Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolektor z BLOKIEM?? Możesz zrobić fotkę tego miejsca?? Bo myślałem po wcześniejszej odpowiedzi, że nieszczelność jest na połączeniu runnera wydechowego pierwszego cylindra a głowicy. Chyba, że czegoś nie wiem o tym silniku...
Opublikowano
masz racje to głowica a nie blok myślałem o głowicy a napisałem blok :mad2: sorki jestem po 24 H po pracy więc o gafę łatwo
Opublikowano
spoko Kolego, rozumiem :cool2: troszkę się wkręciłem bo już doszukiwałem się różnych wariantów. Wiesz tak jeszcze pomyślałem o dosyć częstej usterce M47 tj pęknięciu rurki recyrkulacji od kolektora wydechowego do chłodniczki spalin (taka złota harmonijka). Sprawdź jeszcze to, bo może tutaj być problem. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z nieszczelnością połączenia kolektora z głowicą.
Opublikowano
wydaje mi się że wydmuchało po prostu uszczelkę. a co do tego co piszesz to jutro zerknę i dam znać
Opublikowano

Witam

 

Zapytam tutaj kolegów bo nie chce nowego tematu zakładać. Czy ta plastikowa obudowa filtra powietrza zaraz przy głowicy, czy ona jest zdejmowana jeśli chciał bym dostać się do turbo od góry silnika i je wymontować?

 

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

Witam kolegów

 

To troszkę nie pomyślane ze strony BMW że ten kawałek plastiku jest połączony z obudową. Problem nastaje teraz taki że :) moje auto jest z kierownicą po drugiej stronie i mam kolumnę kierownicy pod turbiną.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
dzisiaj trochę powalczyłem z tym świstem ale jest nadal :mad2: udało mi się tylko ustalić że mam nieszczelny kolektor wydechowy. nieszczelność zauważyłem na pierwszym cylindrze od strony chłodnicy. może to przez tą nieszczelność takie gwizdy świsty

 

 

po dłuższych poszukiwaniach jeszcze okazało się że mam również nieszczelność kolektora wydechowego na 6 cylindrze!!! ba powiem więcej nie mam tam jednej szpilki bo pewnie urwana jest. na 100% to jest powodem świstania i innych odgłosów w okolicach turbawki bo po upchaniu tam w celu sprawdzenia folii aluminiowej to pieczenia mięsa :mrgreen: :mrgreen: :lol: ucichło i w kabinie nawet ciszej jest. nie wiem tylko kiedy z tym powalczę. Pisze to dla innych aby podczas poszukiwań zerknęli na stan połączenia kolektor wydechowy głowica

Opublikowano
ja mam żeliwny wiec problem mam z głowy gorzej tylko że jest jedna szpilka urwana na 6 cylindrze pod i to górna ciekawe czy po zdjęciu kolektora podejdzie kontowa wiertarka aby spróbować wywiercić
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

oki no i udało się nie ma żadnych dziwnych dźwięków w okolicy turbiny okazało się że szpilki były urwane na 6 cylindrze 2 i 1 na pierwszym załączam zdjęcia. udało mi się to zrobić bez wyciągania silnika nawierciłem wiertarką kątową szpilkę wbiłem klucz w otwór i bardzo lekko się wykręciło. Poza tym kolektor był nierówny oczywiście został szlifnięty przez założeniem

załączam zdjęcia :

http://zapodaj.net/24ddb129f9e93.jpg.html

http://zapodaj.net/64fa4e627910a.jpg.html

http://zapodaj.net/bd09ab3688486.jpg.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.