Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moja jedynka to klasyczny pięciodrzwiowy hatchback, dwulitrowy diesel o mocy 204 KM (przynajmniej teoretycznie).

 

Z istotnego wyposażenia zawiera:

- automat rzecz dla mnie absolutnie dająca najwięcej satysfakcji

- fotele sportowe - drugi element na liście, który mnie bardzo cieszy

- kierownica M - gorąco polecam - jest rewelacyjna.

- tempomat - sprawdza się jako ochrona przed policją i SM.

 

Z drobiazgów umilających życie:

- bluetooth

- ksenony

- czujnik deszczu

- automatyczne światła.

- dodatkowy uchwyt na napoje (polecam - nie jest piękny ale wygodny)

 

I na tym chyba koniec. Sam wybierałem poszczególne elementy i gdybym to robił drugi raz to w sumie część z tych drobiazgów bym nawet odpuścił...

 

 

Cóż, na początek nie będzie zdjęć. Po pierwsze dlatego, że jedynka jaka jest każdy widzi, a po drugie, że nie mam nic ciekawego do wstawienia.

Z czasem gdy w aucie zajdą zmiany będę je dokumentował fotograficznie.

 

Zmiany - jak na razie niewielkie:

- wywalona tylna kanapa i oparcie (mam nadzieję, że zmieści mi się rower bez zdejmowania koła)

- opony Continental TS830P zamiast RFT

 

Plany. Te nie są skromne ;-)

- felgi kute o masie poniżej 7kg lub OZ Alleggerita HLT Titanium Tech (17 cali)

Lub http://www.apexraceparts.com/ARC-8-18x85-Wheel-1-Series_p_132.html

- zabudowa przestrzeni bagażowej (jeszcze nie mam skrystalizowanego pomysłu, ale rozmyślam o czymś w rodzaju składanej kratki).

- sumaryczne zejście z masą na poziomie 100-150kg.

http://www.autoservice-ostmann.de/default.php?target=carbon#6

- wydech Milltek http://www.millteksport.com/media.file.cfm?fileid=753 lub inny.

- zderzak typu M z nawiewem na hamulce. http://www.kerscher-tuning.de/styling/detail.php?id=734

- wymiana dpf na niewymagający dolewania paliwa.

- strojenie całości jeśli się uda w okolice 260-270 KM - zrobione!

tutaj obiecują zrobić rocznik 2010 na 480Nm i 260KM na samym chipie:

http://www.shiftech.be/reprogrammation.php?model=4&serie=22&year=123&engine=2873

Aku http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680mj.htm

FMIC http://www.helix13.com/1-series-bmw/engine-exhaust/#go

 

Przyspieszenie od zera na mokrym asfalcie. Jak widać bez żadnego uślizgu kół, bez ingerencji ESP auto przyspiesza jak wystrzelone z procy (poniżej 3 sekund 0-50 km/h).

 

 

Waga - zmierzona 1360kg.

 

Osiągi zmierzone:

12.07.11 0-60 7.1 0-400 15.49 60-0 36,3m 25C AC ON DTS ON (bez poślizgu) 1/4 baku plus 20kg

 

Po chipie:

26.06.12 0-60 5,5 0-400 13,95 AC off DTS off (lekki uślizg start z 1800 rpm) 3/4 baku plus 30kg

 

0-200 km/h ok 19s

 

Aktualny wykres: http://img.photobucket.com/albums/v708/K8v8M/64c233ed.jpg

 

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moja jedynka to klasyczny pięciodrzwiowy hatchback, dwulitrowy diesel o mocy 204 KM (przynajmniej teoretycznie).

 

Gratuluje auta poraz kolejny - polaczenie tego silnika z automatem to mistrzostwo, do tego bardzo rozsadnie dobrane wyposazenie dodatkowe.

Mimo wszystko fajnie by bylo jak bys wrzucil kilka fotek, szczegolnie wnetrza - z chcecia bym obejrzal jak to wyglada w przypadku takiego modelu top-spec, szczegolnie w kontekscie np. sportowych foteli i roznych drobiazgow i detali wykonczeniowych.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Jak będzie pogodna to może coś pstryknę;-) Ale zwróć uwagę, że absolutnie chyba każdy element wyposażenia możesz zamówić nawet do najsłabszej wersji. Moje poprzednie auto było pod względem wyglądu prawie identyczne - tu po prostu niektóre elementy były w standardzie.

 

Natomiast w kwestii silnika i skrzyni - rzeczywiście - jestem zachwycony. Kręci się blisko do 5 tys rpm, biegi zmieniane są w ułamku sekundy, świetnie działa manualna zmiana biegów. W mieście jeżdżę zwykle na D, czasem na DS, w trasie przy wyprzedzaniu zwykle używam trybu manualnego. W końcu można bez ryzyka korzystać z mocy maksymalnej - nie ma obaw, że coś nie wyjdzie ze zmianą biegu i zostanę bez napędu.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Oj ciężko Ci może być zejść z masą pojazdu o 150 kg. Chyba że wyprujesz wszystko i wstawisz 2 lekkie kubły z włókien + może jakaś zmiana tylnych drzwi i klapy na tworzywa.

Sprawdzałeś serię na hamowni? ( bardzo ciekawi mnie ten temat dla N47S )

Co rozumiesz przez to że chcesz zmienić DPF na taki bez konieczności dolewania paliwa. :P

Opublikowano
Oj ciężko Ci może być zejść z masą pojazdu o 150 kg. Chyba że wyprujesz wszystko i wstawisz 2 lekkie kubły z włókien + może jakaś zmiana tylnych drzwi i klapy na tworzywa.

Sprawdzałeś serię na hamowni? ( bardzo ciekawi mnie ten temat dla N47S )

Co rozumiesz przez to że chcesz zmienić DPF na taki bez konieczności dolewania paliwa. :P

Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Koła 4x10kg.

Kanapa/oparcie 20 kg

Drzwi boczne 60kg (plan taki jak nakreśliłeś)

Drzwi tylne 15kg

wydech 8kg

kierowca 30 kg ;-)

fotele przednie 30 kg - fotel kierowcy wstawię wygodny - prawdopodobnie oryginał performance z poduszką, pasażera będzie maksymalnie lekki - praktycznie i tak jeżdżę sam.

Razem 203kg. Oczywiście to wszystko bardzo optymistyczne założenia - jeśli wyjdzie z tego połowa to też będzie ok. W styczniu powinienem mieć wykresik - zobaczymy co pokaże. Wykresy które widziałem do tej pory były bardzo optymistyczne. Albo seria, albo nawet powyżej - jestem dobrej myśli.

odnośnie DPF poczytaj tu http://fapserwis.pl/bezobslugowyfapdpf.html

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A co z zawieszeniem?

PS Nie kusiło Cię by w tej kwocie kupić Golfa R 4x4 270 KM?

A to w tej kwocie się kupi takiego golfa (nowego)? Owszem gdyby ten golf miał napęd 4x4, a nie FWD z dołączanym tyłem to można by się zastanowić (chodzi mi coś na poziomie xDrive lub AWD subaru). Generalnie nie jestem zwolennikiem 4x4 do jeżdżenia po asfalcie, chyba, że auto dysponuje taką mocą, że ten asfalt robi się śliski.

 

Aktualnie przy 204KM, zimowych oponach (conti TS830P) auto po wciśnięciu gazu do oporu na jedynce na równym mokrym asfalcie wyrywa do przodu bez uślizgu kół (oczywiście bez wcześniejszego zwiększania obrotów). Jestem z trakcji bardzo zadowolony w porównaniu z FWD różnica jest wręcz kosmiczna.

 

Zdaję sobie sprawę, że im auto będzie lżejsze, a silnik mocniejszy tym będzie gorzej. Uważam jednak, że RWD do 300KM w zupełności wystarczy. W F1 mają duuużo lżejsze i mocniejsze auta, a jakoś nikomu do głowy 4x4 nawet nie wiadomo jak cudowne do głowy nie przychodzi.

 

Porównywałem cenę jedynki do golfa GTI i w mojej konkretnej sytuacji, przy moich warunkach finansowych i innych czynnikach jedynka sumarycznie (bo w zakupie jest drożej) wychodzi zauważalnie taniej. Obawiam się że Golf R mógłby wyjść sumarycznie nawet dwukrotnie drożej (spalanie, serwis, cena zakupu, koszty finansowania), a nie byłby dla mnie autem tak satysfakcjonującym jak BMW.

 

Ja nie chciałem kupić auta sportowego, czy też udającego sportowe. Priorytetem jest komfort. Nie interesuje mnie twarde jak deska zawieszenie, ryk silnika, koła 18-19 cali. Jedynka po wywaleniu runflatów z fotelami sportowymi jest w mojej ocenie znacznie wygodniejsza niż trójka na RFT i zwykłymi fotelami.

 

W gruncie rzeczy jeżdżę dość spokojnie na co dzień. Owszem, także sporo po niemieckich autostradach, gdzie można wykorzystać osiągi nie łamiąc przepisów. Ze Szczecina do autostrady gdzie nie ma ograniczeń jest ledwie jakieś 30 km.

 

Planowane zmiany traktuję bardziej w kategoriach hobby niż realnych potrzeb. Do normalnego jeżdżenia na co dzień to co mam wystarcza mi w zupełności.

 

O zawieszeniu na razie nie myślę - jak już pisałem jestem jego pracą bardzo usatysfakcjonowany - jeśli z czasem w skutek poczynionych zmian okaże się, że jest sens to może włożę elementy z linii performance.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W serii napewno coś tam będzie ponad 204KM, pewnie widziałeś wykresy 123d TERF'a.

Ciekawe ile da ten Milltek, u mnie raczej nie ma sensu tego wstawiać, ale do 123d może mieć to sens.

Najmocniejsze 123d jakie tu mamy, było po samym programie 247km i 460Nm.

Oni (Milltek) chwalą się jakąś 120d podciągniętą na 217 KM (z ich wydechem plus program) - imho bardzo ładna wartość.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jezdziliśmy w Ułężu rsem i takie zawieszenie i napęd na 4 koła to bajka. I to mówiły osoby jezdzące tam ponad 400 konnymi subaru.

Ja np nie jestem zadowolona z napędu w bmw. Inna sprawa Torsen a Haldex to dwie rożne sprawy. Jezdziłam i tym i tym.

W s3 w momencie właczenia tylnego napedu sa szarpniecia. Mozna sie bawic takimi malymi autkami z napedem na 1 os podnosic moc ale w pewnym momencie nie ma juz przyczepnosci wiem bo kiedyś sie bardziej bawiłam takimi rzeczami np ibiza cupra zrobiona na ponad 265 KM przód napęd i brak trakcji. Ja ostatnio zrobilam trase Cisna Kraków w 3 godziny przy minus 10 ale własnie nie bmw a audi a8.

I np ja nie chce juz wiecej automatu :)

 

 

I bez wahania kupilabym golfa.

Opublikowano
W serii napewno coś tam będzie ponad 204KM, pewnie widziałeś wykresy 123d TERF'a.

Ciekawe ile da ten Milltek, u mnie raczej nie ma sensu tego wstawiać, ale do 123d może mieć to sens.

Najmocniejsze 123d jakie tu mamy, było po samym programie 247km i 460Nm.

Oni (Milltek) chwalą się jakąś 120d podciągniętą na 217 KM (z ich wydechem plus program) - imho bardzo ładna wartość.

Zwróć uwagę, że auto z linka jest po lifcie i jest tam już inny silnik (N47, 177KM w serii) z innym potencjałem. Takie wyniki wychodzą bez wydechu Milltek'a.

Tu podają nawet więcej ze zmienionym układem i bez DPF (silnik N47) :

Ja mam 120d przed liftem (M47, 163KM w serii) i 204KM po programie, według mnie płacenie za wydech 3,5tyś + mont. dający na oko +/- 10KM nie opyla się.

Cichy też nie jest, ale pięknie brzmi, chyba że z tyłu coś innego stało :)

Opublikowano

Być może aktualnie jest już lepiej - technika idzie do przodu, a ja nowym R'em nie jeździłem, bo jak już pisałem nawet GTI jest dla mnie droższe od jedynki.

 

Brak trakcji w FWD to ja boleśnie odczuwałem już przy lekko ponad 100KM. w przypadku RWD mamy do czynienia z tzw. transferem masy - przy ruszaniu siła bezwładności dociska tylną oś.

 

Z tym automatem to mnie kompletnie zadziwiłaś. Opierałem się automatowi przez długi czas, ale jak się pojawiły skrzynie 6-8 biegowe nie mam im nic do zarzucenia.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jezdzilam roznymi automatami od bmw1,5, audi a6,a8 czy vw golfem i skrzynia w rsie w manualu to jest to co lubie...
Opublikowano

Oj to ja nie wiem kolego gdzie kupiłeś tą 1er bo ja przed zamówieniem swojej miałem chwile zawahania i właśnie ku golfowi R się skłaniałem. R kę można kupić w fajnej opcji za cenę podstawy E82 z N47S więc wychodzi zdecydowanie taniej, poza tym koszta serwisowania R ki wcale nie są duże. Jedyną kwestią gdzie BMW w tym porównaniu jest dużo tańsze to zużycie paliwa... Mam nadzieję. :)

 

Co do samej jazdy glofem R to prowadzi się bajecznie. Ja niestety miałem okazję jeździć z dsg ( wolę manual ale trzeba przyznać że zmienia biegi w tempie nieosiągalnym w normalnym ruchu dla kierowcy ) ale mimo tego trzeba uczciwie powiedzieć że zestrojenie auta jest perfekcyjne. A haldex nowej generacji który w nim siedzi reaguje błyskawicznie i na mokrym daje bardzo dużo frajdy.

Sumując ja wolę RWD ale golf R to bardzo szybki, dobrze wykonany i przystępny cenowo samochód który naprawdę może się podobać. A w okresie zimowym jest z pewnością dużo bezpieczniejszy/łatwiejszy w prowadzeniu co np dla mnie działa na plus.

 

Co do Twojej jedynki jak będziesz miał wykres serii to pochwal się koniecznie. Powodzenia w modach.

Opublikowano

Po prostu na BMW mam spory rabat przy kupnie trzeciego auta, drugie tyle dostałem w promocji od "centrali" BMW w kwestii dofinansowania finansowania :wink: A dochodzą jeszcze inne indywidualne czynniki finansowe w moim przypadku na poziomie większym nawet niż ten rabat. Sumarycznie w przypadku BMW mogę liczyć na realnie sporo ponad 30% niższą cenę - w przypadku R'ki może bym wywalczył parę procent rabatu i to wszystko. Do tego dochodzi darmowy (wliczony w cenę) serwis (przeglądy olej, filtry, płyn hamulcowy etc) na 5 lat 100 tys km, co w przypadku R'ki mogłoby kosztować kolejną dychę. Benzyna to jest jakieś 30-40 zł różnicy na każde 100 km czyli 30-40 tys po 100 tys km. Na koniec policz utratę wartości i dodaj z tego tytułu jakieś 2 dych na korzyść beemki i robi się baardzo grubo.

 

Niestety trzeba liczyć wszystkie koszty, a nie tylko to po ile auto stoi w cenniku. Jeśli dla kogoś mój opis jest niejasny zapraszam na PW - wyjaśnię dokładnie o co biega.

 

Więcej satysfakcji przyniesie mi wkładanie pieniędzy w rozwój auta niż opłacanie szejków naftowych. :lol:

 

No i na koniec. Beemka na starcie jest 100 kg lżejsza, a do tego ma znacznie lepszy rozkład masy. Absolutnie mnie nie przekonuje 4x4 w tak słabym aucie. Choć może ze złej strony do tego podchodzę. Niewątpliwie dla golfa 4x4 to wybawienie od FWD, w beemce RWD załatwia sprawę. Przynajmniej jeśli idzie o moje potrzeby trakcyjne. Problemów zimą nie mam prawie żadnych, merdanie tyłeczkiem lubię (bo mam informacje zwrotną o podłożu), a jak jest ślisko, to niestety bardziej trzeba uważać na to by dało radę zahamować niż dobrze przyspieszyć. Oczywiście im bardziej ślisko tym przewaga nowoczesnego 4x4 będzie większa, jednak niespecjalnie mnie fascynuje wożenie przez cały rok ekstra 100 kg by wykorzystać to przez parę dni na śliskim.

 

BTW, a co zamówiłeś?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wszystko jasno opisałeś. :) Ja miałbym w VW dokładnie taki sam rabat jak w BMW ( no ale dużo niższy niż 30% ;) ) ale nawet mimo tego że BMW kosztowało mnie więcej... no cóż kocham te auta. ;) Pisząc o VW mam nadzieję że nie odniosłeś wrażenia że przedkładam go ponad 1er. Chciałem po prostu obiektywnie ( o ile jest to możliwe ) przedstawić moje wrażenia z jazdy golfiną R. Bo to naprawdę bardzo przyzwoite auto w dobrej cenie. :)

Co do pakietu serwisowego na 5 lat do BMW ja raczej nie będę z niego korzystał. Po pierwsze dlatego że nie będę robił przeglądów co 30k km a co 10k km i będę zalewał np Motulem a nie castrolem który BMW leje ( w poprzednich BMW robiłem dokładnie tak samo ). Poza tym wymiany filtrów, świec itp także przewiduje w krótszych interwałach czasowych niż przewiduje się to w ASO więc... No cóż w ogóle nie biorę i nie brałem tego jako plus przy zamówieniu jedynki.

A zamówiłem E82 123d. :)

Pozdrawiam

 

edit: a co do napędu na 4 łapy... Ułatwia czasem życie ale ja też przedkładam zachowanie aut z rwd. Nawet kosztem tego że w zimie czy na śliskim zmusza do dużo wolniejszej jazdy.

Opublikowano

Ja też mam zamiar serwisować auto częściej niż jest to zalecane. Jednak nie widzę powodu by nie korzystać z pakietu. Po prostu nadmiarowy serwis zrobię we własnym zakresie. Olej można (przynajmniej w moim ASO) dać swój - nawet w takim wypadku pakiet się opłaci, a pieczątki z ASO i tak są chyba niezbędne do utrzymania gwarancji.

 

Odnośnie rabatów - nie chcę stwarzać wrażenia, że dostałem 30% rabatu od BMW, bo to nieprawda. Na tyle składa się po prostu suma różnych korzyści finansowych które mam przy zakupie jedynki, a nie mam przy Golfie GTI czy R.

 

Dopuszczam myśl, że R'ka będzie lepszym autem dla niektórych osób. Jest dużo mocniejsza, benzynowa ma napęd 4x4 (co nie jest zaletą dla mnie, ale może być dla kogoś innego) przy innych układach może wyjść cenowo podobnie lub nawet taniej. Każdy ma swoje własne preferencje i możliwości. Grunt to wybrać tak by być zadowolonym - ja jestem bardzo.

 

Przyznam, że BMW od niedawna jest moją ulubioną marką - dopiero od czasu ery Efficient Dynamic. Nim zacząłem jeździć dobrze wyważonym RWD też byłem raczej zwolennikiem 4x4.

 

P.S. Zrobiłem filmik z przyspieszenia na mokrym - do obejrzenia w pierwszym poście.

 

Ta Twoja zamówiona jedynka będzie już po lifcie?

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8825696.html

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

P.S. Zrobiłem filmik z przyspieszenia na mokrym - do obejrzenia w pierwszym poście.

 

Jesli chodzi o przyczepnosc i brak zjawiska migania lampki kontroli trakcji to IMO spora w tym zasluga automatycznej skrzyni i bardziej 'gumowej ' charakterystyki przenoszenia mocy na kola.

Pzdr, MtothaJ
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeździłem 2 tygodnie VW golfem VI R i musze powiedzieć,że dla mnie to rewelka.Auto niesamowicie dopracowane w każdym detalu.W środku dla mnie dużo lepiej niż w jedynce.Perfekcyjnie się prowadzi,ten napędzik jest fajnie zestrojony i nie czuć szarpnięć.Silnik rasowo brzmi.Po wyłączeniu elektroniki można szaleć bokami na śniegu jak subarką bez najmniejszego problemu.Skrzynia DSG rewelacja,wiadomo.No naprawdę kawał dobrej fury.Zresztą duch starego golfa odrodził się jak dla mnie już w V GTI,R32 i pozostał w najnowszej odsłonie.Ja sam na wiosnę sprzedaję swoją 330d i właśnie mam dylemat nad nowym zakupem,pewnie w swoim czasie założe wątek,żeby pozbierać trochę opinii.Myślę nad 130i 3dr i właśnie VI Rką...I chociaż jestem fanem Bawarii to Wolfsburg w tym wypadku jest kuszący.
Kubica GO!
Opublikowano

Jedynka jest przestarzałą konstrukcją w porównaniu do Golfa VI. Musiałbys poczekać na nową jedynkę która "lada dzień" się pojawi :D

 

Kupuj E92 lub E89 :twisted:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Jedynka jest przestarzałą konstrukcją w porównaniu do Golfa VI. Musiałbys poczekać na nową jedynkę która "lada dzień" się pojawi :D

 

Kupuj E92 lub E89 :twisted:

a co tam konkretnie takiego przestarzałego?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jedynka jest już produkowana od paru lat, a Golf jest świeżutki. Zakładając że jedynka jest produkowana od 2004 roku, to jej projektowanie było w okolicach 2002 roku, z tamtych też lat ma wykorzystane technologie. To co będzie w nowej jedynce to będzie krok w przód... To podobnie jak z E60, niby ma wszystko czego potrzeba, ale F10 to inna bajka...

 

Co nie zmienia faktu że jedyneczka jest ciekawym autkiem :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.