Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma jakiejś kosmicznej różnicy pomiędzy naszymi samochodami, po module odczuwam znaczny wzrost elastyczności, auto o niebo lepiej przyspiesza z dołu. Ciągnie już od 2000rpm. pozdr

 

U mnie ciągnie od 1700-1800 rpm. Najmocniejsze przyspieszenie jest na 2 biegu od 1700 obr.

Jestem świeżo po wymianie filtrów i oleju. W listopadzie 2010 wymieniłem kolektor ssący, odmę, wyczyściłem EGR i Intercooler.

Masz automat?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Odpowiedzi 266
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie ma jakiejś kosmicznej różnicy pomiędzy naszymi samochodami, po module odczuwam znaczny wzrost elastyczności, auto o niebo lepiej przyspiesza z dołu. Ciągnie już od 2000rpm. pozdr

 

U mnie ciągnie od 1700-1800 rpm. Najmocniejsze przyspieszenie jest na 2 biegu od 1700 obr.

Jestem świeżo po wymianie filtrów i oleju. W listopadzie 2010 wymieniłem kolektor ssący, odmę, wyczyściłem EGR i Intercooler.

Masz automat?

 

 

Mam manuala...

Opublikowano

Wrzucam filmik niestety nie było warunków żebym sobie popróbował :evil:

Także jeden mały skromny filmik.

Start na zabrudzonej suchej drodze na całkowitym automacie z włączonymi systemami dlatego w 3s troche zmuliło :oops: .

 

 

PS. Kurcze chyba się skusze i zalicytuje to nowe urządznie G-TECH

Przyjdzie wiosna to sie trochę pomierzy :mrgreen:

Jak myslicie warta to coś?

Opublikowano
Słyszałem że warto ale niech wypowiedzą się użytkownicy. Gdybym nie znalazł używki to też brałbym to nowe, jak dla mnie cena jest akceptowalna. pozdr
Opublikowano

No własnie cena wrecz atrakcyjna.

Jutro zadzwonie do gościa i chyba kupie.

I wtedy pomiary już sobie bedziemy mogli porownywac :cool2:

Opublikowano
stary :mrgreen: ale dobry akcelerometr :cool2: wersja pro :?: ta ~podobna do antyradaru :?: jakie koszta :?:

 

 

220zł - wynegocjowane

 

http://allegro.pl/gtech-performance-pro-g-tech-i1488065812.html

super zakup :cool2: , koszt zerowy a powtarzalność i wiarygodność jak z ROLEXA no może skromnej OMEGI :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

No i mam Gtecha, najlepsze czasy jakie uzyskałem to 6,56 i 6,64 - ale trzeba się mocno spinać aby raz na kilka prób coś podobnego wyszło - sprzęgło i napęd przy pierwszym biegu mocno dostaje w tyłek.

Czas na 1/4 mili wyszedł mi 14,7. Dzisiaj zrobiłem tylko kilka prób, jutro pobawię się dłużej. Samo urządzenie jest małe - ciut mniejsze od paczki papierosów w zestawie mamy przyssawkę do szyby i wtyk do zapalniczki. Wykonanie jest raczej średniej jakości ale najważniejsze że działa prawidłowo :)

Opublikowano
najlepsze czasy jakie uzyskałem to 6,56 i 6,64

jest różnica od aplikacji z telefonu :mrgreen:

trzeba się mocno spinać aby raz na kilka prób coś podobnego wyszło - sprzęgło i napęd przy pierwszym biegu mocno dostaje w tyłek.

nikt nie mówił, że życie Testera jest łatwe :mrgreen: ja przyjmuję, że średnia z 5 prób to realny/prawdziwy czas jakie robi auto..

Samo urządzenie jest małe - ciut mniejsze od paczki papierosów w zestawie mamy przyssawkę do szyby i wtyk do zapalniczki. Wykonanie jest raczej średniej jakości ale najważniejsze że działa prawidłowo :)

Arnold zapłaciłeś za nie jak za 3/4 baku :mrgreen: nie przesadzaj :mrgreen: :mrgreen: gdyby BMW tak się ceniło to M3 powinno kosztować jakieś ~60 tys. zł :mrgreen: :mrgreen:

udanej zabawy :cool2: tak jak napisałeś teraz wiesz ile i jak szybko jedziesz a to bawi bardziej "sportowo" :cool2: :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Wskazania z Iphona myślę że byłyby porównywalne gdyby iPhone był prawidłowo zamontowany w uchwycie. Gtecha trzeba dokładnie co do milimetra ustawić - iPhona również a ja po prostu trzymałem go w ręku. pozdr.

 

P.S. Kto miał okazję jeździć Imprezą STI ? Poproszę o opinie... jak wypada w porównaniu z BMW?

Opublikowano
Ja mierzyłem czas imprezy STI aplikacją Iphonowską,pisałem o tym w jakimś wątku już i wyszło bodaj 4,9s najlepszy,a odchylenie między najlepszą i najgorszą próbą wyniosło 0,4s.Iphone przymocowany był na takiej "szmatce" antypoślizgowej na desce rozdzielczej.W sumie wydaje mi się,że czasy są ok,bo jak mierzyłem w swojej 330d to mi wychodziło w granicach 6,6s do 6,9s a w 118d udało mi się ustrzelić 8,8s czyli niemal identycznie jak podaje producent.
Kubica GO!
Opublikowano
Z tego co widzę w ustawieniach to chodzi tu o trzymanie iPhona w pionie - są tam wskaźniki pomagające w kalibracji...
Opublikowano (edytowane)
Wskazania z Iphona myślę że byłyby porównywalne gdyby iPhone był prawidłowo zamontowany w uchwycie. Gtecha trzeba dokładnie co do milimetra ustawić - iPhona również a ja po prostu trzymałem go w ręku. pozdr.

:mrgreen: w sumie to prawda ale uzupełnię:

- wszystkie urządzenia muszą być zamontowane i skalibrowane,

- i phone podczas pomiaru z iloma łączy się satelitami, 1, 2 czy 3 :?: :?: dokładność takiego odczytu jest właściwie zerowa,

- G-tech właściwie skalibrowany (nie pamietam, chyba na wartość "0" :?: ) powinien oprócz tego, że musi być w osi pojazdu, skierowany na oś dorgi być umieszczony najniżej jak to możliwe na dole szyby, nie wiem dlaczego ale tylko tutaj wykazywał porównywaność do racelogic...dodatkowo Gtech daje dokładność na poziomie ~5m, więc jak zamontujesz dobrze i skalibrujesz można przyjąć, że błąd pomiaru jest na poziomie 0,1-0,2s :cool2: :cool2: ,

- "mistrzem" dokładności jest racelogic, który daje dokładność do 10cm i tutaj jest 100% pewność...

 

bawiąc się w tym samym czasie, w tym samym aucie racelogic i gtech nigdy nie wyszły mi różnice powyżej 0,1s...dlatego przyjmuję, że jako zabawka do pomiaru czasu Gtech jest :cool2: :cool2: :cool2:

pozdr.

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Mam nowy film - trochę skopałem start i było mokro ;( poza tym nie ogarniam jeszcze konwentera a musiałem obrócić obraz i... wyszło jak wyszło :) - nie mam do tego cierpliwości, ściągnąłem chyba ze 20 programów do obróbki...

 

Najlepszy czas jaki zrobiłem dotychczas to 6,46 i myślę że na suchym z szerszymi oponami da się to poprawić. pozdr

 

film jest chyba z czasu 6,76...

 

Opublikowano
Ale masz zapał Arnold :) Ciekawy jestem ile będzie miała moja fabryczna 330d RWD i jak bardzo wpływa 4x4 na osiągi: start na pewno lepszy od RWD a ciekawe co dalej i w sumie czy nie wyjdzie na to samo...

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Mierzę, sprawdzam producentów ;) w Mercedesie z modułem Brabusa wychodzi mi 8 sekund a fabryka mówi o 7,5. Wiec ktoś tu sciemnia, Mercedes albo Brabus... Podobnie mam w BMW... Ale tu "fabrykę" już osiągnąłem.
Opublikowano

link z filem mi nie odpala :(

Mierzę, sprawdzam producentów ;) w Mercedesie z modułem Brabusa wychodzi mi 8 sekund a fabryka mówi o 7,5. Wiec ktoś tu sciemnia, Mercedes albo Brabus... Podobnie mam w BMW... Ale tu "fabrykę" już osiągnąłem.

znaczy się, że BMW lepsze od Mercedesa :mrgreen:

dziś też "bawiłem" się w pomiary :mrgreen: na Powsińskiej, mimo niezłego wyniku ~5,88 na ziemię sprowadziło mnie białe M3 :cool2: , pozdrowienia dla Kierowcy :nienie: :nienie:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

zmieniłem przeglądarkę na 32 bity i poszło...jeżeli 100 była z przyrządów pomiarowych i różnica jest z 6,7s do 6s to duża/satysfakcjonująca poprawa...pozdr.

 

edit 1: poprawiłem wyższy post o zasadzie działania akceleratora, działa on porównywalnie jak gps z prowadzeniem przez 4 satelity a nie jak wczesniej napisałem , że jest prowadzony przez 4 satelity :duh: akcelerator to nie gps a racelogic to zaawansowany gps (częstotliwość oraz liczba satelit) :mrgreen: :mrgreen: , co nie zmienia faktu, że zabawa zabawką G-tech jest zdecydowanie fajniejsza od pomiarów z stoperem patrząc na zegary z deski rozdzielczej...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
jeżeli 100 była z przyrządów pomiarowych i różnica jest z 6,7s do 6s to duża/satysfakcjonująca poprawa...pozdr.

 

Tylko że u mnie seria to 6,5... a dotychczas najlepszy czas miałem 6,46

Natomiast z tego co pamiętam to Twoja seria ma 6,1 do 100 robiąc 5,8 również ją przebiłeś. pozdr.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.