Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, wróciłem przed chwilą z trasy, autostrada 350 km z prędkością 140-150 km/h i przejazd przez Wrocław na końcu...

Problem sie pojawił następujący, na autostradzie po ok 280 km jadąc 140 km/h obroty 3000 wcisnąłem cały gaz chciałem wyprzedzać, poczułem że auto wogóle sie nie pozbierało jakby muła złapało puściłem gaz zwolniłem do 2500 obrotów i znów wcisnąłem cały gaz no i auto juz poszło prawidłowo bez problemu, tak że olałem sprawe pomyślałem że jestem przewrażliwiony już , no ale dojechałem do Wrocławia przejechałem pół miasta i nagle auto straciło moc, jechało jak silnik 1.9 sdi w Skodzie bez turbiny zjechałem na pobocze poczekałem chwiłe na wolnych obrotach i zaraz zgasiłem. Później odpaliłem ruszyłem i wszystko działało prawidłowo. Przejechałem jeszcze kilka km przez Wrocław i praktycznie na końcu podróży już , u celu sytuacja sie powtórzyła z tym że pedał w podłoge i obroty rosły ale prawie zero przyspieszenia, ledwo ledwo. Co to może być? Obstawiam koniec turbiny, mam rację?? Czy się myle??

Opublikowano
a gwiżdżę ta turbina czy coś? Według mnie silnik wchodzi w tryb awaryjny wtedy tak auto zamula się. Może jkiśczujnik walnięty jest. Jak dla mnie podłączyć do kompa i sczytać błędy.
Opublikowano
Ja mam czasem ze jade np 120-130 wciskam gaz a tu takie jakby sekundowe przychamowanie i dopiero ciagnie. Moze podcisnienia brakuje do sterowania turbo albo lopatki sie zacinaja. Wszyscy maja widze to samo w tych 320d podobno E90 jeszcze bardziej skomplikowane. Swiatlowody itp
Opublikowano
turbo troche słychać ale to tak normalnie jak zawsze do tej pory. za drugim razem jak mi sie to przed tem stało to miałęm 40 km/h na liczniku i wtedy dawałem gaz ale prędkość nie rosła a obroty tak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem kiedys taki sam problem i tez na autostradzie i okazało sie ze zaczął zacinać sie zaworek sterujący podcisnieniem turbosprezarki, po wymianie na nowy zero problemow a nawet moc silnika jak by wzrosła. http://moto.allegro.pl/zawor-czujnik-turbiny-egr-bmw-e46-e38-e39-diesel-i1379442289.html
Opublikowano
mam nadzieje że to tylko to. problem nie duży i koszt mały. wie ktoś gdzie we Wrocławiu najlepiej podpiąc sie pod kompa? Bo ogólnie jestem Nowego Sącza i zawsze tam u znajomych mechaników naprawiam jak tylko jade na weekend, ale jeśli chodzi o Wrocław bo tu mieszkam kilka lat już to mam zero doczynienia z warsztatami...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.