Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Co może być przyczyną nie równej pracy silnika?

Wymieniłem świece czyściłem krokowca zmieniłem go tez na inny i troszkę lepiej teraz jest ale czasami nie chodzi równo i troszke rzuca autem na biegu jałowym ale obroty nie falują...

Czasem też delikatnie strzeli z tłumika.

Podejrzewam że mam przepływomierz popsuty i odłączoną lambde.

Z góry dziękuje za odpowiedź!

Opublikowano

tzn tak lewego nie ciągnie bo sprawdziłem cały dolot ale będe miał problem z lambdą bo przy starej wiązce silnika było złącze na 4 kable do sondy a przy tej wiązce mam na 2 i co tu zrobić zmienić sonde na taką która jest na 2 kable?

Dodam że na zimnym silniku auto odpala od strzałą ale po odpaleniu przez jakieś 5 minut jest tak chodzi normalnie np. 800obrotów a po chwili sobie dodaje i jest 1000 czym to może być spowodowane? nie jeźdze na gazie cały czas benzyna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Orginalna wtyczka na dwa kable?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

W jakim celu chcesz przerabiać ? mam właśnie sondę przed sobą ma 4 przewody 2 białe (podgrzewanie) oraz szary i czarny, wtyczka 4 pin.

Sonda ma być do Twojego modelu, może być zamiennik chociaż hmm jak to zamiennik, sprawdź na realoem jaka powinna być.

tel. 514.99.46.99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Orginalnie była wtyczka na 4 kable to z czego masz tą wiązke z punto?Wejdz pod auto i sprawdz jak to wygląda dokładnie.Może ktoś poszedł na tanioche i wsadził sonde 2 przewodową a kable od podgrzewania sondy poprostu zaizolował.Jakiego koloru masz kable między wtyczką sondy a sterownikiem?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Zacznę może od początku oryginalny silnik który miałem w Bmw padł więc kupiłem taki sam m50b20 razem z wiązką elektryczną na starej wiązce była wtyczka do sondy i sonda nie była podpięta niewiem czemu ale takie juz auto kupiłem... A po zmianie silnika razem z wiązką idzie kabel do podłączenia sondy ale jest ucięta wtyczka i wystają tylko dwa kable z otuliny a sonda ma 4 kable o to mi chodzi! jak tylko będe miał dostep do kanału to sprawdzę tą sonde...

Dziś sprawdziłem czujnik przepustnicy tzn gdy silnik pracował na biagu jałowym odłączyłem wtyczke obroty się podniosły do około 2000tys. podpiełem spowrotem i było tak jak było wcześniej mam drugą przepustnice od starego silnika wiec podmienie i zobacze co wyjdzie

Opublikowano
To nie jest rozwiązanie problemu. Trzeba szukać przyczyny. Zwarcie pójdzie dalej w najgorszym przypadku zapali się instalacja w najlepszym popalą się moduły.
tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.