Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wyszło w moim wozie że 4 i 6 wtrysk leje. NR wtr. 0 445 110 216

Czy jak kupie i wymienie o takich samych nr. to potrzeba robic jakieś adaptacje?

Czy moge tylko te dwie szt. wymienic i bedzie O.K????

Auto jest z 2004r. może pasują inne? nowsze?

Dziekuje za rady i odp.

Pozdrawiam.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dzieki.

A jak sprawdzic gdzie znajduje sie ten kod?

Kod jest napisany większymi od reszty literami i cyframi na cewce patrząc od góry.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 1 rok później...
Opublikowano
moim zdaniem jest do przyjęcia, warto obserwowac, może nalać paliwo z innej stacji na próbe ale na chwilę obecną na pewno nie nadają sie do wymiany czy regeneracji.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Do regeneracji nadają się jak wartość przekracza 1,5 na plusie albo minusie, ale niema co tez od razu panikować. A jak wskoczy powyżej 3 -/+ to do wymiany.
Opublikowano
Panowie dzięki wielkie za pomoc :cool2:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Różnie w autach jest niemniej jednak koledzy mają rację 1,5 do regeneracji, 3 do wymiany .

 

Przy tych parametrach należy obserwować i zacząć od prostych spraw jak tankowanie lepszego paliwa z innej stacji (próżno go szukać jak to i tak z LOTOS lub PKN), natomiast te wartości mogą być zniwelowane jeszcze dobrymi preparatami do czyszczenia wtryskiwaczy. W poprzednim aucie miałem wartości 0,5-0,7 i po zastosowaniu Forte Diesel http://forte-nwe.pl/?page=Preparat+ADiesel+Fuel+Conditioner.html w odpowiednim stężeniu spadły do 0,2-0,4. Później lałem już tylko paliwo "lepsiejsze" pokroju V-power (co pewnie dawało mi jedynie komfort psychiczny :D). Uwaga nie reklamuje produktu - może być inny do którego macie zaufanie Liqui Moly czy Castrol whatever. Mnie akurat Forte pomógł.

 

Jeszcze jedna kwestia - czysto estetyczna - przy przelewaniu wtrysków, auto częściej bączka czarnego puści przy większym obciążeniu silnika i z pewnością nastąpi to wcześniej niż w sprawnym pojeździe. Mnie to akurat kole w oczy i nie cierpię jechać za lub patrzeć w lustro jak dobra bryka dymi ;) w dodatku sadza siada na chromowanej końcówce wydechu ...feee

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Różnie w autach jest niemniej jednak koledzy mają rację 1,5 do regeneracji, 3 do wymiany .

 

Przy tych parametrach należy obserwować i zacząć od prostych spraw jak tankowanie lepszego paliwa z innej stacji (próżno go szukać jak to i tak z LOTOS lub PKN), natomiast te wartości mogą być zniwelowane jeszcze dobrymi preparatami do czyszczenia wtryskiwaczy. W poprzednim aucie miałem wartości 0,5-0,7 i po zastosowaniu Forte Diesel http://forte-nwe.pl/?page=Preparat+ADiesel+Fuel+Conditioner.html w odpowiednim stężeniu spadły do 0,2-0,4. Później lałem już tylko paliwo "lepsiejsze" pokroju V-power (co pewnie dawało mi jedynie komfort psychiczny :D). Uwaga nie reklamuje produktu - może być inny do którego macie zaufanie Liqui Moly czy Castrol whatever. Mnie akurat Forte pomógł.

 

Jeszcze jedna kwestia - czysto estetyczna - przy przelewaniu wtrysków, auto częściej bączka czarnego puści przy większym obciążeniu silnika i z pewnością nastąpi to wcześniej niż w sprawnym pojeździe. Mnie to akurat kole w oczy i nie cierpię jechać za lub patrzeć w lustro jak dobra bryka dymi ;) w dodatku sadza siada na chromowanej końcówce wydechu ...feee

 

A jak to się ma do zaleceń BMW. Nie tankować paliwa z polepszcaczami?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super,podjade jeszcze na takie urządzenie http://www.liqui-moly.pl/jct ,korzystał ktoś może?

 

Słyszałem że podobno pomaga ale dziwię się że w Krakowie i w całej Małopolsce nie ma zakładu który by posiadał to urządzenie, najbliżej jest na śląsku.

Opublikowano
Różnie w autach jest niemniej jednak koledzy mają rację 1,5 do regeneracji, 3 do wymiany .

 

A jak to się ma do zaleceń BMW. Nie tankować paliwa z polepszcaczami?

 

Nie wiem jak się to ma w BMW - nie mam diesla tej marki :) ale w VW też było takie zalecenie w instrukcji jak kupowałem nowe auto. Najlepsze jest to że środek ten zakupiłem w ASO VW a od znajomego ze Skody, wiem że używają go na okresowych przeglądach lub w przypadkach kiedy zasyfione są wtryskiwacze. Oczywiście należy najpierw zapoznać się z przeciwwskazaniami (zadzwonić na info w PL). Do mietka żony CDI (CR) zalałem to i zmniejszyło się puszczanie bączków - innych objawów (głośniejszy silnik lub nierówna praca) nie ma.

 

Ten motyw z LIQUI MOLY jest ciekawy - czemu takiego nie ma w Małopolsce ???

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Z Krakowa to bliżej do Bytomia ( 80km) a do tych Łączek to 137km jeszcze pod takich drogach że kaplica.Jest ktoś chętny z Krakowa na przyszły tydzień? Można byłoby się dodgadać na jakiegoś grupouna zawsze może coś taniej by zrobili :)

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wlasnie jedni pisza lac inni nie !!napewno nie wolno od razu zalac w duzym stezeniu ,bo moze tak wyczyscic uklad ze zatka wtryski!sam sie zastanawiam ale O.3 mam takze narzie nic nie kombinuje
Opublikowano
Z Krakowa to bliżej do Bytomia ( 80km) a do tych Łączek to 137km jeszcze pod takich drogach że kaplica.Jest ktoś chętny z Krakowa na przyszły tydzień? Można byłoby się dodgadać na jakiegoś grupouna zawsze może coś taniej by zrobili :)

 

Ja jestem ze śląska i tez bym się wybrał - może nam zrobią Grupera.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam forumowiczów, mam pytanie odnośnie wtrysków w tym silniku, na kompie wyszło że przelewał 6, ponadto leciało trochę białego dymu z rury, i delikatnie szarpał jak dawało się gazu na niskich obrotach. Po wymianie 6 przestał dymu już nie ma lepiej się wkręca, ale po podłączeniu pod kompa wyszły cuda z 1 i 2, zobaczcie:

na zimnym:

http://hosting-zdjec.pl/images/224412mms_img704548510_tn.jpg

 

lekko nagrzany:

http://hosting-zdjec.pl/images/670722mms_img704548510_2_tn.jpg

 

na luzie 2,5 rpm

http://hosting-zdjec.pl/images/159668mms_img704548510_3_tn.jpg

 

przy 70 km/h

http://hosting-zdjec.pl/images/190533mms_img704548510_4_tn.jpg

 

dobrze rozgrzany przy 90 km/h

http://hosting-zdjec.pl/images/787007mms_img932068494_tn.jpg

 

Czy możecie pomóc, jak pracują wtryski np, gdy 1 przelewa to który nie dolewa? Jak powinno się czytać prawidłową pracę wtrysków- na biegu jałowym czy w trakcie jazdy, czy w obu przypadkach powinny być podobne wartości.

Opublikowano
Czyli to normalne z ostatniego zdjęcia te rozbieżności podczas jazdy.?

 

nie to nie są normalne rozbieżności ale tak jak pisałem korekcje sprawdza się na dobrze dogrzanym silniku :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.