Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

troche już sie rozejrzałem i poczytałem, ale nie wszystko wiem i zanim wydam 180 zł zamierzam sie upewnić.

Możliwa jest wymiana poniższej częsci za 101 zł

http://moto.allegro.pl/oddzielacz-oleju-odmy-separator-bmw-e46-3-0-diesel-i1397405483.html

Podobno częsc dostępne w serwisie i w Intercarsie zawiera powyższą część i obodowe, Coś takiego jak na poniższej fotce z aukcji,wiem że ten filtr jest do E39.Chodziło mi o zoobrazowanie obodowy

http://moto.allegro.pl/filtr-odmy-separator-oleju-bmw-e46-e39-e38-diesel-i1392008002.html#gallery

 

Moje pytanie jest czy wystarczy część z pierwszej aukcji za 101 zł, czy trzeba wymieniać również obudowe?

Tak wogóle co znajduje sie w okgłej sekcji tej obudowy i za co odpowiada?

 

dziękuje i Pozdrawiam

  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego że powinno się wymienić obudowę odmy w której jest membrana i sprężyna które z czasem mogą się uszkodzić a środka nie trzeba by było wymieniać bo tam jest tylko plastikowy separator który można łatwo wymyć ale że nie da się kupić samej obudowy to wymienia się komplet.

 

Niema sensu wymieniać całej obudowy,ja wymieniłem sam filterek,

 

Kolego filterka już dawano nie ma w tych samochodach, w zamian jest plastikowy separator.

 

http://img8.imageshack.us/img8/4864/2dab6d116ce076damed.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.