Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie resetowałeś przypadkiem niczego? Nie odpinałeś aku? Z reguły po resecie aku lub wyzerowaniu spalania na początku przez jakiś czas pokazuje dość spore wartości zanim się nie przejedzie jakiegoś większego dystansu i komp sobie nie wyliczy na tej podstawie bardziej wiarygodnego poziomu spalania.

Pzdr.

Opublikowano

Może przepływka coś przekłamuje... Sprawdzałes wskazania przepływomierza na kompie?

PS. Po resecie kompa może na początku pokazywać wysokie wyniki, ale mimo wszystko nie kosmiczne. Poza tym po 2 - 3 dniach jazdy dane powinny być już mniej - więcej prawdziwe...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
A co gdy jest na odwrót ? Pokazuje 8,6 a pali 10,5 ?

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Opublikowano
przeplywke wymienialem w pazdierniku ale do kompa nie podpinalem.Teraz jak byly te mrozy to musialem nieraz ze 2,3 razy odpalac jak byl zimny bo po pierwszym odpaleniu silnik pracowal po czym sie dusil.Po drugim odpaleniu dostawal duzych obrotow i po 5 sec. sie wyrownywaly ale musialem go wspomagac "pedalem"gazu.Nie wiem czy to normalne zachowanie tego auta w zimie bo to moja 1 zima z "bawarka".Wybiore sie na kompa,tak bedzie najprosciej,moze faktycznie jest cos nie wyregulowane...
Opublikowano
no akurat wymienialem aku i resetowalem spalanie :P

To ja obstawiałbym właśnie to jako przyczynę takich wskazań. Ile przejechałeś kilometrów od tego czasu jak resetowałeś spalanie/aku? U mnie żeby wskazanie się ustabilizowało i było już wiarygodne to muszę przejechać około 100km. W sumie już po około 50km powoli wskazanie jest normalne ale z tego co zaobserwowałem to dopiero po stówce można na tym jakoś polegać.

Co do tych różnych obrotów i duszenia się w zimowe poranki/dni to raczej nie jest to normalne. Mój diesel odpala w takie dni/poranki bez problemu więc benzyna tym bardziej powinna sobie z tym radzić.

Pzdr.

Opublikowano

Obstawiam zatem przepływkę, albo sondy lambda (czy one są w dieslach? bo się nie znam...).

Mi w serwisie powiedzieli, że mam lekkie przekłamanie na przepływce i jedna sonda ma uszkodzoną grzałkę. To może wpływać na spalanie, pracę i wskazania na kompie. Z racji tego jednak, że mam gazika nie jest to tragedia. Poza tym odpala mi od pierwszego dotknięcia, a i ciągnie jak wariat.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.