Skocz do zawartości

Swiecące sie ABS ASC, wariujaca wskazówka, padniete zegary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wita,

Kuzyn ma malutki problem w swojej e39 2.5 A tds. Mianowicie tydzień temu zapaliły mu się kontrolki od ABS ASC ( chyba tez klocki ale na 100 % nie jest pewien), a wskazówka prędkosciomierza skakała lekko w obszarze +- 10 km. Wczoraj owa wskazówka padła całkiem a kontrolki jak świecily tak świecą. Jutro jadę zajrzeć do niego i nie chciałbym nie przygotowanym jechać :)) Może jakieś sugestie?? Ktoś miał taki sam problem??

Opublikowano

Witam

Zapalil mi sie rowniez kiedys ABS i ASC. Okazalo sie ze mialem slaby akumulator.

Jezdzilem wtedy na krotkich odcinkach, i nie nadazal sie ladowac. Po wymianie go na nowy, problem zginal

Warto go sprawdzic, rowniez ladowanie

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czujnik jak sie nie myle tyl prawe kolo

ekonomizer tez wariuje ??

 

z lekka się mylisz bo lewe tylne koło :wink:

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
można to różnie interpretować :mrgreen:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

Proponuję wprowadzić bany za nieużywanie :search: . Problem chyba najczęściej powtarzany na forum :mad2: .

Na 99,9% czujnik ABS (padł, rozłączył się - kupuj dobry (drogi) zamiennik lub oryginał), reszta % to pierścień z którego czujnik odczytuje prędkość obrotową koła, AQ...).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Użyłem tej opcji wczesniej ale jednoznacznej odpowiedzi nie dostalem, zreszta az taki duzy grzech nie jest zadać pytanie i uzyskac konkretna odpowiedz a taka dostalem. Dzieki wielkie za rade i pozdrawiam
Opublikowano
Dokładnie jak świeci ABS I ASC to zawsze na 100% uwalony sterownik bo innych usterek nie ma :norty: jak Airbag to mata :norty: i nie ma innych usterek ech, a ja powiem tak że czujnik naprawdę rzadko się psuje za awarie prawie w 90 % odpowiada pęknięty kabel od czujnika zwykle przy samym czujniku wystarczy zlokalizować pęknięcie i dobrze polutować 300 zł zostaje w kieszeni. :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proponuję jeszcze wprowadzić jasne określanie stron auta bo dla jednych prawa jest lewą dla innych.

 

W wersji europejskiej auta kierowca siedzi z lewej strony auta i ta strona jest zawsze lewą bez względu na to czy ktos partrzy z przodu czy z tyłu czy z boku czy może z okna na piętrze.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Czujniki ABS są przy każdym kole.

Sygnał do ekonomizera i prędkościomierza jest brany z tylnego lewego koła (od strony kierowcy ;).

Aby sprawdzić działanie czujnika, w warunkach domowych najłatwiej przełożyć je miejscami (z prawej na lewą).

I tak, jeśli po tej zmianie prędkościomierz zacznie działać -czujnik uszkodzony,

lub jeśli nie, to sterownik abs jest uszkodzony. Chyba co naprawdę rzadko, ale może się okazać, że obydwa tylne czujniki są uszkodzone.

Czujnik w kole, część nr. 24

http://img338.imageshack.us/img338/4862/4270prm9.png

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Lewe tylne kolo i przy wyciaganiu czujnika trzeba uwazac bo mozna zepsuc piny jakie sa we wtyczce i bedzie bil abs przy hamowaniu ponizej 40 km'h co wk..ia strasznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.