Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Koledzy, mam taki problem, w e34 (silnik m20, 2.0 +LPG)

Mianowicie kupiłem BMW z przepływomierzem poskręcanym jakimiś śrubami itd :duh: z którego to powodu auto nie chciało za bardzo jechać.

Kupiłem nową - używaną przepływkę i zonk- na nowej nie chce nawet odpalić. Nie działa też pompa paliwa. Bezpiecznik od pompy i pompa na 100% sprawna. Czy jest to jakoś powiązane? Co z tym fantem zrobić ? Noszę się z zamiarem kupienia nowego przepływomierza.

I tu jeszcze jedno pytanie- czy przepływomierz może mieć jakieś ślady uszczelniania silikonem? (ten nowy używany ma coś takiego)

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi

Szymon

Opublikowano
mam też uszkodzoną przpływke silnik m20 i nie mam problemów na benzynie potrafi sobie po świrować z obrotami i tyle ale nijak ma się do zapalania,jak ktoś grzebał w tej firce może sobie zrobił jakiś wyłącznik pompy paliwa,jak sprawdziłeś że nie działa?ja problem spalonej pompki przerabiałem 2 razy i wtedy właśnie autko nie chciało palić za cholerę,na gazie też się umordowałem zanim odkryłem że da się ją w moim przypadku zapalić na samym LPG nawet teraz jak zapomnę palę ją na gazie :P
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
Założyłem sprawną przepływkę, (pożyczona) i dalej nie pali. Pompa wyjęta ze zbiornika, podłączona do kostki. Nie słychac jej ani na zapłonie ani przy kręceniu rozrusznikiem. Cholera już nie wiem co tu sprawdzać, macie jakieś rady?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompke odkręć i podłącz na krótko to będziesz wiedział czy działa.Przekaznik pompy paliwa sprawdzony?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
właśnie na krótko możesz pompę sprawdzić jak nie zacznie ssać to na 100% do kitu a jak zadziała to szukasz problemu w elektryce np przekaźnik pompy ale na początek pompkę sprawdź bo to podstawa,a jaką masz w ogóle instalacje jakąś zwykłą na śrubkę czy sekwencje???Na sekwencji na pewno z zapaleniem na gazie ogromny kłopot musisz mieć pompę paliwa żeby na niej odpalić a potem przerzucić na gaz.Na gazie możesz nawet przepływkę odłączyć i powinna Ci fura działać :P
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.