Skocz do zawartości

ustereczki i inne drobiazgi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Niniejszym otwieram watek skarg i zazalen.

Jako kilkuletni uzytkownik BMW, po przesiadce z E60, F07 odbieram bez ekscytacji, natomiast kilka spraw mnie drazni:

1. Nawigacja ubozsza pod wzgledem zawartosci do tej z E60.

Moze sie czepiam bo ma kilka fajnych nowych funkcji, ale w bazie danych nie ma bankomatow np.

2. Wpadajaca w wibracje poprzeszczka od dachu szklanego.

Co objawia sie upierdliwym brzeczeniem przy scisle okreslonych niskich obrotach silnika.

3. Kierownica jakas taka ciensza i wydaje mi sie ze ma mniejszy zakres regulacji, brakuje mi kilka centymetrow nizej.

4. Koła. Ktos kto wsadzil tam 19" to chyba tym nie jezdzil. Po zmianie na zimowe 18" zupelnie inny komfort jazdy, o niebo lepszy.

5. Brak fal radiowych dlugich. Moze to archaizm ale jak ktos duzo jezdzi po roznych zakatkach i lubi radio "mowiace" to brak ten jest dokuczliwy.

6. RDS ograniczony wzgledem poprzednika

7. Komunikaty drogowe nie dzialaja, tzn dzialaja wtedy jak cos sie przestawi i znika obraz z DVD, wtedy dzialaja. Tak samo jak ktos duzo jezdzi - a zdaje sie ze ten samochod jest do tego stworozny, to przepraszam ale powinno dzialac.

8. Automatyczna tylna klapa - super sprawa, ale mozna bylo dorzucic jakis czujnik, bo niestety wysokosc jej otwierania jest baardzo duza i już mi sie zdarzylo przywalic w strop garazu.

9. Asystent hamowania - ten typ tak pewnie ma, ale wydaje mi sie ze bardziej skuteczne byloby uruchamianie siwatel awaryjnych w trakcie takiego ostrego hamowania a nie po jego zakonczeniu, i automatycznie po ruszeniu powinno sie to wylaczac.

10. Asystent pasa ruchu niestety z lewej strony dostrzega niewidzialne przeszkody, a ten z prawej jest mocno znieczulony.

11. Brak kola zapasowego - ale to juz sie niestety robi standard.

12. Tuner DAB - niestety nieprzydatny w naszych warunkach, gdyz standardem u nas jest DAB+ (modele chyba od marca maja juz DAB+)

13. Tragicznie maly i nieksztaltny schowek na rekawiczki.

14. Umiejscowienie uchwytow na napoje. tu E60 bylo najlepsze na swiecie, umieszczajac uchwyt dla kierowcy na wysokości kratki nawiewu. SUPER, stawia sie goraca kawe latem przy dzialajacej klimatyzacji, i po chwili mamy chlodna tak jak lubimy (ja bynajmniej lubie). A tu - nie dosyc ze kubek utrudnia dostep do ogrzewania/wentylacji siedzen, to na dodatek stoi tuz przy czujniku temperatury od klimatyzacji i niestety ale skutecznie go zmyla - jedziemy zima, stawiamy kubek a tu temperatura nam spada!

 

No dobra, koniec czepaiania, kto nastepny :)

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

To może teraz ja.

Co do mojego egzemplarzu to mam takie zastrzeżenia:

1.źle spasowane wejście na płyty CD, i to jest dosyć wkurzające 8 na 10 prób wyjęcia CD z napędu jestem zmuszony nacisnąć ręką to coś żeby płyta mogła wyjść.

2.od czasu do czasu w desce rozdzielczej ujawnia się tzw. "świerszcz" ale to zazwyczaj na początku jazdy potem to ustępuje

3.kwestia szyb, źle zmontowane albo... nie mam pojęcia we wszystkich 4 szybach przy tylnych krawędziach z góry do dołu są porysowane, no i strasznie zostawiają smugi przy otwieraniu/zamykaniu?i też skrzypią.Też tak macie? Samochód był kupiony jako ExAg więc nie wiem czym to jest spowodowane. Co do ogólnych spraw tego modelu to faktycznie jak wspomina paarc kierownica jak by jeszcze trochę opuszczała się w dół to byłoby super, ja mam tą standardową to jest naprawde cienka ale da się przyzwyczaić. Paarc ja mam 19" i nie jest tak źle jak mówisz :D.

Pozdrawiam

Opublikowano
Na obydwóch osiach mam 245/45 ale z tyłu to powinny być przynajmniej jak wynika to z katalogu 275/40.... ale może dlatego tak jest bo były założone zimówki.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Z szybami co rusz do serwisu, jest na to akcja, źle umiejscowiony metalowy klips wewnątrz rysuje szyby, wymieniają wadliwe elementy i w razie potrzeby szyby też, beż żadnych problemów
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

od czasu do czasu w aucie przy mocniejszym przyśpieszaniu tak od około 50 do max 90kmh z tyłu coś drży można bo to porównać na najechanie na te specjalne linie nakładane na drogach, wiecie co to może być.? układ napędowy wał? czy coś jeszcze innego?

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja zlokalizowalem zrodlo dziwnych dzwiekow przy pewnych obrotach silnika w belce poprzecznej szkalego dachu, ktora bardzo jest podatna na wpadanie w wibracje. Delikatne jej odksztalcenie zalatwia problem.

Za to pojawil sie nowy dziwny dzwiek ktory jest bardzo irytujacy i trudny do opisania, natomiast tez udalo mi sie zdiagnozowac jego zrodlo - wentylacja fotela. Byla cisza a tu nagle zaczely sie pojawiac dziwne dzwieki - zapewne lozysko wentylatora. przy okazji wizyty w aso zobaczymy co z tego wyjdzie.

Opublikowano
Ja troche źle opisałem bo to drżenie powoduje, że tak powiem telepanie całego samochodu :mad2:ale planuje odwiedzić serwis to może coś poradzą.
Opublikowano
Z szybami co rusz do serwisu, jest na to akcja, źle umiejscowiony metalowy klips wewnątrz rysuje szyby, wymieniają wadliwe elementy i w razie potrzeby szyby też, beż żadnych problemów

 

Pojawiłem się w serwisie i powiedziałem im o tych szybach coś tam poszperali poszperali u siebie i odpowiedź zabrzmiała....... że nic takiego nie ma :mad2: ale za to wynaleźli że do wymiany jest pompa wodna i mają to zmieniać w środę...heh

Opublikowano
nie ma takiej opcji żeby nie uznali porysowanych szyb w f07 - walcz do końca, najwidoczniej to tylko zła wola serwisu, chyba że są jakieś dodatkowe czynniki - utrata gwarancji z tytułu jakiejś niezwykłej sytuacji, z pompą wody zgadza się jak najbardziej, twoja stara miała plastikowe kółko które mogło eksplodowac, nowe jest żeliwne. odnośnie szyb radzę dokładnie zbadac sprawę, jest dosyc głośna a tak czy inaczej to nienormalne żeby w nowym aucie tej klasy rysowały się szyby
Opublikowano
Hmmm.. Niedługo mam zamiar kupić nowy samochód, mam kilka typów, wśród nich był również model F07 ale już nie ma. .. Po tym co tu piszecie jakoś mi się "odwidział". Może jednak ktoś napisze coś pozytywnego o tym samochodzie...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hmmm.. Niedługo mam zamiar kupić nowy samochód, mam kilka typów, wśród nich był również model F07 ale już nie ma. .. Po tym co tu piszecie jakoś mi się "odwidział". Może jednak ktoś napisze coś pozytywnego o tym samochodzie...

Kolego Marcinie aż tak narzekamy na ten samochód.... :D nie zastanawiaj się nawet będzie nas więcej na tym forum haha :D. A tak na poważnie jeśli chodzi o ten model BMW to na pewno jest specyficzny pod wieloma względami np wielkość, wygląd itp. Nie boję się rzucić takie hasło że komfort jazdy dla kierowcy jak i pasażerów może być lepszy nawet od 7er. Wyższa pozycja siedzenia, więcej miejsca z tyłu. Co do jego niedoróbek czy mankamentów to pewne są to... nie będę powtarzał kolejny raz zapewne już prześledziłeś wszystkie jakie już odnotowaliśmy na forum. Ale jak prześledzisz wątki innych modeli to tam też coś się znajdzie, niekiedy nawet więcej niż w tym modelu.

Myślę, że F07 nie stoi na straconej pozycji, jeśli szukasz dużego samochodu i lubisz takimi jeździć to polecam ale jeżeli nie będziesz potrzebował takiego, to np zwykła 5er też będzie idealna... tańsza w zakupie, później w eksploatacji może i nawet w serwisowaniu.... ale nie tu chyba nie sądzę. Jest ciężki wybór bo teraz tyle tych modeli że aż głowa mała.... :D Jak będziesz miał jakieś jeszcze pytania to śmiało.

Pozdrawiam

Bartosz

Opublikowano
może być lepszy nawet od 7er.

bo i jest, to siódemka ale nowsza i niespotykana, bezapelacyjnie auto warte polecenia i bez strachu o błedziki z początków produkcji, to podociągają po drodze a auto jest z tych unikatowych beemek które kupują prawdziwi koneserzy, pewnie nie pozostanie na długo w produkcji a juz teraz obserwując rynek powypadkowych GT az za głowę sie łapię jak je ludzie często kasują - wiele ich w ten sposób nie pozostanie, często jeżdżę tym autem i zawsze je chciałem, niestety z powodu ceny na tę chwilę nie zakupię, zbyt bardzo boli mnie utrata wartości ostatnimi czasy..niemniej jednak polecam, pomimo ich przywar, to wynika z komplikacji konstrukcji a to przecież powód czyniący F07 atrakcyjne - przynajmniej dla mnie, taki odchył... :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Bo ten samochód ma złą nazwę, powinien nazywać się 7GT lub coś w tym stylu.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
Z tą nazwą trafiłeś w "10", mi się podoba :D Ale pewnie jak by tak się nazywał to i cena byłaby inna, znacznie większa.
Opublikowano
Mam pytanie, zmieniając opony z zimówek na letnie zauważyłem coś niepokojącego a mianowicie ściachane tylne opony od wewnątrz :mad2: wiecie dlaczego tak się dzieje?? Może kurde od tych skrętnych kół... Jak ktoś ma jakich pomysł to niech się udzieli w tym temacie :D
Opublikowano

Właśnie przejechałem pierwsze 5000 km moim 5GT (535d) z grudnia 2010 i chciałbym się odnieść do skarg mojego przedmówcy:

1. Nawigacja ubozsza pod wzgledem zawartosci do tej z E60.

Właśnie przed F07 miałem E61, więc zupełnie nie wiem o co chodzi z ta nawigacją. W F07 jest nowy iDrive chyba z 10x szybszy od poprzednika z kilka razy wyższą rodzielczością i dużo łatwiejszą obsługą (skróty przyciskami do najważniejszych funkcji). Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi z tymi bankomatami. W porównaniu z nawigacją professional z E61, nowy iDrive jest dramatycznym postepem

 

2. Wpadajaca w wibracje poprzeszczka od dachu szklanego.

Na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, bo nie zamawiałem szyberdachu jako kompletny bezsens w polskim klimacie. Przez 8 miesięcy piździawa albo plucha, a przez pozostałe 4 tak gorąco, że trzeba jeździć na klimie. Poza tym powyżej prędkości 50 km/h to tak huczy, że łeb chce urwać. Gdzie tu miejsce na szyberdach? ja sobie cenię cisze i komfort wnętrza rodem z serii 7

 

3. Kierownica jakas taka ciensza i wydaje mi sie ze ma mniejszy zakres regulacji, brakuje mi kilka centymetrow nizej.

Może twoje ciało ma jakieś szczególne niestandardowe gabaryty, że nie możesz sobie ustawić kierownicy. "brakuje mi kilka centymetrow niżej". Chcesz sobie ustawić kierownicę na fotelu między nogami?

 

4. Koła. Ktos kto wsadzil tam 19" to chyba tym nie jezdzil. Po zmianie na zimowe 18" zupelnie inny komfort jazdy, o niebo lepszy.

Tu też trudno mi się wypowiadać, bo mam letnie i zimowe koła na felgach 18 cali.

 

5. Brak fal radiowych dlugich. Moze to archaizm ale jak ktos duzo jezdzi po roznych zakatkach i lubi radio "mowiace" to brak ten jest dokuczliwy.

AM nie słuchałem od 20 lat, więc nawet nie zauważyłem. Ale faktycznie w E61 AM był, bo jak się przełączało pomiędzy radiem i CD przyciskiem na kierownicy to przechodziło się przez AM i zawsze było to wkurzające, bo objawiało się niemiłosiernie ogłuszającym pierdzeniem z głośników. Dzięki bogu ktoś z tym coś zrobił. Jeżeli jesteś uzależniony od AM-u, kup sobie jakiś odbiornik za parę złotych i podłącz do gniazdka w schowku

 

6. RDS ograniczony wzgledem poprzednika

Może jakieś konkrety, bo ja nie zauważyłem, aby coś działało inaczej. Poza tym słucham najczęściej muzyki z HDD - polski jazgot w eterze jest nieznośny. Zawsze mnie też wkurza jak się wiadomości niespodziewanie włączają rycząc o równej godzinie. Pewnie można to jakoś zmienić, ale nawet nie chciało mi się tego szukać

 

7. Komunikaty drogowe nie dzialaja, tzn dzialaja wtedy jak cos sie przestawi i znika obraz z DVD, wtedy dzialaja. Tak samo jak ktos duzo jezdzi - a zdaje sie ze ten samochod jest do tego stworozny, to przepraszam ale powinno dzialac.

Powyższa odpowiedź odnosi się chyba właśnie do tych komunikatów drogowych/wiadomości

 

8. Automatyczna tylna klapa - super sprawa, ale mozna bylo dorzucic jakis czujnik, bo niestety wysokosc jej otwierania jest baardzo duza i już mi sie zdarzylo przywalic w strop garazu.

Ucieszy Cię na pewno informacja, że możesz wejść do ustawień samochodu w iDrivie i ustawić sobie wysokość podnoszenia tylnej klapy tak, aby nie "przywalała w strop garażu"

 

9. Asystent hamowania - ten typ tak pewnie ma, ale wydaje mi sie ze bardziej skuteczne byloby uruchamianie siwatel awaryjnych w trakcie takiego ostrego hamowania a nie po jego zakonczeniu, i automatycznie po ruszeniu powinno sie to wylaczac.

Prawdę mówiąc nie miałem jeszcze okazji hamować tak, aby się to włączyło

 

10. Asystent pasa ruchu niestety z lewej strony dostrzega niewidzialne przeszkody, a ten z prawej jest mocno znieczulony.

Wszystkie funkcje elektroniczne są takie same jak w serii 7, zapytaj w serwisie, czy są jakieś ustawienia czułości. U mnie wszystko działa znakomicie

 

11. Brak kola zapasowego - ale to juz sie niestety robi standard.

Jak się kupuje nowe BMW to się dostaje telefon alarmowy, a nie koło zapasowe. Dzwonisz w dowolnym miejscu w Europie i w 30 min ktoś przyjeżdża, aby cię z kłopotu wybawić.

 

12. Tuner DAB - niestety nieprzydatny w naszych warunkach, gdyz standardem u nas jest DAB+ (modele chyba od marca maja juz DAB+)

No niestety w moim regionie nie ma żadnego DAB, więc trudno stwierdzić. Ale jak już wcześniej mówiłem nie znoszę jazgotu i słucham tylko kolekcji swojej muzyki wgranej na twardy dysk samochodu

 

13. Tragicznie maly i nieksztaltny schowek na rekawiczki.

Pewnie chodzi o ten po lewej stronie pod kierownicą. Faktycznie nie jest duży, ale większość typowych rękawiczek się zmieści, no chyba, że masz na myśli narciarskie albo spawalnicze jakieś

 

14. Umiejscowienie uchwytow na napoje. tu E60 bylo najlepsze na swiecie, umieszczajac uchwyt dla kierowcy na wysokości kratki nawiewu. SUPER, stawia sie goraca kawe latem przy dzialajacej klimatyzacji, i po chwili mamy chlodna tak jak lubimy (ja bynajmniej lubie). A tu - nie dosyc ze kubek utrudnia dostep do ogrzewania/wentylacji siedzen, to na dodatek stoi tuz przy czujniku temperatury od klimatyzacji i niestety ale skutecznie go zmyla - jedziemy zima, stawiamy kubek a tu temperatura nam spada!

Nie wykluczam, że tak może być, ale nigdy z uchwytów nie korzystałem. Nie piję ani nie jem podczas jazdy, bo to niebezpieczne. Jak chcę zjeść albo się napić to zjeżdżam na parking do jakiejś knajpy

 

A teraz coś od siebie.

 

5GT to mój pierwszy nowy samochód. Do zakupu popchnęła mnie za.je.bis.ta (musiałem wyedytować, bo mnie ocenzurowało) stylistyka i fakt, że jest na podwoziu 7-ki i oferuje ten sam komfort za trochę niższą cenę. Nie żałuję ani złotówki. Jest duży i ciężki, ale diesel 300KM pozwala o tym zapomnieć. Przyspiesza genialnie. Nie ma znaczenia czy startuje się od 0 do 100km/h czy od 100 do 150km/h samochód jest tak samo zrywy i po prostu wciska w fotel. Jest przez to bardzo bezpieczny bo pozwala w mig wyprzedzić 24t ciężarówkę jadącą 100km/h

W środku jest prześliczny, wszystko idealnie rozplanowane dokładnie tam, gdzie powinno być. Nowy iDrive wymiata - jest intuicyjny i bardzo szybki. Zmieniarka CD już jest przeżytkiem, bo każdą włożoną płytę można zapamiętać na HDD, chyba bardzo dużo się ich tam zmieści, nie mówiąc już o mp3 - chyba można cały rok bez przerwy słuchać.

Pod każdym względem przebija moje poprzednie E61, tylko bagażnik jest mniejszy i nie można już dwóch materacy wcisnąć jak się z dzieciakami do rodziny jedzie. Na ale porównuję wielkość z kombi, więc nie ma się co obrażać.

W Polsce absolutną koniecznością jest kamera noktowizyjna. Jak ktoś jeździ trochę więcej po bocznych drogach i wsiach po nocy to system pozwala wykryć każdego zataczającego się pijaka, albo dziadka na rowerze bez odblasków. Ekran kilkakrotnie miga na żółto i zaznacza delikwenta trójkątem. Jak się jedzie przez las widać zwierzęta przebiegające przez drogę w oddali, albo po bokach drogi. Ta funkcja naprawdę działa i zwiększa bezpieczeństwo.

Pozdrawiam!

Opublikowano
Właśnie przejechałem pierwsze 5000 km moim 5GT (535d) z grudnia 2010 i chciałbym się odnieść do skarg mojego przedmówcy:

1. Nawigacja ubozsza pod wzgledem zawartosci do tej z E60.

Właśnie przed F07 miałem E61, więc zupełnie nie wiem o co chodzi z ta nawigacją. W F07 jest nowy iDrive chyba z 10x szybszy od poprzednika z kilka razy wyższą rodzielczością i dużo łatwiejszą obsługą (skróty przyciskami do najważniejszych funkcji). Naprawdę nie wiem o co Ci chodzi z tymi bankomatami. W porównaniu z nawigacją professional z E61, nowy iDrive jest dramatycznym postepem

Proponuje uwazna lekture. to ze cos dziala szybciej i ma wiekszy wyswietlacz to jedno. To co zawiera baza danych to zueplenie inna sprawa. :mad2:

 

2. Wpadajaca w wibracje poprzeszczka od dachu szklanego.

Na ten temat nie mogę się wypowiedzieć, bo nie zamawiałem szyberdachu jako kompletny bezsens w polskim klimacie. Przez 8 miesięcy piździawa albo plucha, a przez pozostałe 4 tak gorąco, że trzeba jeździć na klimie. Poza tym powyżej prędkości 50 km/h to tak huczy, że łeb chce urwać. Gdzie tu miejsce na szyberdach? ja sobie cenię cisze i komfort wnętrza rodem z serii 7

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

3. Kierownica jakas taka ciensza i wydaje mi sie ze ma mniejszy zakres regulacji, brakuje mi kilka centymetrow nizej.

Może twoje ciało ma jakieś szczególne niestandardowe gabaryty, że nie możesz sobie ustawić kierownicy. "brakuje mi kilka centymetrow niżej". Chcesz sobie ustawić kierownicę na fotelu między nogami?

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

 

4. Koła. Ktos kto wsadzil tam 19" to chyba tym nie jezdzil. Po zmianie na zimowe 18" zupelnie inny komfort jazdy, o niebo lepszy.

Tu też trudno mi się wypowiadać, bo mam letnie i zimowe koła na felgach 18 cali.

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

5. Brak fal radiowych dlugich. Moze to archaizm ale jak ktos duzo jezdzi po roznych zakatkach i lubi radio "mowiace" to brak ten jest dokuczliwy.

AM nie słuchałem od 20 lat, więc nawet nie zauważyłem. Ale faktycznie w E61 AM był, bo jak się przełączało pomiędzy radiem i CD przyciskiem na kierownicy to przechodziło się przez AM i zawsze było to wkurzające, bo objawiało się niemiłosiernie ogłuszającym pierdzeniem z głośników. Dzięki bogu ktoś z tym coś zrobił. Jeżeli jesteś uzależniony od AM-u, kup sobie jakiś odbiornik za parę złotych i podłącz do gniazdka w schowku

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

6. RDS ograniczony wzgledem poprzednika

Może jakieś konkrety, bo ja nie zauważyłem, aby coś działało inaczej. Poza tym słucham najczęściej muzyki z HDD - polski jazgot w eterze jest nieznośny. Zawsze mnie też wkurza jak się wiadomości niespodziewanie włączają rycząc o równej godzinie. Pewnie można to jakoś zmienić, ale nawet nie chciało mi się tego szukać

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh: wystarczy wcisnac przycisk TP :cool2:

 

7. Komunikaty drogowe nie dzialaja, tzn dzialaja wtedy jak cos sie przestawi i znika obraz z DVD, wtedy dzialaja. Tak samo jak ktos duzo jezdzi - a zdaje sie ze ten samochod jest do tego stworozny, to przepraszam ale powinno dzialac.

Powyższa odpowiedź odnosi się chyba właśnie do tych komunikatów drogowych/wiadomości

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

8. Automatyczna tylna klapa - super sprawa, ale mozna bylo dorzucic jakis czujnik, bo niestety wysokosc jej otwierania jest baardzo duza i już mi sie zdarzylo przywalic w strop garazu.

Ucieszy Cię na pewno informacja, że możesz wejść do ustawień samochodu w iDrivie i ustawić sobie wysokość podnoszenia tylnej klapy tak, aby nie "przywalała w strop garażu"

 

No dzieki za dobre rady kolego, ale jak parkujesz w kilkunastu roznych parkingach to zycze powodzenia z pilnowaniem kata otwarcia klapy. :duh:

 

9. Asystent hamowania - ten typ tak pewnie ma, ale wydaje mi sie ze bardziej skuteczne byloby uruchamianie siwatel awaryjnych w trakcie takiego ostrego hamowania a nie po jego zakonczeniu, i automatycznie po ruszeniu powinno sie to wylaczac.

Prawdę mówiąc nie miałem jeszcze okazji hamować tak, aby się to włączyło

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

10. Asystent pasa ruchu niestety z lewej strony dostrzega niewidzialne przeszkody, a ten z prawej jest mocno znieczulony.

Wszystkie funkcje elektroniczne są takie same jak w serii 7, zapytaj w serwisie, czy są jakieś ustawienia czułości. U mnie wszystko działa znakomicie

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

11. Brak kola zapasowego - ale to juz sie niestety robi standard.

Jak się kupuje nowe BMW to się dostaje telefon alarmowy, a nie koło zapasowe. Dzwonisz w dowolnym miejscu w Europie i w 30 min ktoś przyjeżdża, aby cię z kłopotu wybawić.

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

12. Tuner DAB - niestety nieprzydatny w naszych warunkach, gdyz standardem u nas jest DAB+ (modele chyba od marca maja juz DAB+)

No niestety w moim regionie nie ma żadnego DAB, więc trudno stwierdzić. Ale jak już wcześniej mówiłem nie znoszę jazgotu i słucham tylko kolekcji swojej muzyki wgranej na twardy dysk samochodu

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

13. Tragicznie maly i nieksztaltny schowek na rekawiczki.

Pewnie chodzi o ten po lewej stronie pod kierownicą. Faktycznie nie jest duży, ale większość typowych rękawiczek się zmieści, no chyba, że masz na myśli narciarskie albo spawalnicze jakieś

Glove box.

 

14. Umiejscowienie uchwytow na napoje. tu E60 bylo najlepsze na swiecie, umieszczajac uchwyt dla kierowcy na wysokości kratki nawiewu. SUPER, stawia sie goraca kawe latem przy dzialajacej klimatyzacji, i po chwili mamy chlodna tak jak lubimy (ja bynajmniej lubie). A tu - nie dosyc ze kubek utrudnia dostep do ogrzewania/wentylacji siedzen, to na dodatek stoi tuz przy czujniku temperatury od klimatyzacji i niestety ale skutecznie go zmyla - jedziemy zima, stawiamy kubek a tu temperatura nam spada!

Nie wykluczam, że tak może być, ale nigdy z uchwytów nie korzystałem. Nie piję ani nie jem podczas jazdy, bo to niebezpieczne. Jak chcę zjeść albo się napić to zjeżdżam na parking do jakiejś knajpy

Taak, nie mam nic do powiedzenia ale sie wypowiem. :duh:

 

A teraz coś od siebie.

 

A to powyzej to czyjego autorstwa? :?:

 

5GT to mój pierwszy nowy samochód. Do zakupu popchnęła mnie za.je.bis.ta (musiałem wyedytować, bo mnie ocenzurowało) stylistyka i fakt, że jest na podwoziu 7-ki i oferuje ten sam komfort za trochę niższą cenę. Nie żałuję ani złotówki. Jest duży i ciężki, ale diesel 300KM pozwala o tym zapomnieć. Przyspiesza genialnie. Nie ma znaczenia czy startuje się od 0 do 100km/h czy od 100 do 150km/h samochód jest tak samo zrywy i po prostu wciska w fotel. Jest przez to bardzo bezpieczny bo pozwala w mig wyprzedzić 24t ciężarówkę jadącą 100km/h

Czyli ciezarowke 12t jadaca 100km/h wyprzedzisz w pol miga?

W środku jest prześliczny, wszystko idealnie rozplanowane dokładnie tam, gdzie powinno być. Nowy iDrive wymiata - jest intuicyjny i bardzo szybki. Zmieniarka CD już jest przeżytkiem, bo każdą włożoną płytę można zapamiętać na HDD, chyba bardzo dużo się ich tam zmieści, nie mówiąc już o mp3 - chyba można cały rok bez przerwy słuchać.

No na pewno. 12GB na muzyke to w jakosci AAC raptem 15 albumow. Na upartego mozna w kolko tego samego sluchac przez rok...

Pod każdym względem przebija moje poprzednie E61, tylko bagażnik jest mniejszy i nie można już dwóch materacy wcisnąć jak się z dzieciakami do rodziny jedzie. Na ale porównuję wielkość z kombi, więc nie ma się co obrażać.

W Polsce absolutną koniecznością jest kamera noktowizyjna. Jak ktoś jeździ trochę więcej po bocznych drogach i wsiach po nocy to system pozwala wykryć każdego zataczającego się pijaka, albo dziadka na rowerze bez odblasków. Ekran kilkakrotnie miga na żółto i zaznacza delikwenta trójkątem. Jak się jedzie przez las widać zwierzęta przebiegające przez drogę w oddali, albo po bokach drogi. Ta funkcja naprawdę działa i zwiększa bezpieczeństwo.

Taaak, to jest absolutnie niezbedne wyposazenie w naszym kraju!!! szczegolnie na wsiach!

Pozdrawiam!

 

I to wszystko tlumaczy. Wielki zachwyt, a tu watek jest o usterkach.

Nastepnym razem unikaj komentarzy natury anatomicznej w stosunku do innych urzytkownikow, poczytaj instrukcje obslugi samochodu i regulamin forum.

Jak przejedziesz 50 000 km to pogadamy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Proponuje uwazna lekture. to ze cos dziala szybciej i ma wiekszy wyswietlacz to jedno. To co zawiera baza danych to zueplenie inna sprawa. :mad2:

 

No widzisz, po Twojej reakcji ("nie ma nic do powiedzenia, a się wypowiada") widać najwyraźniej nie lubisz, jak ktoś ma inne zdanie. Chciałem Ci tylko pokazać, że są ludzie , dla których Twoje problemy jak brak AMu, zbyt wysoko otwierająca się klapa (której wysokość można regulować), brak na mapie bankomatów, czy rzekomo złe położenie półek na kubki nie są wcale problemem, a nawet nie wiedzą, że to może być jakiś problem.

 

No w każdym razie nie powiesz mi, że "zawartość bazy danych", która jest dostarczana przez zewnętrzną firmę (NAVTEQ) to jest usterka samochodu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Kazdy uzywa samochodu inaczej.

Dla mnie to o czym pisze jest wazne, jezeli Tobie nie przeszkadza, OK, ale nie zmienia to faktu, że opisane niedoróbki są.

Co do nawigacji to spodziewałbym sie ze baza danych bedzie bogatsza w F07 od tej w E60 a jest uboższa niestety, a ze produkuje ja NAVTEQ to ok, ale zamawia BMW, wiec swiadomie wypuszczaja moim zdaniem pod tym wzgledem produkt gorszy od poprzedniego.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Moim zdaniem to jedna z najbrzydszych BMW jakie zrobiono do tej pory. Linia jest masakryczna. Odrazu nasuwa mi sie E36 z tym krotkim tylem. Ale chyba nowe GT5 przebija nawet te E36. A i jeszcze seria 1, ktora chyba jest kombi, albo i nie. Sama nie wie czym jest.

 

Za to Touring czy tez sedan prezentuje sie pieknie. Wraca klasyczna linia.

Opublikowano
seria 1 to przecież oczywisty hatchback czyli po polskiemu, hm.. kombilimuzyna, niezbyt pięknie przetłumaczone, lub oczywiste coupe/cabrio. co do gustów to oczywiście nie ma co dyskutowac, ale wydaje mi się kolego, że krytyką linii i wyglądu zarówno e36 jak i f07 nie prezentujesz jakiejś popularnej opinii...
Opublikowano
Moim zdaniem to jedna z najbrzydszych BMW jakie zrobiono do tej pory. Linia jest masakryczna. Za to Touring czy tez sedan prezentuje sie pieknie. Wraca klasyczna linia.

 

No cóż łososia, małże czy kawior też nie każdy lubi, ale to nie znaczy, że nie są przysmakiem. Muszę Ci powiedzieć, że 5GT odwraca głowy na ulicy i z reakcji wynika, że tym ludziom wcale nie zbiera się na wymioty. Niewątpliwie niektórym ludziom linia 5GT się podoba. Ja też mogłem kupić Touring i nawet zaoszczędziłbym kilkadziesiąt tysięcy, ale stwierdziliśmy z zoną, że nie ma co kurczowo trzymać się "klasycznej" nudy.

Opublikowano

Ludzie sie ogladaja z 3 powodow, ktore sie zazębiają. Ze jedzie cos nowego, cos brzydkiego lub cos ladnego. Albo 2 w jednym. Cos nowego ale i brzydkiego lub cos nowego i zarazem ladnego i tak dalej :)

No ale jak to sie mowi o gustach sie nie dyskutuje, ale ja bym wybral sedana lub kombi. W wielu kwestiach jestem konserwatysta jak to sie mowi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.