Skocz do zawartości

Jak zakodować kluczyk bez przycisków? + INNE PYTANIA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W jaki sposób można sprawdzić kompresję, jeżeli nie można dopalić silnika? Jest to w ogóle możliwe?

Pozdro

podejrzewam że silnik nie nówka na dotarciu a normalnie kilka setek tysięcy przebiegu więc zimny może już nie mieć kompresji a na gorącym dawać jeszcze rade

gdzie jeździsz do mechanika ?

niech sprawdzi czy nie urwał się łańcuch

jak wałki będą się kręcić to musi próbować odpalić i na gorącym sprawdzić kompresję

zdjęcie głowicy to w tych silnikach zawsze ostateczność

Opublikowano
Witam.

Był dzisiaj pan doktor podpiąć komputer pod auto. Komputer nie pokazał żadnych błędów. Mechanik natomiast stwierdził, że według niego to brak kompresji w silniku. Po wykręceniu świecy i sprawdzeniu ciśnienia, jaką wartość powinien pokazać nanometr?

Dzięki.

 

A czym ten Pan Doktor się posługiwał? To było oprogramowanie do BMW czy uniwersalny tester z np. kodami ?

 

p.s. Manometr a nie nanometr :)

Opublikowano
niech sprawdzi czy nie urwał się łańcuch

jak wałki będą się kręcić to musi próbować odpalić i na gorącym sprawdzić kompresję

zdjęcie głowicy to w tych silnikach zawsze ostateczność

 

Tak mi się wydaje że przy urwanym łańcuchu po pierwszym zakręceniu będzie wiadomo o tym, tłoki będą tłukły o zawory, bardzo charakterystyczny denerwujący dźwięk :)

Opublikowano (edytowane)
niech sprawdzi czy nie urwał się łańcuch

jak wałki będą się kręcić to musi próbować odpalić i na gorącym sprawdzić kompresję

zdjęcie głowicy to w tych silnikach zawsze ostateczność

 

Tak mi się wydaje że przy urwanym łańcuchu po pierwszym zakręceniu będzie wiadomo o tym, tłoki będą tłukły o zawory, bardzo charakterystyczny denerwujący dźwięk :)

właśnie że może być za cicho -jeśli łańcuch urwany i wałki się nie kręcą

wprawdzie przerabiałem to z kumplem w TDSie ale właśnie że było za cicho a silnik bez oporu to kręcił dużo szybciej

a czym mechanik mu mierzył to masz na fotkach

Edytowane przez dajan
Opublikowano
A czym ten Pan Doktor się posługiwał? To było oprogramowanie do BMW czy uniwersalny tester z np. kodami ?

Jaki miał program to nie wiem, nie bardzo się znam akurat na tym zagadnieniu. Chętnie samemu nabyłbym jakiś interfejs i sprawdził, co pokaże, ale tak jak napisałem w kwestii interfejsów do diagnostyki samochodu jestem kompletnie do tyłu.

 

p.s. Manometr a nie nanometr :)

Święte słowa, ale ja tylko prosty mgr :mad2:

 

Pozdro.

Opublikowano

Witam.

 

Jeszcze parę pytań

1. Czy gdyby któryś z czujników (położenia wału korbowego lub wałków rozrządu) padł auto dałoby się odpalić, czy jest to awaria, która uniemożliwia odpalenie samochodu?

2. Czy jest możliwe, że jeżeli samochód nie był podpinany pod komputer z oprogramowaniem wyłącznie dla BMW, ale np. z uniwersalnym oprogramowaniem przeznaczonym dla różnego rodzaju pojazdów, w którym wybiera się jedynie markę i model BMW, to nie wszystkie błędy zostały pokazane? Tzn. czy np. na takim uniwersalnym programie mogło nie znaleźć błędu któregoś z czujników (położenia wału korbowego lub wałków rozrządu), lub np. uszkodzenia pompy paliwa?

 

Dziękuję i pozro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.