Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrob aktualizacje softu nastepnie "normalny/dobry" chip a wyniki poprawia sie same :cool2:

 

a te moje "seryjne" 6.1 to chyba byly mierzone z górki i to z naszej "szczęślewickiej", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 266
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Arnold

Mówisz, że jednak sprzedajesz? :)

Kurde, wszyscy się rzucili na raz na wymianę aut....tzn. ja już nie :cool2:

Opublikowano

Z tym leasingiem, to fakt mało jest osób które chcą w ten sposób kupic auto przejmując go :? .

 

Widze że auto chcesz trochę położyć :8)

Sprężynki teraz zderzak...

No właśnie zderzak - jak dla mnie zły nie jest ale jesli go zalożysz automatycznie pasuje zmienic progi i tył zderzaka a one nie sa juz takie ładne.

Ale przy twoim kolorze i dokładnym dopasowaniu może wyjść całkiem dobrze :roll: :arrow: :P .

Wydaje mi sie że jak zmienisz na ten "body-kit" Kerschera to nie będa ci pasowały już też felgi co masz.

 

Jak dla mnie doradzal bym ci raz jeszcze M-Pakiet bo e90-tek w kolorze białym jest naprawde mało a jak dodasz parę akcentów karbonowych takich jak splitery i dyfuzor

to jeszcze będzie bardzie indywidualnie tym bardziej że koło ORI juz masz :cool2: .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowałem się nie sprzedawać, choć miałem 2 klientów. :cool2: Szkoda mi...
Opublikowano

Cena Twojego BMW była taka atrakcyjna, bo z tego co pamiętam BMW Fus przyjęło jakieś (rządowe?) zlecenie na takie 330xd w dosyć ubogiej wersji, a następnie dostało za każde zadatek. Po jakimś czasie zleceniodawca się wycofał i salon sprzedawał samochody w bardzo okazyjnych cenach. Wiem, gdyż znajomy się interesował, jednak ze względu na wyposażenie oraz kolor odpuścił temat.

Pzdro

Opublikowano
Cena Twojego BMW była taka atrakcyjna, bo z tego co pamiętam BMW Fus przyjęło jakieś (rządowe?) zlecenie na takie 330xd w dosyć ubogiej wersji, a następnie dostało za każde zadatek. Po jakimś czasie zleceniodawca się wycofał i salon sprzedawał samochody w bardzo okazyjnych cenach. Wiem, gdyż znajomy się interesował, jednak ze względu na wyposażenie oraz kolor odpuścił temat.

Pzdro

 

Ameryki nie odkryłeś :D

 

Według mnie z wyposażenia można dołożyć prawie wszystko, ale silnika ani przednich półosi się nie opłaca :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)
Cena Twojego BMW była taka atrakcyjna, bo z tego co pamiętam BMW Fus przyjęło jakieś (rządowe?) zlecenie na takie 330xd w dosyć ubogiej wersji, a następnie dostało za każde zadatek. Po jakimś czasie zleceniodawca się wycofał i salon sprzedawał samochody w bardzo okazyjnych cenach. Wiem, gdyż znajomy się interesował, jednak ze względu na wyposażenie oraz kolor odpuścił temat.

Pzdro

 

 

Nie jakieś, tylko zamówiła to rumuńska policja razem z kilkunastoma x3 tylko że 3.0si więc odpuściłem i wziąłem 3.0d w trójce. Auta były dostępne u Fusa i w Bawarii jak wiadomo zniknęły szybciej niż się pokazały... P.s. A co miał wnieść twój post do naszej dyskusji?... :mad2: :duh: :search:

Edytowane przez arnold
Opublikowano

Wracając do tematu zastanawiam się czy nie zrobić całości Kerschera, jakoś zaczęło mi się to podobać, cena podobna do performance 1600 euro + wysyłka, zastanawiam się tylko czy nie będzie za nisko z przodu... Żyjemy w kraju w którym na miejsce parkingowe wjeżdża się po 10 - 15 centymetrowym krawężniku i boję się o ten przedni zderzak... W M pakiecie podoba mi się tył, można dać do niego karbonowy dyfuzor i wygląda to już naprawdę fajnie. Ale jakoś ciągle nie podchodzi mi ten przedni zderzak, no i progi w M pakiecie są takie... delikatne prawie jak seria... pozdr

 

http://www.pbase.com/dinn/kerscher_spirit3_e90

Opublikowano

 

No powiem ci szczerze ze ten "body kit" zdecydowanie bardziej mi się podoba niż ten z wcześniejszego linku.

Ale felgi te co masz na pewno nie bedą pasowaly a wiec kolejna zmiana ale myśle ze to nie problem :idea:

 

A z kraweznikami i drogami to jest masakra miałem już zamawiać sprezyny Eibacha ale się wstrzymalem po ostatnim podjezdzie w jednym z Hoteli w Kraku.

Opublikowano

No BBS CH byłyby super do tego zestawu :cool2:

A co do tego pakietu e92 to też spoko tyle że ja mam w M-Pakiecie a ten zestaw jest do standardowych zderzaków.

 

Może KoKoS sie skusi bo planował takie dokładki.

Cena też nie jest wysoka.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj założyłem sprężyny Eibach PRO KIT, samochód usiadł na razie około 1,2 centymetra. O ile od tyłu więcej nie oczekuję to chciałbym aby przód obniżył się jeszcze choć z centymetr. Eibach mówi o 3cm z przodu i 1,5 do 2 cm z tyłu. Jeśli chodzi o twardość to mam wrażenie że auto jest nawet bardziej miękkie niż w serii. Generalnie jestem zadowolony ale mam przejechane tylko 50 km z nowym zawieszeniem - wypowiem się konkretniej po kilkuset km. Poniżej zdjęcia robione przed montażem i fotki tuż po nim. pozdr

 

P.S. miałem pochwalić się po montażu ale co tam... dziś zamówiłem zestaw na doposażenie w ... xenony :) jakoś te słońce nastraja mnie na mody :)

 

http://img200.imageshack.us/img200/3079/img0135e90przed.jpg

 

 

 

http://img38.imageshack.us/img38/8747/img0138e90po.jpg

 

 

Kolejne fotki z dzisiaj po przejechaniu około 200km

 

http://img36.imageshack.us/img36/3515/po1dniu1.jpg

 

 

http://img38.imageshack.us/img38/4408/po1dniu2.jpg

Edytowane przez arnold
Opublikowano

Hmm na zdjęciach zbyt dużej róznicy nie widać, ale niektórzy mają obsesję na punkcie "kozy" :mrgreen:

Ładne masz to autko, xenon rewelacja :cool2: Napewno będziesz zadowolony :wink:

 

P.S.

Odpisali Ci z Javy czy i za ile obszywają listwy w środku? Ciekawy jestem czy i o ile są droźsi :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Odpisali dosłownie 2 dni temu że muszę pomierzyć listwy i podać im ich dokładną ilość... :duh: jakby pierwszy raz widzieli e90 tkę... na spokojnie pomierzę to wszystko bo też interesuję mnie ich cena. Co do "kozy" to strasznie nie podobało mi się jak wysoko stała z zawieszeniem xDrive, przy tych kołach i spoilerze wysokość gryzła się z klimatem auta. Teraz jest znacznie lepiej i mam nadzieję że jeszcze trochę usiądzie. pozdr.
Opublikowano

No fajnie :cool2: mnie też teraz denerwuje za wysoki przód po zmianie kół na letnie.

 

A co do xenonów to :cool2: super decyzja :8)

Opublikowano
Dzisiaj założyłem sprężyny Eibach PRO KIT, samochód usiadł na razie około 1,2 centymetra. O ile od tyłu więcej nie oczekuję to chciałbym aby przód obniżył się jeszcze choć z centymetr. Eibach mówi o 3cm z przodu i 1,5 do 2 cm z tyłu. Jeśli chodzi o twardość to mam wrażenie że auto jest nawet bardziej miękkie niż w serii. Generalnie jestem zadowolony

 

Jeszcze minimalnie usiądzie, ale Eibach niestety ma ten minus że troche przekłamuje w ilosci obniżenia i że czasem tył delikatnie jest niżej niż przód, ale jest dużo lepiej niż było :cool2:

 

Hmm na zdjęciach zbyt dużej róznicy nie widać, ale niektórzy mają obsesję na punkcie "kozy" :mrgreen:

 

widać, widać, ważne że właściciel widzi :)

 

to nie jest obsesja "kozy", ale seryjne zawiasy w połączeniu z dużymi felgami to jakaś porażka wizualna :) już nie wspomne, że obniżonym autem lepiej się jezdzi :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

Klagosz auto wstawiłem o 10 a odebrałem około 18, nie było mnie przy montażu - to znajomy mechanik ( dwóch braci jeden ma BMW 745i a drugi 530i ) nie wiem czy cały czas zajmowali się tylko moim autem - mają kilka stanowisk. Zapłaciłem za wymianę 300zł + 150 za geometrię, chciałem fakturę więc doliczyli do 450zł jeszcze VAT.

 

Kuniś miałem zwykłe zawieszenie xDrive czyli 25mm wyższe od serii. pozdr

Opublikowano

powinno być ładniej :cool2: jednak na przedstawionych zdjęciach (może dlatego, że jest różne naświetlenie i opona zlewa się wnęką) nie widac dla mnie róznicy, stare oko = słaby wzrok :|

 

co do użyteczności/lepszego prowadzenia nie będę komentował :mrgreen: , "robię" 40 tys. rocznie więc obniżanie auta abym "szybciej" :D przejechał z Koziej Wólki do Kurnika Dużego jakoś do mnie nie przemawia :8), nie będzie szybciej :duh: , powiem, że będzie zdecydowanie wolniej....

 

wczoraj byłem w Polskiej stolyyycy BMW , czyli Pruszków :) ul. Domaniewska, zachęcam przetestować zawieszenie, odcinek iście "specjalny", idealny aby wykazać różnice w prędkości przejazdów :wink: na różnych zawieszeniach/felgach/oponach...

 

spisałeś może wysokości auta na ori i na nowych sport sprężynach, odcinek podłoga-kostka na podnośnik :?: :?:

 

co do ksenonów to :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

co do listew to zanim "ubijesz" targu przemyśl jeszcze raz całość, możesz mieć prawdziwą skórę :cool2: , w tonacji takiej jakiej chcesz :cool2: :cool2: za kasę mniejszą niż "skóra" DAKOTA :mad2: , rachunek weź na 2 raty:

- faktura na 3499 netto, wbijasz w koszty, nie podnosi wartości wozu bo mieści się w rocznej kwocie na doposażenie,

- pozostała różnica bez faktury, Sławek skasuje Cię wtedy wg kwoty netto, więc jesteś już 23% do przodu...i daje możliwości "negocjacji" nie ma faktury, więc usługodawca nie ma zysku, więc może dać kolejny rabat...

 

ogólnie nie ważna będzie kasa tylko efekt końcowy :cool2: , czyli taki środek jaki powinno mieć auto :cool2: opuszczające fabrykę :cool2: :cool2: a nie wyjeżdżające z "garażu" w Włocławku...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO auto mierzyłem od ziemi do najwyższego punktu wnęki błotnika na wysokości środka koła. Auto nie opadło mocno w dół lecz ja zdawałem sobie z tego sprawę. Gdybym chciał dużego spadku kupiłbym HR-y. Tymczasem mam spadek prawie do poziomu serii przy zachowaniu świetnego komfortu. Na stronie 8 dodałem 2 dzisiaj zrobione fotki. pozdr.
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.