Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdż przepływkę pod testerem jakie parametry trzyma i będziesz wszystko wiedział

w 316i czsto pęka rura między przepływomierzem a przepustnicą i sprawdż szczelność układu dolotowego

Opublikowano
Układ dolotowy jest ok chciałem inpą sprawdzic ale coś mi błedy wyskakują i nie może sie połączyć, ciekawi mnie to czemu na starej nie przysiadają obroty a na nowej tak, bo jesli teoretycznie obydwie są dobre to skąd ta różnica cos czuje że nie potrzebnie wyrzuciłem kase, aha i tu pytanie do włascicieli aut z motorem M43 czy u was na 4 biegu ewidentnie wskazówka wchodzi a może nawet wychodzi za 20 l na ekonomizerze
Opublikowano
Układ dolotowy jest ok chciałem inpą sprawdzic ale coś mi błedy wyskakują i nie może sie połączyć, ciekawi mnie to czemu na starej nie przysiadają obroty a na nowej tak, bo jesli teoretycznie obydwie są dobre to skąd ta różnica cos czuje że nie potrzebnie wyrzuciłem kase, aha i tu pytanie do włascicieli aut z motorem M43 czy u was na 4 biegu ewidentnie wskazówka wchodzi a może nawet wychodzi za 20 l na ekonomizerze

 

Jutro ci powiem :D

Opublikowano
u mnie na każdym biegu po wdepnięciu pedału od gazu ekomizer wędruję znacznie powyżej 20l. Silnik to M43, 1.8. Jednak od dłuższego czasu zastanawia mnie fakt iż jeśli wdepnę cały gaz gwałtownie to auto jakby muliło, słabo przyśpiesza, natomiast jeśli dodaje gazu systematycznie, równo to moc jest w normie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ale mam tak od samego początku i nie mam porównania z innym takim silnikiem. Można się do tego przyzwyczaić ale czasami to denerwuje.
Opublikowano
Ekonomizer idzie po za skale na 4 biegu.A co do mulenia m43 to nie jest jakiś super silnik że ma z butów wyrywać;)po wciśnięciu do dechy.To każdy tak chyba ma że dopiero od 2000obr się zaczyna zbierać.
Opublikowano

Moj na obydwóch przepływkach nie wchodzi na ani za 20 l to juz k*** nie mam pojęcia co sie wyczarowało :evil:

 

Koledze raczej chodził ze jak sie nagle depnie w podłoge to nie przyspiesza równomiernie tylko sie zamula odpusci pedał znowu doda gazu i auto ciągnie do dzisiaj problem nie opanowany

Opublikowano

Jutro sprawdze ale fakt faktem na ekonomizerze powinno byc tak jak u wszystkich czyli na albo poza 20...

 

A tak przy okazji wy też macie okopconą rure wydechową?

I czy występuje u was słynny błąd 171

Dodam jeszcze ten słynny pedał gazu do oporu np na 4 czy 5 biegu coś sie przycina i nie przyspiesza odejmie sie gazu i nagle zaczyna jechać.. przepustnice czyściłem zresztą praktycznie w ogóle nie była zasyfiona trzeba te tematy wkoncu doprowadzić do konca bo milion wątków a żaden nie rozwiązany aha odma też nowa.

 

Inpa oprócz błędu 171 nie pokazuje żadnego innego.

Opublikowano

A patrzyłeś test zegarów 2.0?idzie do końca na nim?Wogólę powiedz mi Czy na innych biegach idzie poza 20??Mi wyskoczył ostatnio błąd przepustnicy jak mechanik tak po prostu przegłądał auto ale nie zauważyłem żadnych objawów tego.

Ps:No rura też jest troche obkopcona u mnie ale lekko nie żeby jakoś przesadnie.Ostatnio widziałem BMW czerwone to cały tył miało obkopcony;)dosłownie cały,łącznie z lampami lewymi.

Opublikowano

U mnie na pewno wskazówka dochodzi do końca ekonomizera, może nawet poza, jednak żadnych przerw czy dziur ( chociaż podobno mam uszkodzony przepływomierz) w zbieraniu się nie zauważyłam. Czy z góry, czy pod górę (nie górkę), przyspieszenie niesamowite ( za to ją kocham) nawet bez pedału gazu w podłogę. Okopcenie w wydechu też mam ale to chyba normalne.

Jeśli mogę coś zasugerować tak miałam w poprzednim aucie, objawy jakie podajesz wyglądają na zabrudzony(zasyfiony) silniczek krokowy. Gdzieś na forum czytałam jak go nietrudno przeczyścić specjalną pianką. Zrobić można nie zaszkodzi a może koledze pomoże.

Opublikowano
A orientujecie się czy po odlączeniu przepływomierza i silniczka krokowego pojawi się błąd?Grzechu ty masz kabel to możesz zaryzykować i odlaczyć kostkę od krokowego jak nie bedzie się mulił to masz przyczynę.Daj znać czy wyskakuje czy nie bo muszę odłączyć.
Opublikowano
A wiec sprawa wygląda tak na starym przepływomierzu obroty lux na nowym falują przy dojeżdżaniu gdzies.. ale.. co do wskazan ekonomizera jak jade np 60-70 km i depne na max pedał gazu ekonomizer idzie do 19 z groszem nie raz nawet nie całe 19 ale jak jade juz powyżej 90 wskazówka ekonomizera idzie poza 20 czy to normalne zjawisko?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.