,26 [V] sprawdzany pod obciążeniem, jego wartość również reaguje na każdy użyty przycisk tzn spada w chwili użycia przycisku. Bez problemu można go zakodować co wczoraj poczyniłem. Natomiast problem tkwi w jego funkcjonowaniu. Będąc wewnątrz auta pilot otwiera i zamyka za każdym razem, po 5 minutach chcąc otworzyć auto jest problem, nawet stojąc przy samym lewym tylim słupku auta, gdzie znajduje się wzmacniacz, czyżby akumulatorek już nie trzymał ? jest to dość irytujące, że raz działa raz nie.

Stąd pytanie co może być tego przyczyną wzmacniacz ( moduł FZV ) czy coś w pilocie ( nie mam drugiego pilota na sprawdzenie, bo inaczej była by sprawa jasna ) ?

Z góry dziękuje za pomoc i sugestie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawdź DISem czy jak naciskasz pilota a auto nie reaguje to czy do sterownika dochodzi sygnał (w DIS jest taka opcja)

Jeżeli dochodzi to znaczy że gdzieś po drodze masz zakłucenie sygnału lub sam pilot nie trzyma parametrów.

 

Poproś kogoś z forum albo jakiegoś znajomego z podobnym pilotem i zakoduj sobie jego pilota, sprawdź czy dobrze działa i wtedy będziesz wszystko wiedział.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam chlopaki :)

 

Ja tazke podlacze sie do tematu. Walcze ostatnio z centralnym zamkiem w mojej e46 z 1999 roku. I niestety nie moge sobie poradzic...

 

A wiec sprawa wyglada nastepujaco.

 

Generalnie problemy sa 2...

1. Pierwszy problem jest z drzwiami kierowcy. Ogolnie bardzo rzadko udaje sie je zamknac z przycisku na konsoli oraz z pilota. W momencie kiedy centralny zamek zamyka wszystkie drzwi, te niestety pozostaja otwarte. Slychac tylko jak w zamku cos delikatnie sie porusza i rygielek delikatnie sie obniza ale drzwi pozostaja otwarte. Natomiast jak sie wcisnie rygielek recznie to problem z otwieraniem nigdy nie wystepuje.

Jesli chodzi o zamykanie z kluczyka przekrecajac bebenek w drzwiach kierowcy to zamyka i otwiera bez problemowo wszystkie drzwi wraz z drzwiami kierowcy.

 

2. Druga sprawa to pilot... dziwna sprawa bo dziala kiedy chce... ogolnie wiecej nie dziala niz dziala. Zaprogramowac udalo mi sie 2 razy ale tez nie jest to regula bo niekiedy nawet kilku krotne proby adaptacji pilota nie przynasza skutku. Ogolnie tak jakby gubil pamiec... Natomiast co do otwierania i zamykania z pilota tak jak napisalem powyzej jak juz dziala to zamyka (procz drzwi kierowcy) i otwiera po jednokrotnym wcisnieciu przycisku.

 

Dodam jeszcze ze kiedy dziala to robie tak zwykle ze zamykam drzwi po przez przekrecenie bebenka w drzwiach a otwieram z pilota (wszystkie drzwi sie otwieraja).

 

Noi co chlopaki myslicie? co bedzie zepsuje?

  • 3 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie, pytanie. Jeśli mierząc napięcie na trzecim pinie tak jak w tym poradniku, spada ono cyklicznie tylko przy naciśnięciu przycisku otwierania drzwi, a przy naciśnięciu przycisku zamykania czy otwierania klapy nic się nie dzieje to obstawialibyscie kluczyk czy wzmacniacz antenowy? Juz dłuższy czas coś mam popsute a posiadam tylko jeden kluczyk...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie, pytanie. Jeśli mierząc napięcie na trzecim pinie tak jak w tym poradniku, spada ono cyklicznie tylko przy naciśnięciu przycisku otwierania drzwi, a przy naciśnięciu przycisku zamykania czy otwierania klapy nic się nie dzieje to obstawialibyscie kluczyk czy wzmacniacz antenowy? Juz dłuższy czas coś mam popsute a posiadam tylko jeden kluczyk...

 

A otwiera ci auto ?

 

Ja bym sprawdził jak się zachowuje sygnał 5v przy "obcym" kluczyku. Wydaje mi się że modulacja też powinna występować, co wskazywało by na uszkodzenie Twojego kluczyka.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć wszystkim.

 

Co w przypadku kiedy napięcie na 3 pinie nie spada z owych 5V? Dodam, że moduł - jak u autora wątku. Otwierał się zależnie od humoru, po wymianie modułu RF - wszystko bez zarzutu przez pierwsze kilka minut, później klapa - przestał otwierać :| Bateria w kluczyku wymieniona.

Czy to moduł RF jest tym, który bezpośrednio odbiera sygnał z kluczyka czy może jeszcze coś po drodze mamy?

 

E46 touring 330d 2003 rok

 

 

z góry dziękuję za pomoc ;)

  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie mam taki problem...mam 3 kluczyki (z pestkami oczywiscie) i zaden nie idzie zakodowac, zadnym nie idzie otworzyc/zamknac drzwi ani bagaznika.

dostalem sie do w/w wzmacniacza, wtyczke wyjełem ze wzmacniacza i na 1 pinie mam +12V na 3 pinie mam +5V, ale po klikaniu na kluczu napiecie sie nie zmienia, caly czas mam +5V, co to moze byc?

dodam, ze kluczyki sprawdzal mi gosciu z firmy Mtronik w lubinie na jakiejsc maszynie i mowil ze kluczyli normalnie wysylaja fale i są OK

co to moze byc?

Opublikowano
Panowie mam taki problem...mam 3 kluczyki (z pestkami oczywiscie) i zaden nie idzie zakodowac, zadnym nie idzie otworzyc/zamknac drzwi ani bagaznika.

dostalem sie do w/w wzmacniacza, wtyczke wyjełem ze wzmacniacza i na 1 pinie mam +12V na 3 pinie mam +5V, ale po klikaniu na kluczu napiecie sie nie zmienia, caly czas mam +5V, co to moze byc?

dodam, ze kluczyki sprawdzal mi gosciu z firmy Mtronik w lubinie na jakiejsc maszynie i mowil ze kluczyli normalnie wysylaja fale i są OK

co to moze byc?

 

Kluczyki zawsze możesz sprawdzić testowo kodując je do innego BMW.

Jednak w Twoim przypadku najprawdopodobniej padł sam wzmacniacz.

Opublikowano

ale jak mam je zakodowac w innym bmw jak kluczyk nie wejdzie do stacji, bo przeciez ma inne frezy

ale jak to wydedukowales? jesli napiecie klikając pilotem nie spada z tych 5V, tylko jest stale 5V tzn, że wzmacniacz jest padniety??

Opublikowano

Zaczynasz kodować "oryginalnym" kluczem z danego auta i swoje dodajesz jako dodatkowe.

A dlaczego wydaje mi się że wzmacniacz jest uszkodzony? Bo nie modeluje sygnału z kluczyka, a zakładamy że te są dobre.

Opublikowano

temat rozwiązany: uszkodzony był wzmacniacz antenowy, po wymianie, mozna bylo wreszcie normalnie zakodowac klucze

głowne podziekowania dla "palermos", duzo pomogles tym postem

temat zamykam

dzieki i pozdro

  • 11 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam problem jak w temacie

Sprawdzałem kostkę i na 1 pinie nie mam żadnego prądu czy to może być uszkodzony przewód we wiązce czy to padł wzmacniacz?

Dodam że pilot działał i nagle przestały oba

Opublikowano
Witam

Mam problem jak w temacie

Sprawdzałem kostkę i na 1 pinie nie mam żadnego prądu czy to może być uszkodzony przewód we wiązce czy to padł wzmacniacz?

Dodam że pilot działał i nagle przestały oba

na przewod bym nie stawial, bo to malo prawdopodobne, bardziej stawialbym na wzmacniacz. Jak masz opcję to podmień na jakąś używkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.