Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie :)

 

W oczekiwaniu na stworzenie odpowiedniego działu i galerii naszych e9x, postanowiłem i jak wrzucić pare fotek ;)

 

Po sprzedaży E46 330Cd ( link do byłej galerii - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77141 ) postanowiłem troszke zmienić klimat i wybór padł na..

 

..Alpine D3 :)

 

Pewnie większość z Was zadaje sobie pytanie czemu przesiadłem się z coupe ( 3.0d ) do sedana ( 2.0d ) :duh:

 

Otóż odpowiedz jest prosta : żal było nie kupić tak zadbanego i pewnego egzemplarza z bardzo niskim przebiegiem jak na diesla :D

 

A teraz trochę suchych faktów :)

 

Kolor - Individual MonacoBlau Metalic

Rocznik - 2006

Nr - 020/999

Moc - 200HP, 410Nm

0 - 100 - 7,4 sek

Vmax - 238 km/h

 

Wyposażenie wg vinu

 

- ABS + DSC

- skórzana beżowa tapicerka Dakota

- ksenony skrętne

- el. szyby 4x

- el. podgrzewane i składane lusterka

- czujnik parkowania PDC

- skórzana multifunkcyjna kierownica

- wsteczne lusterko samościemniające się

- nawigacja Buisness

- bluetooth

- złącze AUX Ipod

- klimatyzowany schowek na napoje w przednim podłokietniku

- podgrzewane,pompowane przednie fotele sportowe

- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja

- worek na narty

- tempomat

 

Firma Alpina zmodyfikowała samochód..

 

MECHANICZNIE

 

- wtryskiwacze z modelu 535d

- większa turbosprężarka Garett z modelu 330d

- wydajniejszy intercooler z modelu 330d

- tłoki z modelu 535d

- zmienione oprogramowanie

- zmienione zawieszenie ( amortyzatory Bilstein )

- wydajniejsze hamulce tylnie 300mm/20mm

 

WIZUALNIE

 

- dokładka przedniego zderzaka

- nakładki progowe

- kierownica obszyta dwukolorowymi nićmi ( niebieską i zieloną )

- gałka zmiany biegów

- zegary

- spojler klapy bagażnika

- 19 calowe felgii Alpina Classic

- tabliczka z numerem nadwozia oraz numerem seryjnym wersji D3

 

Poza tymi zmianami, poprzedni właściciel dołożył

 

- kompletny wydech 2,5 cala MG Motorsport,

- lampy tylnie BlackLine,

- czarne nerki

- przyciemnione szyby

- podświetlenie tablicy rejestracyjnej LED

 

Z racji, że jest to Alpina, więc baza do modyfikacji jest ograniczona, ale plany i tak są takie jak :

 

- nowy program - 230KM, 450Nm ( oczywiście, jeśli DPF pozwoli )

- układ hamulcowy Bmw Performance

- zmiana na nawigacje Professional

- być może zawieszenie gwintowane KW V3

 

http://img257.imageshack.us/img257/436/dsc19322.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/2145/90986381.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/971/93177775.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/8619/26111618.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/2241/41358585.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/6589/53934129.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/4940/10555877.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/8004/12103341.jpg

http://img411.imageshack.us/img411/351/37513506.jpg

http://img840.imageshack.us/img840/9772/93122043.jpg

http://img573.imageshack.us/img573/9486/88861819.jpg

http://img191.imageshack.us/img191/8907/31558831.jpg

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

piękne auto :cool2: , piękny kolor :cool2: :cool2: i piękne felgi :cool2: :cool2: :cool2: , wizualnie zazdroszczę :?

nie podoba mi się kierownica, "drewniana" kiera alpiny wg mnie ładniejsza...

 

takie auto powinno jeździć jako oryginał :cool2: nie psuj auta i tak były właściciel zrobił mu krzywdę :cry2: , stanowcze nie dla:

Z racji, że jest to Alpina, więc baza do modyfikacji jest ograniczona, ale plany i tak są takie jak :

 

- nowy program - 230KM, 450Nm ( oczywiście, jeśli DPF pozwoli )

- być może zawieszenie gwintowane KW V3

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
nie podoba mi się kierownica, "drewniana" kiera alpiny wg mnie ładniejsza...

 

Taka jest w orginale przed liftem, drewnianej w e9x nigdy nie było..

 

takie auto powinno jeździć jako oryginał :cool2: nie psuj auta i tak były właściciel zrobił mu krzywdę :cry2: , stanowcze nie dla:

 

- nowy program - 230KM, 450Nm ( oczywiście, jeśli DPF pozwoli )

- być może zawieszenie gwintowane KW V3

 

Yyy, ale jaką krzywde ??

 

Ciemne szyby wg mnie pasują, bo kolor auta jest ciemny :)

 

Orginalne tylnie lampy są paskudne, więc ori blackline idealnie pasują :)

 

Nerki czarne są, bo wszystko na zewnątrz jest ciemne, poza tym nie lubie chromu :D

 

Program krzywdy autu nie zrobi, a z zawieszeniem jeszcze pomyśle, w e46 miałem i jeżdziło mi się świetnie, poza tym auto zyskało wizualnie, tak wyglądała Alpina na gwincie KW V3 :

 

http://img413.imageshack.us/img413/2415/bokbn.jpg

 

Czy to wygląda jak krzywda ?? :P

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano (edytowane)

Co tu dużo gadać, maksss - PIĘKNE AUTO I PIEKNE ZDJĘCIA :!: :cool2: :!: :cool2: :!:

posiadasz rodzynka jakich mało na polskich ulicach :oops:

Edytowane przez klagosz
Opublikowano (edytowane)

widocznie mamy inne podejście do aut, dla mnie Twoje auto jest piękne jako "twór" Alpiny...

rozumiem i wiem, że można zrobić z niego "lepsze" auto ale wtedy niszczysz to co stworzyli ludzie, którzy naprawdę mają gust...

też modyfikuję swoje auta ale poprawiam "zwykłą" fabrykę, Ty masz auto dla "koneserów" i tu nie pasują wg mnie przeróbki...

edit 1: dla mnie najładniejsze auta BMW właśnie pochodzą z ALPINY, żaden inny tuner wizualnie wg mnie nie dorsta im do pięt...

edit 2: a zdjęcie w kałuży bomba :cool2: , wyślij do centrali, jak nic zaproszą i dadzą jakiś fajny gift :cool2:

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
rozumiem i wiem, że można zrobić z niego "lepsze" auto ale wtedy niszczysz to co stworzyli ludzie, którzy naprawdę mają gust...

też modyfikuję swoje auta ale poprawiam "zwykłą" fabrykę, Ty masz auto dla "koneserów" i tu nie pasują wg mnie przeróbki...

 

Niektóre rzeczy nie wyszły im dobrze ( np tylnie światła ), wszystkie modyfikacje są odwracalne, więc kiedyś następny właściciel będzie mógł przywrócić w pełni orginalny wygląd, także z tym nie ma najmniejszego problemu :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano (edytowane)

 

Z racji, że jest to Alpina, więc baza do modyfikacji jest ograniczona, ale plany i tak są takie jak :

...

- układ hamulcowy Bmw Performance

 

 

miałeś jakieś problemy w wydajnością hamulców czy to zwykły kaprys (300mm w felgach 19 słabo wygląda)?

 

Pytam bo będę robić program w swoim sedanie i nie wiem czy od razu brać się za heble czy seria ma zapas

 

edit: nie zapomnij pochwalić się wykresem ;)

Edytowane przez clip
Opublikowano

Witam

 

Autko naprawdę cudne :cool2:

tylko jedno chciałbym sprostować a mianowicie zwiększenie mocy jeśli "DPF pozwoli"

otóż DPF nie pozwala :( a dokładniej, zrobisz chipa a po jakimś czasie będziesz go wycinał i przeprogramowywał

auto . Niestety po chipe auto puszcza lekkiego dymka który w końcu przytka filtr cząstek stałych

 

...tak się stało i u mnie

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
otóż DPF nie pozwala :( a dokładniej, zrobisz chipa a po jakimś czasie będziesz go wycinał i przeprogramowywał

auto . Niestety po chipe auto puszcza lekkiego dymka który w końcu przytka filtr cząstek stałych

 

...tak się stało i u mnie Niemirad

 

Tak, zdaje sobie sprawe z tego problemu :)

 

Narazie zostaje jak jest, na wiosne zobaczymy, choć do codziennej jazdy w korkach to aż za dużo tej mocy, w poprzedniej miałem 260HP, 540Nm i nie wykorzystywałem nawet połowy..

 

Co do hamulców, to mając E46 kupiłem zaciski Performance, jednak sprzedałem je, bo nie myślałem że tak szybko zmienie na model e9x :mad2:

 

Ale co się odwlecze to.. ;) Zaciski robią ogromne wrażenie na żywo, seryjne zaciski, nawet od M3 przy nich wyglądają jak małe zabaweczki ;)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

Autko ładne bo co tu się rozwodzić nad alpiną.

Ale fotek można by porobić trochę samemu...

Mam głupe wrażenie że temat jest skopiowany od vteca tylko z dopiskiem makss

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano
Jak ci mruczy ten wydech? Bo zamierzam zmienić u siebie z serii na coś milszego ale żeby wsi nie zrobić ;) ?

GG: 5149644

Kom. 794366256

mail. [email protected]

Facebook. www.facebook.com/michael.mode.mass.event

http://img.photobucket.com/albums/v299/xicethugx/coolguys.jpg

Opublikowano
Witam

 

tylko jedno chciałbym sprostować a mianowicie zwiększenie mocy jeśli "DPF pozwoli"

otóż DPF nie pozwala :( a dokładniej, zrobisz chipa a po jakimś czasie będziesz go wycinał i przeprogramowywał

auto . Niestety po chipe auto puszcza lekkiego dymka który w końcu przytka filtr cząstek stałych

 

...tak się stało i u mnie

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

...nie generalizowałbym że powodem jest chips :8)

...na zużywanie się DPF ma wpływ więcej czynników:

...po pierwsze przebieg...200tkm ma duże znaczenie!

...do aut z DPF zalecane jest stosowanie olei nisko popiołowych...aby zmniejszyć ryzyko zapychania sie filtra...oleje te wytwarzają tylko trochą mniej popiołu w porównaniu ze standardowymi...w Twoim autku masz stosunkowo duże zużycie oleju...co nie mogło pozostać bez znaczenia...DPF służy do dopalania sadzy (której nawet po chipsie masz znikomą ilość)...za to nie dopala popiołu...przy wycinaniu Twojego filtra znaleźliśmy dużo popielatego pyłu..za to sadzy w ogóle...więc mogę śmiało stwierdzić że nie zapchał się przez nadmierne kopcenie, a przez duży przebieg i duże zużycie oleju... :wink:

Opublikowano
Ale fotek można by porobić trochę samemu...

Mam głupe wrażenie że temat jest skopiowany od vteca tylko z dopiskiem maksss

 

Tak się składa, że Vtec81 to mój dobry znajomy i pozwolił mi na użycie tych zdjęć, poza tym jak kupiłem od niego auto to od razu zmieniłem na zimówki, auto jest prawie cały czas brudne, więc takiego nie będe fotografować ;)

 

Na wiosne będą różne foty i moje i Karola, do tego dojdzie jeszcze relacja z modów i car detailingu, więc nudno nie będzie :)

 

Jak ci mruczy ten wydech? Bo zamierzam zmienić u siebie z serii na coś milszego ale żeby wsi nie zrobić ;) ?

 

Wydech nie wydaje jakiś mocnych dzwięków, w porównaniu np do wydechów Eisenmanna, to jest bardzo cichy :) Jak się rozgrzeje to wydae delikatny basowy dzwięk, a przy przyspieszaniu fajnie słychachać turbine, natomiast wewnątrz auta jest cisza, no może oprócz świstu turbiny ;)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
No tak :P cenowo ile taka przyjemność kosztuje? Jest wg warto zmienić z seri na coś takiego? :) pozdrawiam

GG: 5149644

Kom. 794366256

mail. [email protected]

Facebook. www.facebook.com/michael.mode.mass.event

http://img.photobucket.com/albums/v299/xicethugx/coolguys.jpg

Opublikowano
No tak :P cenowo ile taka przyjemność kosztuje? Jest wg warto zmienić z seri na coś takiego? :) pozdrawiam

 

około 2,5 tys zł

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Witam

 

tylko jedno chciałbym sprostować a mianowicie zwiększenie mocy jeśli "DPF pozwoli"

otóż DPF nie pozwala :( a dokładniej, zrobisz chipa a po jakimś czasie będziesz go wycinał i przeprogramowywał

auto . Niestety po chipe auto puszcza lekkiego dymka który w końcu przytka filtr cząstek stałych

 

...tak się stało i u mnie

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

...nie generalizowałbym że powodem jest chips :8)

...na zużywanie się DPF ma wpływ więcej czynników:

...po pierwsze przebieg...200tkm ma duże znaczenie!

...do aut z DPF zalecane jest stosowanie olei nisko popiołowych...aby zmniejszyć ryzyko zapychania sie filtra...oleje te wytwarzają tylko trochą mniej popiołu w porównaniu ze standardowymi...w Twoim autku masz stosunkowo duże zużycie oleju...co nie mogło pozostać bez znaczenia...DPF służy do dopalania sadzy (której nawet po chipsie masz znikomą ilość)...za to nie dopala popiołu...przy wycinaniu Twojego filtra znaleźliśmy dużo popielatego pyłu..za to sadzy w ogóle...więc mogę śmiało stwierdzić że nie zapchał się przez nadmierne kopcenie, a przez duży przebieg i duże zużycie oleju... :wink:

bardzo logiczna i prawdziwa odp. na robienie popłochu i robienie z "igły widły", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.