Skocz do zawartości

problem z silnikiem, chlodnica


kubanski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fanow bmw potrzebuje pomocy. Juz mowie co sie dzieje a mianowicie problem polega na tym ze tworzy sie jakies cisnienie w chlodnicy ktore wyrzuca mi plyn. nie jastem pewny czy to uszczelka glowicy . W ymienilem chlodnice i jest dalej to samo. Z chlodnicy nie czuc spalin auto ogolnie chodzi dobrze zapala bez problemu i sama jazda to tez bajka. Na bagnecie nie ma widocznego plynu chlodniczego, jast czysty olej, w chlodnicy rowniez nie ma sladow oleju. Niewiem czy mam wymieniac uszczelke nie chcial bym naruszac silnika jezeli nie ma takiej potrzeby. gdy odkrece wlew oleju zaraz po odpaleniu auta ono gasnie i lub bardzo spada z obrotow i nierowno chodzi. Pomozcie ludzie bo nie wiem co mam robic. Mowa o e39 520i 1998. a i jeszcze chcialem dodac ze jest bardzo slabe ogrzewanie :?: :?: :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zajmij się odpowietrzeniem a jeśli będą z tym kłopoty warto by sprawdzić czy działają elektrozawory od ogrzewania. mogą się nie otwierać i wtedy jest kłopot zarówno z ogrzewaniem jak i z odpowietrzeniem.

 

Czy masz w niej gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpowietrzeniu na zimnym silniku odpalam i wraz ze wzrostem temperatory rosnie poziom plynu w zbiorniczku gdy wskazowka temp dochodzi do momento w ktorym ma sie zatrzymac plyn wycieka z chlodnicy. obserwowalem caly czas co dzieje sie z plynem. strumien z kanalu odpowietrzajacego jes caly czas taki sam oczywiscie zaleznie od obroto silnika (dodam ze wlozylem nowa chlodnice i termostat).

Gdy woda juz prawie wycieka z chlodnicy gasze silnik i odpowietrzam na nowo gdyz dzieje sie tak ze gorny waz robi sie calkowicie pusty sprawdzalemz 5 razy i za karzdym razem tak samo. po odpowietzreniu jest grzanie wewnatrz. czy to moze byc wina uszczelki ze wydmuchuje mi plyn z gornego weza czy co to do cholery bedzie. moja uwage zwrocily takze spaliny sa koloru jasno szarego prawie bialego lecz jest ich jakos niby duzo. :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpowietrzeniu na zimnym silniku odpalam i wraz ze wzrostem temperatory rosnie poziom plynu w zbiorniczku
U mnie jak tak było to okazała się uszczelka pod głowicą. Chyba że auto w dalszym ciągu jest zapowietrzone i powietrze sie poprostu cofa. Jeśli jednak masz pewnośc że odpowietrzyłeś dobrze a dalej cofa to uszczelka :?
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten plyn to ktoredy wycieka?

Poziom plynu w chlodnicy ma rosnac przy nagrzewaniu. Plyn nagrzany zwieksza objetosc, a sam uklad jest cisnieniowy!

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,to,że po odkręceniu korka oleju auto gaśnie(w żadnym wypadku tak nie powinno być),lub falują obroty,to jest wina odmy,siedzi na bank,poziom płynu w zbiorniczku,po rozgrzaniu silnika będzie się podnosił(gorący płyn ulega rozprężeniu,dlatego zawsze masz dwa wskazniki-zimny,gorący)ale nie powinno go wywalać ,jeśli wymieniałeś chłodnice,termostat,to porządnie odpowietrz,na wielu forach bmw to jest,te silniki są niewdzięczne do odpowietrzania,jeśli nie pomoże,raczej uszczelka pod głowicą(osobiście stawiam na odpowietrzenie)spaliny-też wina odmy,poza tym,branie oleju,falowanie obrotów,pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odma to jest separator oleju,odpowietrzenie silnika ,jak będziesz wymieniał,to zamów kpl.z przewodami,wężami,wymienia się w komplecie,zaraz ci wrzuce jak to wygląda http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=11_1487&hg=11&fg=15,część nr.2 plus wszystkie wężyki,po wymianie nie poznasz auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej Pany !!! :)

 

Mam co prawda inne auto ale też duży silnik v6 3.0 . :) w automacie

Ostatnio też mnie męczy ta cholerna uszczelka bo bo kilka razy temp. poszła w górę w lato na 100-120 st. przez zepsute cholerne visco .

Teraz mam nowe wisco i tem jest 80-90. ale jest zimno wiec wszystko wyjdzie w lato.

Na razie objaw jest taki że auto gaśnie mi na wolnych obrotach ale nie zawsze i rzuca obrotami ale tylko jak jest nawłączane dużo odbiorników elektrycznych. Gdy powyłączam reflektory itp, to wraca na obroty i pracuje w miare równo

Po2 . Jak silnik się rozgrzeje już trochę i obroty schodzą z ssania to popierduje w wydech .

Po3. Wywala mi płyn i węże są trochę twarde . Jednak ruszałem te węże i nie wiem czy to moja wina bo wcześniej było OK.

Po4. Nie kopci i po odkręceniu korka nie wydobywały się bąbelki ani nie widac tłustej mazi.

 

Czy na analizatorze spalin wyjdzie uszkodzona uszczelka ? lub raczej początek sypiącej się uszczelki ?

Czy małe przegrzanie płynu ale jeszcze nie na maksa oznacza zawsze uszkodzenie uszcz.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.