Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o informację czy ktoś miał takie objawy i co było przyczyną.

Auto pali idealnie silnik pracuje równiutko. Podczas jazdy powyżej 2200 obrotów nagły spadek mocy odczucie jakby zabrakło paliwa spada prędkość i obroty i tak na każdym biegu. Do ok 2200 obrotów jedzie się idealnie

Po podłączeniu do kompa okazało się że to usterka wtrysku sterujacego i drugi błąd ustawiennia kąta iglicy.

W warsztacie sprawdzili wtryski okazały się ok mechanik wyeliminował problemy z elektryką i stwierdził uszkodzenie mechaniczne pompy wtryskowej. Powiedział że tłoczek nie dochodzi do igliczki która czegos nie załancza. Pompa idzie do regeneracji koszt wraz z wymianą 3500zł :( .............

Dalej brak mi słów.........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Regeneracja pompy to max. 2000, za co te 1500 ?? za wymianę ?? :duh:

Wtrysk sterujący nie jest nieodzowny do poprawnej pracy silnika, moim zdaniem niekoniecznie musisz mieć pompę uszkodzoną.

Pojedź do innego mechanika, porównaj diagnozę !! no i oczywiście CENY.

Opublikowano

Pojedź do innego mechanika, porównaj diagnozę !! no i oczywiście CENY.

 

 

tak samo bym zrobił jeśli koszta były by tak ogromne. A co do kolejnego 1,500pln to zapewne robocizna.. cenią się jak zobaczą beme na warsztacie :lol:

Opublikowano
regeneracja 2800 i niby od pieciu lat warsztat wysyła do gościa i nigdy nie było reklamacji koszty wysyłki w dwie strony 100 i robocizna 600zł i stąd ta masakryczna cena
Opublikowano
mechanik wyeliminował problemy z elektryką

 

czyli tych błędów już nie ma, tak ? Auto dalej tak samo ?

 

edit: w mojej starej e34 524td tak sie działo.... i co sie okazało? Padł komputer, miałem taki podmieniłem i ręką odją ... ale to nie mogłem nawet podłączyć do diagnozy wtedy.

Opublikowano
Proszę o informację czy ktoś miał takie objawy i co było przyczyną.

Auto pali idealnie silnik pracuje równiutko. Podczas jazdy powyżej 2200 obrotów nagły spadek mocy odczucie jakby zabrakło paliwa spada prędkość i obroty i tak na każdym biegu. Do ok 2200 obrotów jedzie się idealnie

Po podłączeniu do kompa okazało się że to usterka wtrysku sterujacego i drugi błąd ustawiennia kąta iglicy.

W warsztacie sprawdzili wtryski okazały się ok mechanik wyeliminował problemy z elektryką i stwierdził uszkodzenie mechaniczne pompy wtryskowej. Powiedział że tłoczek nie dochodzi do igliczki która czegos nie załancza. Pompa idzie do regeneracji koszt wraz z wymianą 3500zł :( .............

Dalej brak mi słów.........

kolego napisz z jakiego miasta jesteś może coś poradzimy .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.