Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Samochód kupiłem około 2 miesiące temu z przebiegiem 117 tys km teraz mam 120.Przypomnę silnik 2 D 177KM N47 2008r.Nie mam książki serwisowej.Czy może ktoś z kolegów posiada takową lub wiedzę.Co przy tym przebiegu lub później po za standardową wymianą oleju filtru płynów powinienem wymienić lub sprawdzić np.odmę, zwór EGR itp ??.

Dziękuję i Pozdrawiam

Opublikowano
Najlepiej jakby Ci ktoś zapodał linkiem do screenów z książki w języku polskim. Co mnie zastanawia, kupiłeś 2 letni samochód bez książki, dla mnie sprawa trochę śmierdząca... Pozdrawiam
Opublikowano
jak auto ma tylko 2 lata to każdy serwis ci powie co trzeba zrobić ,a przy okazji możesz spytać co bylo robione mają to w kompie w każdym serwisie
Opublikowano
2 latek bez książki? Może masz przegląd nie przy 120tys tylko przy 250tys :|. Wejdź w Idivie w pozycje serwis i będziesz wiedział co cie czeka niebawem to roboty :cool2: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do książki serwisowej ,mój błąd ,przebieg sprawdzony. Auto było wyprodukowane i zakupione 01.2008r,teraz ma równe 3 lata,kupione w niemieckim autokomisie.Dzwoniłem do ASO ,ostatni wpis coś ponad 80tyś-wymiana oleju.W meni serwisowe też wszedłem,tak jak wcześniej pisałem nie oto mi chodzi.Co producent zaleca przy poszczególnych przebiegach poza wymianom oleju, klocków,filtrów itp.??.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Informacja z 2 ASO-w tym silniku nic się z odmą nie robi,nic się nie wymienia.Zupełnie inna konstrukcja, w pokrywie silnika nie ma filtra ,nie ma co się zatykać-ponoć. Jeździć i tyle :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poza wymianom oleju.

 

Po jakiej szkole takiego auta się dorobiłeś ? :duh:

 

w lóblinę :cool2:

Opublikowano
poza wymianom oleju.

 

Po jakiej szkole takiego auta się dorobiłeś ? :duh:

 

w lóblinę :cool2:

 

Widzę,że dalej potwierdzasz swą wyuczoną mądrość.Pytanie brzmiało jaką ,a nie gdzie :lol: .A potem sie dziwią,że buraki BMW jeżdżą.Weź zmień przeglądarke jak pisać nie umiesz to Ci sama błędy przynajmniej poprawi ,bo sie czytać tego nie da.

Co do przeglądu,to standartowe sprawy -olej,klocki,tarcze,płyny - trzeba sprawdzić stan i ewentualnie wymienić.Przecież chyba wiesz kiedy co było robione,jak historie w tylu ASO sprawdzałeś i widzisz nawet w menu serwisowym co już trzeba ,a co jeszcze nie.Procedura jak przy każdym innym przeglądzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę,że dalej potwierdzasz swą wyuczoną mądrość.Pytanie brzmiało jaką ,a nie gdzie :lol: .A potem sie dziwią,że buraki BMW jeżdżą.Weź zmień przeglądarke jak pisać nie umiesz to Ci sama błędy przynajmniej poprawi ,bo sie czytać tego nie da.

Co do przeglądu,to standartowe sprawy -olej,klocki,tarcze,płyny - trzeba sprawdzić stan i ewentualnie wymienić.Przecież chyba wiesz kiedy co było robione,jak historie w tylu ASO sprawdzałeś i widzisz nawet w menu serwisowym co już trzeba ,a co jeszcze nie.Procedura jak przy każdym innym przeglądzie.

 

Kto Cię zmusza do jeżdżenia BMW ? :D

Naucz się czytać tekst ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

120 tkm to zaden przebieg.

 

Jesli jednak twoje auto ma motor z rozrzadem na lancuchu to pamietaj, ze przy przebiegu od 120 lubi sie skonczyc pompa wody ktora po " zmieleniu " lubi nabalaganic. W serwisie delikatnie mowiac nie zawsze o tym powiedza lub zasugeruja czego jestem przykladem.

 

U mnie zdechla po okolo 180 kkm i zabrala chlodnice oleju skrzyni, paski i inne pierdy na okolo 2300 poza serwisem.

 

Wbrew pozorom auta z paskiem rozrzadu podczas wymiany paska co max 120 tkm maja wymieniana pompe wody jako standard. Koszt okolo 250 pln...

 

Serwis BMW w Polsce i tego nie waham sie napisac, ale najczesciej niedouczeni wymieniacze ( mechanicy ) i ( teraz o doradcach serwisowych )Ćwoki, Ignoranci wreszcie leniwe kmioty nawet sie o tym nie zająkną - przynajmniej w serwisach z ktorymi mialem kontakt

 

POMPA WODY

Edytowane przez jeffoo1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
120 tkm to zaden przebieg.

 

Jesli jednak twoje auto ma motor z rozrzadem na lancuchu to pamietaj, ze przy przebiegu od 120 lubi sie skonczyc pompa wody ktora po " zmieleniu " lubi nabalaganic. W serwisie delikatnie mowiac nie zawsze o tym powiedza lub zasugeruja czego jestem przykladem.

 

U mnie zdechla po okolo 180 kkm i zabrala chlodnice oleju skrzyni, paski i inne pierdy na okolo 2300 poza serwisem.

 

Wbrew pozorom auta z paskiem rozrzadu podczas wymiany paska co max 120 tkm maja wymieniana pompe wody jako standard. Koszt okolo 250 pln...

 

Serwis BMW w Polsce i jego nie waham sie napisac, ale najczesciej niedouczeni wymieniacze ( mechanicy ) i ( teraz o doradcach serwisowych )Ćwoki, Ignoranci wreszcie leniwe kmioty nawet sie o tym nie zająkną - przynajmniej w serwisach z ktorymi mialem kontakt

 

POMPA WODY

 

Dzięki za konkretną odpowiedź :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.