Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Może jestem przewrażliwiony ale wolałem zapytać na forum :)

 

Dziś podczas wyjeżdżania z garażu (podziemnego i wyraźnie słychać pracę silnika ), usłyszałem świst turbo jak dodałem gazu pow. 1,5 tys. obrotów jak zdjąłem nogę z gazu to stopniowo turbo cichło.

Dodam ,że usłyszałem turbo ponieważ uchyliłem szybę , wcześniej nie zwracałem uwagi. Po przejechaniu kilkuset metrów już nie słyszałem tego świstu. Wydaje mi sie ,że na ciepłym silniku już nic nie słychać

 

napiszcie proszę jak to u Was wygląda.

 

Pozdrawiam!

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie w 318d 143 konnej w ogóle nie świszczy, ani na zimnym ani na ciepłym silniku otwierałem okna w tunelu, w garażu prosiłem kolege żeby słuchał stojąc na ulicy jak będe przyspieszał i nic, kompletne zero , a ja tak lubię ten dźwiek.... :(

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Właśnie ja wcześniej też nie słyszałem albo po prostu nie zwracałem uwagi :)

Nie żeby mi się ten dźwięk nie podobał ale do WRX STI jeszcze mu troszkę brakuje :)

Opublikowano
świst świstowi nierówny jeden oznacza koniec żywota drugi prawidłową prace :roll2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
świst świstowi nierówny jeden oznacza koniec żywota drugi prawidłową prace :roll2:

I Ty jesteś w stanie po tym dźwięku rozpoznać która sytuacja ma miejsce?

Opublikowano
a jak dodajecie gazu na niskich obrotach na biegu jałowym to słyszycie dźwięk jakby turbo ssało już powietrze czy zwykły klekot diesla i czy dźwięk turbo występuje dopiero po przekroczeniu 1800 obr/min?
Opublikowano
a jak dodajecie gazu na niskich obrotach na biegu jałowym to słyszycie dźwięk jakby turbo ssało już powietrze czy zwykły klekot diesla i czy dźwięk turbo występuje dopiero po przekroczeniu 1800 obr/min?

tak od 1500 -1800 obr/ min słychać turbo jak zasysa .... na obrotach poniżej słychać tylko diesla..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mysle ze to normalna rzecz ze swiszczy kiedy turbina wchodzi na obroty . kiedys sprzedawalem auto i pierwsza rzecz na ktora kupiec zwrocil uwage to czy slychac turbinke , jak uslyszal to powiedzial ze jest ok i wziol je. ale z drugiej strony wyczytalem gdzies ze jak swiszczy to moze miec uszkodzone (poszarpane) koncowki lopatek ale jakos w to nie wierze :8)
Opublikowano

Nie no.

Ten Golf wyje jak bity pies.

Ja już sie przyzwyczaiłem do tego świstu rano. Nie ma co panikować auto przśpiesza równo, ma moc ( jakotaką ale zawsze :D ) i nie kopci.

Jak wiosną będę na serwisie to powiem aby sprawidzili czy wszystko ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja bym powiedzial ze turbinka w tym golfie to piszczy a nie swieszczy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

witam

mam podobny problem z moja "jedynka" tzn.dzwiek ktory wydobywa sie z tego golfa na filmie jest identyczny jak w mojej e87.

bylem u mechanika i powiedzial mi ze nic powaznego sie nie dzieje.

auto nie kopci i nie czuje spadku mocy.

czy moze to byc spowodowane jakas mala dziurka w przewodzie od turbosprezarki,bo znajowy mial taki sam problem z chryslerem voyagerem i okazalo sie ze po wymianie przewodu ktory mial dziurke problem zniknal.

prosze o rady...

pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

 

Miałem podobny problem w moim poprzednim samochodzie, też Bmw ale e46 120d (136km), u mnie wyglądało to tak że przy odjęciu gazu słyszałem dziwny świst jakby trurbina przez chwile pracowała na wysokoich obrotach, jak sie okazało nie jest to normalne i w moim przypadku zakończyło sie na wymianie jakiegoś regulatora, niestety nie jestem w stanie w tym momencie dokładnie sprecyzować co to było, tak czy inaczej kosz naprawy wyniósł 250 zł i świszczenie ustało.

 

Pozdr,

Opublikowano

Jeśli chodzi o gwizd turbinki to z mojego doświadczenia najbardziej gwizdała mi turbinka w e46 320d 150ps

w silniku n47 143ps muszę przyznać że zupełnie jej nie słyszałem mimo że autko miałem po virusie na 180ps

turbinki w 123d i 120d słychać je ale bardzo cichutko jak jestem w garażu i delikatny rezonans przenosi dźwięk.

Wiec to chyba norma :)

Opublikowano
u mnie w 120d mam tak że na zimnym silniku przez pierwsze kilka kilometrów słychać lekki gwizd, i bardziej zimny samochód tym bardziej jest to słyszalne. Jak się trochę zagrzeje to cisza. Jak zapytałem w serwisie czy to normalne to usłyszałem że przy przebiegu 200k już może być trochę słychać turbinę.
Opublikowano

ja mam 30tys km w 123d

eksploatowana jaj jajeczko i też ją słychać jak się wsłucham

turbinki w bmw taki maja urok ale i tak nie są takie złe jak np w vw tam dopiero gwizdają :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.