Skocz do zawartości

Jakie klocki i tarcze do E39?jakie firmy wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
-Zimmermann to tylko wytrzymuje podobno e 39 bynajmniej przed liftem nie maja tunelu chlodzacego tarcze i dlatego sie inne krzywią :?
  • Odpowiedzi 221
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w kombi 97 takie tunele sa. Nie bardzo sobie wyobrazam zeby ktoras beemka nie miala. Kiedys mi mechanik opowiadal jak gosc w 3 dni pogial 3 komplety tarcz i w koncu przyjechal do niego. W otwory tuneli chlodzacych mial wstawione "halogeny" :D

pomyłka do skasowania

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

Opublikowano
Zimmerman tej firmy na własnej skórze nie testowałem, ale u siebie w lipcu zakładałem tarcze i klocki Brembo i jestem bardzo zadowolony. Do tej pory ok. Ale tą firmę Zimmerman też sobie ludzie chwalą. Może pechowo trafiłeś na jakieś lipne sztuki :?
Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

A jakie klocki kolega zastosował przy tych Zimmermann-ach?

Opublikowano
Założyłem tarcze i klocki przód Zimmermana. Jestem bardzo zadowolony :D

Zero piszczenia itp.

No i kicha :x

Byłem na przeglądzie i Pan diagnosta stwierdził, że tarcze(Zimmermann wentylowana 296x22mm) wyglądają jakby miały przejechane ze 100 tys km :shock: klocki też nie wiele lepsze :(

Chyba to nie jest normalne? Tym bardziej, że dużo hamuję silnikiem, a i kilometrów wiele nie zrobiłem, bo może z 20.000 km

Albo tarcze są do d***y, ale ja mam coś schrzanione, chociaż diagnosta nie stwierdził jakiś większych oporów.

A jakie klocki kolega zastosował przy tych Zimmermann-ach?

Również Zimmerman

Opublikowano
Witam ja mam Zimermann sport nawiercane przód i tył a klocki Bosch . Mam już je dwa lata polecam potrafią wyhamować auto z 200km/h :wink:

siemka dla fanow BMW

HIGHLANDER 12

Opublikowano
ja kupiłem tarcze ate power disc + klocki TEXTAR + czujnik ate + płyn hamulcowy ate. jak przejadę kilka km to dam znać jak się sprawuje:)
Opublikowano
Ja tam bym sie nie sugerowal tym co diagnosta mowi, szczegolnie o e39. Jeszcze zaden mi nie potrafil dobrze zdiagnozowac zawieszenia, mimo ze o to prosilem i sugerowalem napiwek. Zawsze zwracali mi uwage na niesprawne amory z tylu- mimo ze mam nivo. Mowili ze swiatla slabe mam (zakodowalem sobie dzienne) itp glupoty. Niestety, auta bardziej zlozone niz golf 3 ich przerastaja. Wielu lubi sie pomadrzyc, inni zrobili uprawnienia 20 lat temu i do teraz odcinaja kupony a wogle sie nie rozwijaja...
Opublikowano

Witam , czytam wlasnie Wasze posty zeby sie wystrzec wlasnie problemow z hamulcami. Pewnie niedlugo tez mnie czeka wymiana tarcz, klockow itd. Ale ja myslalem o zestawie EBC, moze ktos ma doswiadczenie wlasnie z ta firma?

Firma jest dosc znana i polecanana na zachodzie.

Co myslicie o takim set-up'ie, moze juz ktos cos takiego przerabial ?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-540-4-4-E39-96-2003-EBC-REDSTUFF-REAR-PADS-DP31091C-/220853412381?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336be3a21d#ht_3355wt_823

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-540-EBC-USR1131-ULTIMAX-GROOVED-FRONT-BRAKE-DISCS-4-4-E39-00-03-/300616891921?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45fe29be11

 

Prosze o opinie

Opublikowano
mam juz czwarta bmke 5tke,w tym druga e39,zawsze mialem wieksze lub mniejsze,problemy z hamulcami,zdarzalo sie ze pogialem tarcze kilka minut po wymianie,wiele osob roznie mowilo i szukalo przyczyn,ja zawsze obstawialem tarczw bo,kilka chwil po wymianie bylo ok,to byly chwile,dwa lata temu kupilem cztery zimermany ,i takiez klocki,docieralem lekkim hamowaniem ,podajze z jakies 300km,musze powiedziec ze sa to(w moim odczuciu)rewelacyjne tarcze,zadnych drgan,acha,wymienialem z tarcz z aso,fakt ze byly juz ztarte,i moze dlatego trzepaly kierownica,teraz mam tez x5,niemam problemow,z kierownica,ale jak bede wymienial to tylko na ziemermany,polecam :D
Opublikowano
Witam.

 

Ja do swojej Bm-ki założyłem tarcze i klocki z firmy TRW. Zakupiłem je niedrogo w sklepie internetowym http://motobajery.pl/tarcze-hamulcowe-firmy-trw-c-179_180.html. Podałem jaki mam samochód a oni podali mi ceny.

 

robisz w reklamie tego sklepu co podałeś??? jeden post i rejestracja raptem 2 godziny temu - zbieg okoliczności :?: :nienie:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Mam swoje e39 juz 7 lat, jak kupilem, mialem zestaw ASO, zjezdzilem je, zalozylem znow ASO- rewelka, zadnego bicia, ale cena przeraza.

Potem był fedoro bodajze- do d*py. wichry po kilku km na autostradzie. wyrzuciłem te ferdki, juz mialem zamawiac zimmermany, juz czkaly w koszyku w sklepiku internetowym- ale jak zawsze, posluchalem swojego mechanika, dobry fachowiec, fakt, ale wszystkiego nie ogarnie nikt- no i kupilem bosche..... i o Boże.....

Katastrofa. Kataklizmu jeszcze nie ma, ale tarcze maja dopiero jakieś 5000km, docierałem przez 3 zbiorniki paliwa- czyli jakieś 1300-1500km.

i D*pa d*pa d*pa.

Polecam aso, odradzam ferdynandy i bosche.

Nastepnym razem kupuje zimmermany

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
Opublikowano

Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce.

 

Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw.

 

Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu.

 

Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie....

 

Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano

Ja polecam Textar lub po prostu Ate. Może i trzeba więcej zostawić, ale to są jednak hamulce.

 

Textar szedł na pierwszy montaż głównie przed liftem, później Ate i tak do dziś w nowych Bmw.

 

Ten pierwszy na klockach znika szybciej, jednak jest nieco tańszy. Ate jest właściwie po prostu pewne, choć stosuje te firmy zamiennie i nie widzę problemu.

 

Zero wichrów, a zdarza się pozagniatać mocniej, a i na autostradach wiemy wszyscy jak wygląda czasem a lewym pasie....

 

Ale co jak co żadnych Remsów, Hartów, Boschów, czy innej paździerzy. To są hamulce ! Nie ma oszczędzania.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano

Jeśli klocki- tylko Ate.

Fakt, są miekkie, szybko się zużywają, no i strasznie paskudzą felgi...

Ale hamowanie I liga :cool2:

Na pewno żadne kasztany po 50zł komplet, które bywają twardsze niż niektóre tarcze :P

BMW E9 2800CS 1970. Coming Soon :p
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja przerobiłem chyba wszystkie dobre marki i niezniszczalne są tylko zimmermany, oczywiście jak się trafi OE w dobrej cenie to również. Cena zimmermanów jest dokładnie taka sama jak innych znanych marek a kompletnie nic złego się z nimi nie dzieje, tym bardziej, że mam porównanie w kilku autach swoich znajomych. Ja mam teraz przód zimmerman, tył OE i potrafi włączyć ABS na suchym przy ostrym hamowaniu.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
też mnie lada moment czeka zmiana tarcz,klocków przód i płynu..duzo czytałem w ostatnich dniach na ten temat,jedni zimmermany,kolejni Ate,mechanik mi mówi tylko Ori lub Bosche itd itd.. zdecyduje sie jednak na zwykłe Tarcze zimmermana z klockami Jurid J-AS....a kolega DarioKA ma zimmermany sport na przodzie czy zwykłe??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.