Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja dajan uważam jednak,że to będzie uszczelka pod głowicą,skoro pokazało mu ciśnienie w układzie chłodzenia(bąble),a dym ,to wyciek z pod głowicy raczej bo pokrywa klawiatury nie jest przecież plastykowa
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bo pokrywa klawiatury nie jest przecież plastykowa

jak jest 2.5 z gazem czyli benzyna to pokrywa jest plastikowa i często się przy przegrzaniu odkształca i leje olej na kolektor wydechowy

ja jak już miałem silnik na wykończeniu i drugi kupiony na wymianę to wróciłem do Katowic z Gliwic już bez wody i jechałem aż nie było już widać drogi bo olej lał sie na kolektor i kupa było dymu ... :D :D :D

Opublikowano
ja już chyba będę wolał zaprowadzić ją do serwisu bo już się boje że w końcu rozwalę całkiem silnik próbowałem ją odpowietrzyć i żadnego strumyka nie widziałem. widziałem tylko bąble w zbiorniku na płyn chłodnicy żadnych innych strumyków nie było
Opublikowano
ja już chyba będę wolał zaprowadzić ją do serwisu bo już się boje że w końcu rozwalę całkiem silnik próbowałem ją odpowietrzyć i żadnego strumyka nie widziałem. widziałem tylko bąble w zbiorniku na płyn chłodnicy żadnych innych strumyków nie było

no to pewnie masz pompę oryginalną czyli z plastikowym wirnikiem i albo ona była przyczyną pierwszej awarii albo temperatura ją dobiła

Opublikowano
a co wy mi radzicie coś mam spróbować zrobić czy do warsztatu oddać??

to zależy czy masz warunki i czy sam umiesz podłubać

jeśli faktycznie z chłodnicy walą spaliny to kaplica

ale bańki mogą być też z normalnego zalewania układu a przy takim przegrzaniu jak opisałeś to miałeś silnik praktycznie suchy

więc powinno wleź spokojnie z 10 litrów wody (wody bo szkoda ekperymentować z płynem - dopiero wymienisz jak będzie OK )

ja bym pierw wyjoł i sprawdził pompę -- warto samemu bo mechanik odpowiednio sobie za wszystko policzy a jak będzie uszczelka i pompa to pompę już będziesz miał

wymiana uszczelki ze sprawdzeniem i splanowaniem głowicy to dobre 1500zł

Opublikowano (edytowane)
byłem teraz odpalić swoją laleczkę i tak odkręciłem korek od chłodnicy odkręciłem korek od zbiornika wyrównawczego i nie ma żadnych bąbelków żadnych strumyków. oczywiście sprawdziłem to na odpalonym silniku. silnik chodził około 5 minut potem go zgasiłem odkręciłem korek od bloku silnika i tam zauważyłem delikatny dym i zapach palonego oleju dodam też że blok silnika był już ciepły Nie gorący lecz ciepły. poza tym silnik normalnie zapala i normalnie pracuje tak jak przed całym problemem. stan płynu w chłodnicy jest okej taki jak powinien być nic nie muszę dolewać. Dodam też że nie mam warunków ponieważ auto stoi na parkingu przy trasie bo nie mam go jak dziś odstawić do warsztatu który jest oddalony o 20metrów od tego parkingu. Edytowane przez bmwmotor525
Opublikowano
wstawiłem wczoraj auto do mechanika i tak:. jeden mechanik stwierdził że to uszczelka głowicy ale nie ma czasu tego robić. zaprowadziłem auto do drugiego mechanika ale ten już wykluczył uszczelkę głowicy, stwierdził jednak że coś morze być pęknięte (skręcone lub nie) nie wiem o co chodzi i czy coś takiego jest możliwe. powiedział mi też że jest jakiś wielki przedmuch powietrza i z tego jest cały problem. wiem też że jutro ma zaprowadzić moje auto na jakąś płytę i wtedy się okaże czy jakaś część jest skręcona czy nie. Wiecie o co morze mu chodzić??
Opublikowano
nie mam pojecia co ten mechanik kombinuje wedlug mnie powinien sciagnac glowice ,moze niech sprawdzi cisnienie na tlokach
Opublikowano
wiesz trudno jest dawać instrukcje mechanikowi. a pytam się was dlatego żeby mnie w konia nie zrobił bo i tacy cwaniacy się zdarzają, mam to autko od 2 miesięcy a jest to moje pierwsze bmw a na mechanice też się zbytnio nie znam
Opublikowano
jak ja 3 lata temu kupilem e39 tylko 2.0 to przezywalem horror zwiazany z silnikiem ,dzisiaj nie mam czasu pisac o tym moze jutro to streszcze
Opublikowano
Chłopie! Znajdź speca i zostaw samochód do roboty! Z tego co piszesz, to z (być może) pierdoły po jeszcze kilku testach (tak między nami raczej niewiele wnoszących) wpędzisz się w koszty, które mam nadzieję uda Ci się uniknąć! Bilecik na komunikacje publiczną i czekaj na wyrok. Czasem warto poradzić się specjalisty, niż iść na ambicję i obudzić się z ręką w nocniku...
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
rozmawiałem dziś z mechanikiem i powiedział mi ze to była jednak uszkodzona głowica a powodem tego było duże przegrzanie silnika i auto jest w trakcie składania. no ale zobaczymy co będzie po złożeniu i uruchomieniu silnika. wtedy się okaże czy to tylko to uszkodzenie.
Opublikowano
No niestety wszystkie nasze bunie po zagrzaniu maja tendencje do pekania glowic szczegolnie 6,przy wymianie oleju tez trzeba uwarzac zeby nie wlac zimnego bo tez czasami pekaja.Miejmy nadzieje ze mocno twoja nie dostala i ze pierscienie przezyly to przegrzanie.Powodzenia
Opublikowano
dziś już ją uruchomili i autko jeździ głowica jest okej ale jeszcze nie jeździ tak jak powinna. mechanik powiedział że jeszcze sprawdzi termostat. a co do przegrzania to głowica była skrzywiona czy przypalona na wielkość 0,5cm. ale i tak jestem zadowolony że to tylko tak się skończy o ile okaże się że to termostat ale i tak DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM OSOBĄ KTÓRE PRÓBOWAŁY MI POMÓC WIELKIE DZIĘKI KOLEDZY O ILE TAK MOGĘ POWIEDZIEĆ
Opublikowano
KOLEDZY O ILE TAK MOGĘ POWIEDZIEĆ

wal tak śmiało ! :D

szkoda że nie wiesz co dokładnie się stało ale rozumia że głowicę zdejmowali ?

Opublikowano
Spoko fajnie wiedzieć. tak głowice zdejmowali i szlifowali bo to była główna przyczyna tego co działo się z autem. głowice już zrobili założyli i uruchomili silnik. wo gule nie jest wszystko okej, autko jedzie i nic już się nie dzieje ale powiedział mi mechanik że jeszcze jest coś nie tak bo samochód nie działa tak jak powinien. i powiedział że jeszcze sprawdzą termostat. i teraz czekam na kolejne informacje
Opublikowano

problem z temperaturą czy kulturą pracy silnika ?

mogli mieć problem z ustawieniem vanosu

no i muszą pamiętać że łańcuch ma naciąg hydrauliczny

Opublikowano
tego nie wiem wiem tylko tyle że mechanik powiedział że auto normalnie jeździ ale nie tak jak powinien ale o co mu chodziło to nie wiem ale dziś na pewno się dowiem
Opublikowano

odebrałem właśnie autko z serwisu i było tak. była rozwalona głowica tak jak pisałem 0,5cm. naprawili i jest cacy, a co do termostatu to go wcale nie było, samochód jeździł bez termostatu. ale teraz już jest okej. koszt naprawy to 600zł.

 

 

ale mam do was moi drodzy kolejną zagadkę. a mianowicie jak wsiadłem do auta uruchomiłem silnik to zapaliła mi się kontrolka oleju. ale jak ruszam autem i dodaje odrobinę gazu to kontrolka gaśnie do momentu gdy odpuszczę gaz. mechanik powiedział że to mogą być panewki ale jak zwykle chcę was prosić o swoje zdanie na ten temat

Opublikowano

600zł ?

sama uszczelka kosztuje 370zł

żeby tylko nie okazało się że dali starą uszczelkę bo z ceny wynika że śrub głowicy na 100% nie wymienili

pewnie na koniec powiedzieli że radzą auto sprzedać ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.