Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój problem jest nastepujący, niedawno przejechałem się przpadkiem po grudzie lodu całym podwoziem. Po chwili zauważyłem że spada mi poziom paliwa, powolutku ale jedna spada, doszedł do zera, ale normalnie odpala i jeździ na benzynie. Ponieważ nigdy nie zchodze ponizej 20l w zbiorniku (mam LPG), pojechałem na stacje i zatankowałem takową ilość (przed najechaniem w zbiorniku miałem powyżej 40l), wracając od kasy zajrzałem pod auto i nie swierdzając plamy paliwa, doszedłem do wniosku ze dla testu zatankuje do pełna i zobaczymy co się stanie. Okazało się że weszło jeszcze 24 z hakiem litrów (!!!) i odbiło pistolet.

 

Może mi ktoś powiedzieć co się stało? Wydawało mi się że jak się popsuł np mierniczek w baku to by spadło odrazu do zera, a nawet niżej, a tu się trzyma cały czas równo na 0. Przepraszam ale moje kretywne myslenie zostało wystawione na trudną próbe teraz :D

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Wejdź w ukryte menu w zegarach i test bodajże 6 lub 7 pokazuję wskazania pływaków (L, P i suma) będziesz wiedział, jak któryś pokaże 0 to znaczy ze kabelek od pływaka się urwał. Tak to działa w e39 540, myśle ze w 740 jest tak samo.

Pozdr

Opublikowano

No tak ale to i tak nie powinno czego pokazywać? Bo jeżeli suma to L + P, chyba że jest tak że jak jeden nie pokazuje nic to generalnie nie ma nic.

 

Ukryte menu to jest to serwisowe co trzeba ileś tam nacisnąć prawy na zegarach kręcić stacyjką, na koniec zrobić fikołka w tył i wypowiedzieć tajemne hasło? Pamiętam że gdzieś tutaj na forum była opisana procedura może znajde ;]

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Tak ukryte menu serwisowe, czyli prawy przycisk trzymasz na zegarach na włączonym zapłonie, dalej prawym wybierasz test 6 lub 7 i zmieniasz podtesty lewym. U mnie jak sie urwał kabelek przy prawym pływaku to też wskaźnik pokazywał 0. Generalnie wskaźnik poziomu paliwa w tych modelach to nie jest taka prosta sprawa, zauważyłeś że jak masz np. połowe zbiornika wieczorem po jeździe, to rano jak zapalasz zimne auto, wskaźnik może pokazywać np. 20 litrów, dopiero po paru km się podnosi. To wszystko jest połączone z kompem i chwilowym spalaniem. A jak silnik zimny to pali duuużooo, dlatego wskaźnik jakby Cie ostrzega, że paliwa jest mniej. Troche to dziwne ale tak to BMW zrobiło.
Opublikowano

Zrobilem tak jak mówiłeś i wyszło 00.0/37,5/37,5

 

czyli nie tak źle jak myślałem. Ale tutaj moje pytanie, czy te pierwse liczby to jest właśnie suma? i dlatego mi nie pokazuje na tablicy?

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
aha czyli jednak moge miec dzióre w baku, albo uszkodzony jeden czujnik/miernik?

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.