Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla wygody warto zdjąć chłodnice, choć znajdą się spece co potrafią to robic bez jej zdejmowania. zdejmujesz kopułkę, palec, osłonę paska rozrządu, luzujesz napinacz paska rozrządu aby zdjąc z niego pasek (uważaj by nie przestawic paska na dolnym kole zębatym), bo napinacz opiera się na pompie wody i jak to wszystko zrobisz to masz bezproblemowy dostęp do pompy wody.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 wałek nie ma znaków, jego nie trzeba ustawiać,. przynajmniej ja w 2 autach jak wymieniałem rozrząd to nie widziałem
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tu masz fotkę całego rozrządu, pewnie pomoże

 

http://img217.imageshack.us/img217/7641/1001216.jpg

Shot at 2010-04-25

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dodam jeszcze że tej głowniowej śruby na kole pasowym nie musisz odkręcać! wystarczy te 6 wokoło tej dużej i koła schodzą :mrgreen:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pompa napędzana jest przez pasek klinowy, ale napinacz paska rozrządu opiera się o pompę wody. ja dla świętego spokoju zawsze rozrząd rozbierałem żeby pompę wymienić, chodź wiem ze da się bez ściągania paska pompę wymienić
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.