Skocz do zawartości

Xenon świeci na różowo-fioltowo - żarnik do wymiany?


klurg

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, prawy xenon zaczął świecić na różowo/fioletowo, czy mam już szykować kasę, jeśli tak, co jest do wymiany?

Dzięki z góry za pomoc

 

Ps. wszytkiego naj w Nowym Roku A.D. 2011 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Będzie dobry tylko kup pd razu dwa i dwa wymień żebys nie miał różnicy w kolorach i mocy świecenia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
o ile wezmiesz na allegro 4300k, to nie ma różnicy ale ja od siebie polecam 6000k

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze raz za konstruktywne uwagi, ostatecznie kupiłem na Allegro D1S o temperaturze barwy 6000K, niestety nie jest to oryginał Philipsa czy też Osram, tylko jakaś chińszczyzna, bowiem nie za bardzo chciałem wydać na nowe Philipsy D1S UltraBlue po 400 zł za żarnik czy też jarznik, a jednocześnie chciałem mieć te 6000K. Zobaczymy ile pożyją, mam paragon i 2 lata gwarancji dla osoby fizycznej (niby 3000 h pracy mają wytrzymać....)

 

Podzielam zdanie kolegi Dziqsek, iż kolor 6000K jest idealny - nie za żółty (4300K), ale też nie za niebieski (od 8000K) - w sam raz czysta biel, bardzo dobra widoczność nocą, nawet lepsza niż poprzednie Philipsy Xenstart 4300K, które miały o 200 lumenów wiecej (3400 do aktualnie 3200).

 

Na koniec chciałbym w tym miejscu złozyć gratulacje dla niemieckich inżynierów za sposób w jaki należy wymienieć żarniki/jarzniki - praktycznie nie do zrobienia w warunkach drogowych. Konieczne było zdjęcie kół i części nadkola. W sumie zajęło mi to ponad 2h..., no ale może nie jestem zbyt mocny w te klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wrzuc jakieś fotki jak wygląda na 6000k bo ja mam teraz 5000k i sa lekko zoltawe a w e46 mialem 6000k i wygladało świetnie ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po weekendzie postaram się wrzucić jakieś fotki, natomiast różnica w stosunku do starych Philipsów 4300K jest od razu zauważalna - brak żółtej poświaty, tylko taka śnieżnobiała barwa, może trochę zimna, tj. wchodząca już nieco w niebieski ale bardzo delikatnie, nienachalnie jak jakiś wulgarny HID.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.