Skocz do zawartości

320 D regeneracja pompy VP 44 okolice poznania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam po długich przemyśleniach z awaria sterownika pompy (miała być naprawa samego sterownika) zdecydowałem ze będę regenerował cała pompę. Teraz moje pytanie brzmi czy ktoś za forum w okolicy poznania regenerował i zna jakiś dobry polecany warsztat który to robi. Mnie sie trafił 100 metrów od domu zakład Auto Diesel Żerko na Mogielińskiej wiec nie będzie problemu z holowaniem itp. za Demontaż /Montaż zaspiewali 450 zł , wycena 360 zł jesli nie będę u nich naprawiał, a koszt w granicach 1800 do 3000 zł. Jeśli mieliście podobny problem jak ja proszę podajcie jakie były ceny naprawy zebym mógł coś porównać. Z góry Dziękuje i Pozdrawiam.
Opublikowano
piszesz że koszt regeneracji od 1800 do 3000 tys znając życie naciągną cię na 3000 i zapłacisz a ok. 3000 to nowa kosztuje
Opublikowano
a ja powiem tak... idzie wszystko zrobić samemu tj wymienić tranzystor i wymienić tłoczek. Ja problemu nie widzę :wink: Tranzystor to koszt 5zł, tłoczek 220, kilka gratów do rozbiórki z 350zł i trochę [TROCHĘ] wolnego czasu i chęci :mrgreen:
Opublikowano
a sterownik od czego sie przepalil ? tez chcialem sam sterownik naprawic tylko pytanie ile to pochodzi? Pewnie wszystko idzie zrobic samemu strasznie bym chciał ale niestety leże połamany :mad2: i cieżko bylo mi sie doczołgac do auta zeby pod kompa podpiac. co do ceny to tez wydaje mi sie kosmiczna dlatego pytam o jakies sensowne rady auto chce zrobic i dalej nim jezdzic a nie zrobic sterownik i na allegro.
Opublikowano
Pewnie wszystko idzie zrobic samemu

Kolego jak dla mnie to ta cała otoczka z NIEDOTYKALSKĄ pompą wtryskową to tylko taki odstraszacz na w-k-u-r-w-i-o-n-y-c-h właścicieli przed samodzielną próbą reperacji...hehe na upartego to można i ten tłoczek wyciągnąć bez demontażu pompki, tylko przedtem zablokować ją. Zresztą zobacz ten temat...jak dla mnie to banał i gdybym miał taką sytuację to na pewno nie oddałbym pompki zanim sam bym się nią nie zajął.

http://www.competitiondiesel.com/forums/showthread.php?t=80602

Zobacz, tłoczek jest za tym zaworkiem sprężynowym i przykręcono to wszystko na dwie śrubki :duh: :duh: :duh: i za to mam dawać 3 balasy!!! :shock:

-tłoczek na allegro 240zl + przesyłka (albo wyszlifować/spolerować stary i też bedzie dobrze)

-zestaw naprawczy do pompki czyt. same o'ringi i kilka prostokątnych uszczelek z jakieś 150zł w BOSCHU

http://thumbs2.ebaystatic.com/m/mzMM8fMeY2Jkx-oWjYUybNA/140.jpg

Jeśli by wyjmować pompkę to wiadomo, że trzeba blokadę do koła zębatego pompy jakieś 100zł + miernik do ustawienia kąta wtrysku (i tu w komplecie też czasem dodają blokadę do koła zębatego, blok do koła zamachowego, końcówki długie i krótkie) ok.300zł. Instrukcja z TISa i jazda.

co do ceny to tez wydaje mi sie kosmiczna dlatego pytam o jakies sensowne rady auto chce zrobic i dalej nim jezdzic a nie zrobic sterownik i na allegro.

cena jest z dupy wysrana i uważam, że nie ma najmniejszego sensu wydawać tyle buły na boży wiatr. Co to za problem przelutować spalony kawałek kostki i odkręcić dwie śrubcyny żeby wyciągnąć tłoczek :shock:

Pozdr

Opublikowano
Wiesz żebym miał od tak 3 tys żaby dać na naprawę to nie jeździł bym e46 z 98 jeszcze w dieslu tylko czymś co co najmniej 500 koni, sam jestem mega zły na tą cała sytuacje. Niestety gdyby jakis D-e-b-i-l mnie nie przejechał to może bym sie za to zabrał. Teraz pozostaje komuś dać zarobić jutro pompa idzie na regeneracje wtedy się okaże ile pójdzie z portfela. Pozdrawiam wszystkich i życzę aby ich BMW chodziły bezawaryjnie..
Opublikowano
Witam zabrałem się za naprawe samego sterownika, po wielkich trudach udało się zdemontować sterownik bez wyciągania pompy. jest natomiast mały problem kable które odcielem od sterownika idą do samej pompy i są tak jakby przepalone izolacja schodzi z nich ;/ http://img263.imageshack.us/img263/9232/mon00a.jpg chodzi o te kabelki ze zdjecia z lewej strony z dołu.. Czy jest opcja bez wyciagania pompy wymienic jakos ten kabel ?
Opublikowano
Pewnie wszystko idzie zrobic samemu

Kolego jak dla mnie to ta cała otoczka z NIEDOTYKALSKĄ pompą wtryskową to tylko taki odstraszacz na w-k-u-r-w-i-o-n-y-c-h właścicieli przed samodzielną próbą reperacji...hehe na upartego to można i ten tłoczek wyciągnąć bez demontażu pompki, tylko przedtem zablokować ją. Zresztą zobacz ten temat...jak dla mnie to banał i gdybym miał taką sytuację to na pewno nie oddałbym pompki zanim sam bym się nią

co do ceny to tez wydaje mi sie kosmiczna dlatego pytam o jakies sensowne rady auto chce zrobic i dalej nim jezdzic a nie zrobic sterownik i na allegro.

cena jest z dupy wysrana i uważam, że nie ma najmniejszego sensu wydawać tyle buły na boży wiatr. Co to za problem przelutować spalony kawałek kostki i odkręcić dwie śrubcyny żeby wyciągnąć tłoczek :shock:

Pozdr

 

 

inwencja kolego świetna,ale to nie takie proste jak myślisz, że to takie proste że wystarczy odkręcić 2 śrubcyny a tłoczek sam wyskoczy.... niestety to jest tak zbudowane, że żeby go wyciągnąć trzeba właśnie rozłożyć całą pompę na czynniki pierwsze i dopiero jest dostęp- możliwość aby ten tłoczek wyciągnąć

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

Witam.

 

Swego czasu przerabiałem ten problem z "tranzystorkiem". Jak się później okazało winny był zacierający się tłoczek zaworka początku wtrysku. Cewka była skopcona! Po próbach wymiany poszczególnych elementów oddałem pompę do regeneracji. Regeneracja dotyczyła tylko sterowania pompą, czyli sterownik, elektrozaworki i czujnik położenia wirnika pompy. Poza tym pompa była poddana sprawdzeniu na stanowisku do diagnostyki pomp i dostałem 12 miesięcy gwarancji! Zapłaciłem 2 tysi i jeżdżę do dzisiaj.

 

Pozdrawiam Marek

Opublikowano
Czy ktoś zauważył blisko przed "smiercia" swojej pompy jakieś spadki mocy albo coś takiego czy po prostu pompa chodzi i nagle się przepala sterownik następnie regeneracja i nie odczuwamy różnicy w jeździe,(poza ogólnym faktem ze auto jeździ :D ) Pytam bo na początku gdy kupiłem auto chciałem zrobić chip ale gdy dzwoniłem do firmy zajmującej się chip-ami usłyszałem ze te pompy przy tym przebiegu już "nie dają rady " i nie wiele da się wydusić z tego silnika. :shock:
Opublikowano
Moja chodziła do końca normalnie. Auto zapalało zimne i ciepłe normalnie. Pewnego dnia zgasiłem silnik i już go nie uruchomiłem. Miałem 220tyś na blacie! Po "regeneracji" (wymiana elektroniki) bez zmian, nie odczułem żadnej poprawy w pracy silnika. Dodam że człowiek naprawiający pompę powiedział że sekcja tłocząca pompy jest w bdb stanie i jak nie dostanie zasyfionego paliwa to wytrzyma kolejne 200tyś bez problemu!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety wiem że cena jest naciągnięta na maksa,ale nic nie zrobię potrzebuje samochód. trochę się zawiodłem ale cóż zrobić kupuje się używane 12 letnie auto to wszystko może się zdarzyć. Swoje "zaufanie" do BMW i to nawet starszego miałem, gdyż jeździłem starszym e36 tylko w benzynie przez 2 lata bez problemów. A teraz miało być oszczędnie a tu psikus,Grubo się zastanawiam nad zmiana na 3 l w benzynie e46. To tyle w tym temacie dzięki za wszystkie rady. Pozdro
Opublikowano
Niestety wiem że cena jest naciągnięta na maksa,ale nic nie zrobię potrzebuje samochód. trochę się zawiodłem ale cóż zrobić kupuje się używane 12 letnie auto to wszystko może się zdarzyć. Swoje "zaufanie" do BMW i to nawet starszego miałem, gdyż jeździłem starszym e36 tylko w benzynie przez 2 lata bez problemów. A teraz miało być oszczędnie a tu psikus,Grubo się zastanawiam nad zmiana na 3 l w benzynie e46. To tyle w tym temacie dzięki za wszystkie rady. Pozdro

jeśli liczyłeś czy opłaca Ci się diesel zanim go kupiłeś , co wiąże się z tym że dużo jeździsz to ta pompa Ci się zwróci w pierwszym roku użytkowania auta ......

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a czy teoretycznie da radę włożyć większy tłoczek ? czy przez to zwiększy się wydajność pompy ?

 

pompy vp44 były też montowane w innyh samchodach np Patrol 3.0 di a tam moc jest ponad 160km wiec jak pompa taka sama(nazwa) ciekwae czym się różni może faktycznie wielkoscią tego tloczka

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.