Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Mam takie same odczucia co kolega, dodatkowo u mnie po przesiadce z 225/45/17 Pirelli Euphori@ RFT na Conti SportContact3 bez RFT spalanie spadło o ponad litr.

 

Mam takie same spostrzeżenia, zdecydowanie lepiej auto sie zbiera na zwykłych oponach.

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Mam takie same odczucia co kolega, dodatkowo u mnie po przesiadce z 225/45/17 Pirelli Euphori@ RFT na Conti SportContact3 bez RFT spalanie spadło o ponad litr.

 

Mam takie same spostrzeżenia, zdecydowanie lepiej auto sie zbiera na zwykłych oponach.

 

Też mam takie uczucie. Nie wiem dlaczego, ale tak jest. Mam automat i wyraźnie było czuć jakby auto miało większe opory jazdy - trochę inaczej zmieniał biegi. :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Mam takie same odczucia co kolega, dodatkowo u mnie po przesiadce z 225/45/17 Pirelli Euphori@ RFT na Conti SportContact3 bez RFT spalanie spadło o ponad litr.

 

Mam takie same spostrzeżenia, zdecydowanie lepiej auto sie zbiera na zwykłych oponach.

 

Też mam takie uczucie. Nie wiem dlaczego, ale tak jest. Mam automat i wyraźnie było czuć jakby auto miało większe opory jazdy - trochę inaczej zmieniały się biegi. :roll:

Opublikowano

przy okazji zmiany kół zwazyłem je.

Wyszło że 17" nie ROF są o 1,7kg lżejsze od 16" ROF (17 na feldze Proline, 16 na oryginalnej BMW)

Teraz jeszcze jazda próbna.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, powracam do tego tematu z pytaniem o ciśnienie oponach non rof. Na naklejce na drzwiach jest napisane 2 atm przód i 2,4 tył, ale to dla opon rof.

Jakim ciśnieniem macie napompowane w non rof?

Opublikowano
a ja mam na 16 alu letnie teraz 205/55 ale planuje na nie w zime wrzucic zimowki a na lato kupic jakies aluski i do tego oponki tylko 225/45 i chyba 18, co o tym myslicie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ja mam na 16 alu letnie teraz 205/55 ale planuje na nie w zime wrzucic zimowki a na lato kupic jakies aluski i do tego oponki tylko 225/45 i chyba 18, co o tym myslicie?

 

Chyba do tego rozmiaru (225/45) to felgi 17". Do 18" powinny być opony 225/40. W serwisie opony.pl jest wykaz zamienników opon.

Swoja drogą nie powinno się montować opon w rozmiarze nie zalecanym przez producenta - w razie wypadku może być problem z odszkodowaniem.

Opublikowano
a ja mam na 16 alu letnie teraz 205/55 ale planuje na nie w zime wrzucic zimowki a na lato kupic jakies aluski i do tego oponki tylko 225/45 i chyba 18, co o tym myslicie?

 

Swoja drogą nie powinno się montować opon w rozmiarze nie zalecanym przez producenta - w razie wypadku może być problem z odszkodowaniem.

 

 

Ohooo zaraz się zacznie ;) :D :norty:

 

Pzdr.

Opublikowano
Przypuszczam, że takim samym, ROF czy nie ROF nie ma tu znaczenia. Chodzi o rozmiar opony.

 

Pzdr.

 

Witam!

Ma ktoś może jakieś sugestie na temat ciśnienia w oponach po przejściu z rof na opony zwykłe?

Pozdrawiam

Opublikowano
Przypuszczam, że takim samym, ROF czy nie ROF nie ma tu znaczenia. Chodzi o rozmiar opony.

 

Pzdr.

 

Witam!

Ma ktoś może jakieś sugestie na temat ciśnienia w oponach po przejściu z rof na opony zwykłe?

Pozdrawiam

 

Jaki rozmiar opon? Bo od tego trzeba zacząć..

 

Pzdr.

Opublikowano

Ja swoje ROF mam napompowane zgodnie z naklejką przód 2.0, tył 2,4 myślę, że Twoje 'zwykłe' możesz napompować też takim ciśnieniem ;).

 

Pzdr.

Opublikowano
Ja swoje ROF mam napompowane zgodnie z naklejką przód 2.0, tył 2,4 myślę, że Twoje 'zwykłe' możesz napompować też takim ciśnieniem ;).

 

Pzdr.

 

Nie sądzisz, że normalne opony z racji bardziej miękkiego bocznego kordu będą "flakowate" przy 2 atm?

Opublikowano
Ja swoje ROF mam napompowane zgodnie z naklejką przód 2.0, tył 2,4 myślę, że Twoje 'zwykłe' możesz napompować też takim ciśnieniem ;).

 

Pzdr.

 

Nie sądzisz, że normalne opony z racji bardziej miękkiego bocznego kordu będą "flakowate" przy 2 atm?

 

Cholera wie.. :roll: ale

 

Niech ktoś inny się wypowie co ma zwykłe gumy w tym rozmiarze.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Są lekko flakowate, ja miałem zwykłe napompowane 2,2-2,3 przód i 2,5-2,6 na tyle i było dobrze ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też mam identyczne Conti i wg mnie właściwe ciśnienie to 2,2 i 2,6 (ale ja mam E91). Ciśnienie jest zależne od obciążenia. Ja najczęściej jeżdżę sam. Czasem 2 osoby.
Opublikowano
Też mam identyczne Conti i wg mnie właściwe ciśnienie to 2,2 i 2,6 (ale ja mam E91). Ciśnienie jest zależne od obciążenia. Ja najczęściej jeżdżę sam. Czasem 2 osoby.

 

takie samo mam ciśnienie, zresztą wzięte z tabliczki znamionowej na drzwiach. generalnie nie narzekam i chyba opony zużywają się dość równomiernie ale nie wiem czy nie troszke mocniej na środku co mogłoby sugerowac lekko za wysokie ciśnienie ale aż niemozliwe mi sie to wydaje

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Powracam do tematu ponieważ pojawił się u mnie problem z mocno drgającą kierownicą. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że koło 85 - 95 km/h dziwnie trzęsie się kierownica, ale że zazwyczaj poruszam się nieco szybciej ;) nie zwracałem na to uwagi, obwiniając złą nawierzchnię. Problem polega na tym, że zjawisko się nasila, drgania kierownicy występują pomiędzy 85 a 105 km/h. Koła po raz trzeci!! w tym sezonie wyważone. Zawias po szarpakach, brak luzów. Opony nowe Conti SportContact3 225/45R17 non rof.

Proszę o pomoc w temacie, bo serce mnie boli jadąc z takimi drgawkami.

Pozdrawiam

  • Zarejestrowani
Opublikowano
A może po prostu są wyzombkowane lub nierówno zużyte, próbowałeś przekladać tył z przodem ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może po prostu są wyzombkowane lub nierówno zużyte, próbowałeś przekladać tył z przodem ?

 

Kolega pisze, że ma nowe Continentale....:)

Opublikowano

ja mam identycznie: drgania miedz 80 a 100km/h

Co ciekawe nie zawsze się pojawiają.

Doważałem koła na samochodzie, sprawdzałem luzy i ustawiałem geometrię. Felgi nowe, opony nowe.

Planuje jeszcze pojechać na cos takiego http://www.cnf.com.pl/index.php/test-drogowy

Opublikowano

wpisz w google "test drogowy kół warszawa"

jest tego duzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.