Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Problem polega na tym ze gdy jest zimny (niebieskie pole wskaznika temp) na benzynie - jest bardzo SŁABY i pokazuje duuże spalanie , dopiero jak przełączy na GAZ to czuć że chce jechać... ale dość często zgaśnie gdy go wyluzuje... jak sie rozgrzeje to raczej nie gaśnie i wszystko jest OK (na benzynie i na LPG)

 

----520i----

 

Będę wdzięczny za jakieś info w tej sprawie !!!

 

pozdrawiam

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Ja miałem to samo w e39 520i 24v Vanos 96 rok. U mnie przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. No ale to okazało się po podłączeniu pod kompa bo bez tego to :mad2: INPA wywalała błąd nr. 65 - Camshaft Sensor. Tak, że podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne. U siebie miałem ten plus, że mam swój interfejs i nie wydałem kasy na diagnozę.
Opublikowano
Hmm ja mialem podobnie swego czasu w 325 na gazie, tylko u mnie byl problem z przeplywomierzem ale po podlaczeniu do komputera na pewno Ci pokaze Co i jak .. Zapewne wiesz, ze gaz dla BMW to najgorsza rzecz jaka moze sie jej przytrafic :| Jesli mieszkasz w Londynie to mam kogos kto podlacza do komp :) Pozdr
Opublikowano
Zapewne wiesz, ze gaz dla BMW to najgorsza rzecz jaka moze sie jej przytrafic :|

 

Dlaczego uważasz, że gaz W BMW to taka straszna rzecz? Jeśli jest dobra sekwencja i montujący nie jest jakimś ......... to nic złego nie widzę w gazie. Ja mam LPG Sirocco z listwami Matrixa i złego słowa nie mogę o tym powiedzieć.

Opublikowano
Moze na krotka mete bedzie jezdzic ale pozniej zacznie brac olej, moze pojsc uszczelka pod glowica u mnie akurat 2 razy poszla itd a to juz sa koszty ..to fakt ze palila malo na sekwencji bo brala 13l ale pozniej koszty byly kolosalne :(
Opublikowano
Od gazu poszła uszczelka pod głowicą? A co do oleju. Wiadomo, że weźmie na jak i na PB. Moja 520i bierze 0,3l na 10kkm a ma przejechane prawie 300kkm z czego na gazie 140kkm. Jeśli się normalnie jeździ to uszczelki raczej nie wydmucha. Ale nevermind. To, że tobie tak się działo nie znaczy, że wszyscy tak mają. Jak dbasz tak masz.
Opublikowano
Ja miałem to samo w e39 520i 24v Vanos 96 rok. U mnie przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. No ale to okazało się po podłączeniu pod kompa bo bez tego to :mad2: INPA wywalała błąd nr. 65 - Camshaft Sensor. Tak, że podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne. U siebie miałem ten plus, że mam swój interfejs i nie wydałem kasy na diagnozę.

 

INPA wykazała tylko bład "214 TACHOSIGNAL... " czy to moze miec cos wspolnego ??

Opublikowano
Ten błąd to czujnik prędkości. Jeździsz tylko na LPG (oczywiście po samoczynnym przełączeniu)? Jeśli tak to przegoń go z 30-50 km na samej benzynie.
Opublikowano

Zapieczone wtryski z powodu jazdy głównie na gazie. Miałem tak w M50 2,0 24V Vanos. Pełny zbiornik benzyny z dodatkiem płukanki do wtrysków (wlałem 2 szt STP dla diesli) i po ok. 400 km zaczęło jakoś chodzić.

Jak Ci ten zabieg nie pomoże, to zostanie tylko wymienić wtryski.

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli masz błąd 214 to nie działa ci vanos bo on włacza się tylko podczas jazdy a to czy auto jedzie czy nie to komputerowi "mówi" czujnik prędkości.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.