Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jak w temacie. Ma ktoś porównanie 3.0d do ML 320 CDi ? Tata pomału myśli nad zmianą samochodu. Nie miałem żadnego doświadczenia ani z jednym ani z 2 ww samochodem, a on sam również nie wie co bardziej mu się podoba :) W czxym E70 jest lepsze/gorsze od W164 z góry dziękuje za odpowiedzi.
Opublikowano
Kolego takich porównań w internecie jest cała masa są kompleksowe od A do Z. Na tym forum nie zawsze tego typu pytania dostarczają obiektywnej odpowiedzi, myślę że nie muszę mówić dlaczego.,.
Opublikowano

Największą bolączką ML-a w tym i Gl-a jest zawieszenie pneumatyczne. Przez 5 msc. użytkowałem ML 350 w benzynie i miałem problemy z wtryskami, dwoma cylindrami,elektroniką oraz jak wcześniej podałem zawieszeniem. 320 cdi to zdecydowanie najlepszy silnik w ML-u.

X5 w 3.0 d bardzo dobry wybór, na pewno wytrzymalszy od 35sd. Sam żałuję, że nie wybrałem 30d.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Dokładnie ok. rok temu miałem podobne dylematy. Sugeruję ojcu zkorzystanie z jazdy próbnej (ML'a w Aninie dali mi na pół dnia). Jest to najlepszy sposób na podjęcie decyzji, jaka była moja... wiadomo:)
Opublikowano

WITAM

MIAŁEM DWIE SZTUKI MERCEDESA ML 320 CDI 2006r 94TYŚKM POWIEM TAK AUTO OGÓLNIE SPOKO CICHE WYGODNE PRASTIZOWE TYLKO ŻEBY NIE TA SKRZYNIA 7-GTRONIC W PIERWSZYM PRZYPADKU POJECHALISMY Z RODZINA W GÓRY OKRES ŚWIĄTECZNO NOWOROCZNY I PADŁA SKRZYNIA POPROSTU PRZESTAŁA ZMIENIAĆ BIEGI TNZ.ZMIENIAŁA DO 4 BIEGU I KONIEC BLOKADA ANI W GÓRE ANI W DÓŁ PO KAZDYM ZATRZYMANIU GASZENIE AUTA ODPALANIE I TAK SAMO DO 4 BIEGU I KONIEC... DOJECHALISMY JAKOŚ DO SERWISU DO KRAKOWA I PO DIAGNOZIE ZAPADŁ WYROK... PADŁA SKRZYNIA!!!! :mad2: NIBY SPOKO BO AUTO WÓWCZAS JESZCZE NA GWARANCJI OCZYWISCIE DOCIEKANIE SZUKANIE DZIURY W CAŁYM... PONAD 30 TYS NOWA SKRZYNIA ALE WYMNIENILI TRWAŁO TO MIESIĄC ALE AUTO ZOSTAŁO SPRZEDANE I PO SPRAWIE... W 2009R ZAFUNDOWALISMY SOBIE GL 320 CDI 2007R 108TYŚKM TO JEST NAPOMPOWANY ML AUTO DUŻE I TO BARDZO I JAK MOGŁO BYĆ INACZEJ PADŁO CO??? SKRZYNIA BIEGÓW A KONKRETNIE PŁYTA STEROWANIA JEST MONTOWANA W SKRZYNI KOSZT NAPRAWY OKOŁA 7TYŚ ZŁ+OLEJ+FILTER+USZCZELKA+ADAPTACJA= OKOŁO8300TYŚZŁ RAZEM...PODZIEKOWAŁEM MERCEDESOWI ZA WSPÓŁPRACE WSIADŁEM W BMW X5 E70 3,0D 2008R 78TYŚKM NARAZIE OKI TYLKO AKUMULATOR PADŁ I PO WYMIANIE PRZESTAŁ DZIAŁAĆ DŹWIĘKOWY PDC:\

Opublikowano
Największą bolączką ML-a w tym i Gl-a jest zawieszenie pneumatyczne. Przez 5 msc. użytkowałem ML 350 w benzynie i miałem problemy z wtryskami, dwoma cylindrami,elektroniką oraz jak wcześniej podałem zawieszeniem. 320 cdi to zdecydowanie najlepszy silnik w ML-u.

X5 w 3.0 d bardzo dobry wybór, na pewno wytrzymalszy od 35sd. Sam żałuję, że nie wybrałem 30d.

 

pozdrawiam

 

A w X5 pneumatyczne nie jest zmartwieniem?

Opublikowano

e70 może mieć samopoziomujące pneumatyczne zawieszenie, tyle że bez regulacji w opcji za ok 4tys.zł

masz coś takiego w tej swojej wyposażonej niemal na maxa :8) ?

Opublikowano

być moze i jest tak jak mówisz jednak wiem czy jezdże i powtórze sie ze ja w swojej e70-tce czegoś takiego nie mam...są normalne amortyzatory i sprężyny

i nawet nad tym nie ubolewam bo jeżeli jest coś takiego jak pełna pneumatyka to powinna być regulacja... np.Ml w164 owszem posiada pneumatyke i jest regulacja twardości a jakiś tam pnematyczny tył bez mozliwosci regulacji wystepował w e53 kilka sztuk miało nawet pełna pneumatyke mówie o e53 ale to jakis nie wypał po co to komu gadżet??? żeby sie miało co posuć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.