Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Unia europejska wciaz podnosi normy spalania,wiec inzynierowie z BMW postanowili montowac filtry DPF a polacy sobie wycinaja hehe,przeciesz to jest nie ludzkie,niezgodne z ekologia-nonsens.....

 

Co jeszcze wycinacie w tej polsce,wiem ze DPF,klapki w kolektorze co reguluja przeplyw powietrza ale co tam wyciac i po sprawie jestem przecierz madrosc to dobra cecha;)Ciekawe co bedzie nastepne,hmmm moze poduszki powietrzne ??? bye

 

....co ty wiesz o zabi...yyyeee...ekologii :duh:

...DPF to ekologia sprzedaży...norm itd...ma niewiele wspólnego z jakością spalin...służy tylko do ograniczenia emisji sadzy, a sprawne w pełni BMW nie kopci w ogóle...za to DPF świetnie maskuje wiele drobnych usterek które normalnie natychmiast można zauważyć właśnie po przez nadmierne kopcenie....mając DPF nie zobaczysz że coś jest nie tak...a DPF "łyka" ile da rady...tylko wtedy zaczyna się częste dopalanie, które w efekcie powoduje :

..zwiększenie zużycia paliwa, bo w trakcie wypalania rośnie kilkukrotnie (ekologia :norty: )

..wydzielanie dużej ilości innych wspaniałych związków (ekologia :norty: )

..produkcja i utylizacja samych filterków też nie jest taka wspaniale ekologiczna :norty:

 

...można by jeszcze długo tak wymieniać, ale faktem jest że traktować DPF-a jak normalny element eksploatacyjny, który się wymienia po jakimś czasie było by ok...gdyby sobie za niego nie liczono ciężkich tyś zł....poza tym żywotność tego "ekodobrodziejstwa" znacznie maleje w miarę upływu czasu...przebiegu, więc zamontowany nawet nowy, nigdy nie wytrzyma tyle co pierwszy po wyjeździe z fabryki...

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a najlepsze ze wywalenie klapek moze byc posrednia przyczyna wyciecia dpf :nienie: nadmierna emisja sadzy

 

 

 

czytaj ze zrozumieniem chlopaku,ja nie napisalem ze to jest przyczyna tylko to jest dziwne ze w uk nikt tego nie robi,no chyba ze polus po przeczytaniu polskiego forum ale angilscy mechanicy smieja sie z polskiego komiksu klapek!!! Bye

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano
Czytałem, że Angole po wycięciu DPFa przechodzili MOT :D

 

 

Pewnie czytales wyborczej albo na onecie lub interi,wow napewno prawda hehe.Po drugie czytac a wiedziec to calkiem dwie odmienne rzeczy,w uk praktycznie kazdy moze przejsc MOT za £100 bez zadnych komplikacji ale napewnie nie przejdziesz MOT po wycieciu DPF w normalnym renomowanym garazu,zeby tak kazdy wycinal to dziki zachod bylby w europie ale to na szczescie nie polska,Wszystko jest w kompach,niestety!!!

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a najlepsze ze wywalenie klapek moze byc posrednia przyczyna wyciecia dpf :nienie: nadmierna emisja sadzy

 

 

 

czytaj ze zrozumieniem chlopaku,ja nie napisalem ze to jest przyczyna tylko to jest dziwne ze w uk nikt tego nie robi,no chyba ze polus po przeczytaniu polskiego forum ale angilscy mechanicy smieja sie z polskiego komiksu klapek!!! Bye

 

 

za DPF w PL trzeba zaplacic 3 średnie pensje, ciekawe co by zrobili Anglicy i inni Niemcy gdyby mieli zaplacic za to 3 średnie pensje?

Opublikowano
Sa ludzie co tworza auto z pasja ale sa tez ludzie co rujnuja auta dla kasy w ramach pomocy bo dobry kit to polowa sukcesu.W uk w serwisie BMW wymiana filtratra na nowy to koszt £1500, mozna tez kupic zamieniki za £500-600 wiec jezeli logos nie stac na servisowanie piatki to proponuje zmienic auto na rower bmx, zero kosztow i dziwnych kombinacji.w aucie sie rzeczy wymienia a wycinanie to jest pospolite cwaniactwo jak to niemca w balona zrobic.Ogolnie super madra alternatywa dla pomyslodawcy.Gratuluje!!!
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wymiana filtratra na nowy to koszt £1500

 

A uczą tam pisania po Polsku i za ile? Może warto filtra nie wymieniać i zaoszczędzoną kase w to zainwestować.

Opublikowano
.W uk w serwisie BMW wymiana filtratra na nowy to koszt £1500, mozna tez kupic zamieniki

 

Wiecie bo u WAS w Anglii tzn. u was w jukey to jest inaczey po prostu :norty: :norty: :norty: :norty: :norty:

 

Osobiście uważam ,że to nie w Polsce wymyślono wycinanie klapek a w kraju gdzie te auta pojawiły się w dużej ilości dużo wcześniej - a Polacy szybko się uczą i czytają zagraniczne fora :wink: - sam nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji.

A co do DPF to jest to pseudo ekologia.

Opublikowano

Nie rozumiem co niektórych tak boli co ktoś robi z własnym samochodem. I jeszcze te wywody czy kogoś stać lub nie na BMW.

Ja kolektora z klapkami nie założe, nawet gdyby mi ktoś dał nowy za darmo.

Opublikowano
Fakt wjazdy na czyjś portfel czy i rzucanie epitetami tylko dlatego, że wycina sobie coś w aucie to już lekka przesada... To takie Polskie, jak mohery pod pałacem prezydenckim ;) Czy PiSowcy w stronę opozycji... Nawet wyjazd za granicę co niektórych nie ucywilizował, łyk dobrobytu nie pomógł zejść z drzewa. W krajach ucywilizowanych, nikt nikomu do portfela nie zagląda, w USA wkładają sobie całe kompletnie inne silniki do swoich samochodów i nikt tego nie uważa za buractwo czy biedote, jak chcemy to nazwijmy. W każdym razie, każdy utrzymuje swój samochód na tyle na ile jest chętny w niego zainwestować, niekoniecznie wynika to z zasobów portfela, ale być może woli te pieniądze włożyć w coś co daje mu większą frajdę niż jazda samochodem... Jak podkreślam wielokrotnie nie jestem zwolennikiem wycinek, ale każdy ma prawo robić ze swoim autem co chce! Gdyby mi chcieli wyciąć DPF czy klapki pewnie bym się darł i bluzgał, ale jak ktoś robi to w cudzym aucie to co mnie to obchodzi ?
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
No dokładnie. Ja dpf-u nie wycinałem bo nie mam go fabrycznie, a klapki mi niestety same odfruneły i pewnie dlatego mam do nich uraz hehe
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie średnio raz na 1k km. Temperatura była zazwyczaj w okolicach pełnego rozgrzania, ale nigdy dokładnie nie sprawdzałem w menu. W czasie tej procedury silnik sam trzyma odpowiednie obroty na ogół wyższe o około 300-500 od tych jakie by były standardowo. W niczym to nie przeszkadza i nie utrudnia jazdy. Jedynie słychać lekki pomruk z okolic silnika.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

a moze byc ze jak wypala filtr to skrzynia bardziej ciagnie na biegach?przy jakich predkosciach km/h i obrotowych (np min2000tys obrotow)odbywa sie wypalanie.

duzo sie ostatnio premieszczam po landowkach predkosc max 70-80km/h i czeste hamowanie i nie wiem czy w takich warunkach moze sie odbyc prawidlowe wypalenie filtra :?:

Opublikowano
Czy jak się wypala ta sadza w filtrze to coś słychać bo mi niekiedy włącza się takie lekkie buczenie gdzieś w obrębie wydechu taki lekki basik ledwie szłyszalny ????

Blog MAXbmw.pl ciekawe artykuły o motoryzacji i nie tylko.

Forum internetowe z fajnym klimatem, ale to musisz sprawdzić.

Opublikowano

procedura uruchomi się jesli temp płynu chłodzącego przekroczy 70st...obr 2.5 ...3tyś...i odpowiednio rozgrzany układ wydechowy...później już trwa..do pełnego wypalenia...nawet jeśli obroty spadną..przerwanie nastąpi przy zatrzymaniu silnika...albo gdy DPF osiągnie zbyt dużą temp....np. przy b. mocnym przegonieniu autka...

..a basowy pomruk to właściwie jedyny zauważalny objaw dopalania...

Opublikowano

To by się zgadzało bo włącza mi się ten pomruk jak ostro pojeżdżę.

 

A co się dzieje jeśli włączy się wypalanie a się zatrzyma samochód i wyłączy silnik? ten proces zostanie przerwany czy to może zaszkodzić?

Blog MAXbmw.pl ciekawe artykuły o motoryzacji i nie tylko.

Forum internetowe z fajnym klimatem, ale to musisz sprawdzić.

Opublikowano
Dobrze że słychać ten pomruk, chociaż trochę słabo trzeba ściszyć radio, dać gazu i wtedy jest ten basowy pomruk.

Blog MAXbmw.pl ciekawe artykuły o motoryzacji i nie tylko.

Forum internetowe z fajnym klimatem, ale to musisz sprawdzić.

Opublikowano

Ja nic nie zauważyłem, po za tym rura jest czyściusieńka nie ma czarnego osadu jak w innych autach bez tego filtra.

 

pozdrawiam

Blog MAXbmw.pl ciekawe artykuły o motoryzacji i nie tylko.

Forum internetowe z fajnym klimatem, ale to musisz sprawdzić.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W moim natomiast jak występuje wypalanie filtra to słychac wyraznie basowy odgłos z rury jest to bardzo głosny bas :D ,

auto jest w automacie więc skrzynia zmienia tak biegi ze obroty podczas dopalania są pomiedzy 1800 a 2200.

Trwa to około 10 ciu minut bez znaczenia czy jest to miasto czy trasa.

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.