Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Szybkie pytanie: Czy czujniki klocków różnią się między kołem przednim a tylnym ?

 

(mechanik wymieniając klocki na przodzie przełożył stary czujnik , nowy mam dalej w pudełku.

Teraz mam do wymiany klocki tył - nowe klocki przyszły bez czujki , czy mogę założyć czujnik od klocków na przód?)

Opublikowano
Witam.

Szybkie pytanie: Czy czujniki klocków różnią się między kołem przednim a tylnym ?

 

(mechanik wymieniając klocki na przodzie przełożył stary czujnik , nowy mam dalej w pudełku.

Teraz mam do wymiany klocki tył - nowe klocki przyszły bez czujki , czy mogę założyć czujnik od klocków na przód?)

Wydaje mi się, że one są takie same ale sprawdź dla pewności na RealOEM według numerów części.

Pzdr.

Opublikowano
Tak możesz założyć do tyłu nie różnią się chyba ze wyglądem i tym ze tylni ma dłuższy kabel
Opublikowano
Tak możesz założyć do tyłu nie różnią się chyba ze wyglądem i tym ze tylni ma dłuższy kabel

 

Dobre. :D

To rzeczywiście się nie różnią, mają tylko inny wygląd i kabel a reszta jest ta sama.

Opublikowano

Cytując RealOEM co by autor postu miał rozwiane niepewności:

przód - numer części: 34352229018

tył - numer części: 34351163066

(sprawdzałem dla 523i z lipca '98 z ręczną skrzynią biegów - jeśli w symulacji coś się różni to jeszcze sprawdź wg swoich prawdziwych danych).

Widać, że numery części są inne więc wygląda na to, że czujniki różnią się na tyle, że może być problem z zamianą ich względem przodu/tyłu.

Pzdr.

Opublikowano

 

Dobre. :D

To rzeczywiście się nie różnią, mają tylko inny wygląd i kabel a reszta jest ta sama.

 

a czy to ze różnią się długością kabla to jakaś różnica? raczej nie

czujnik to czujnik robi to samo co przedni

Opublikowano
No taka różnica, że czujnik na przód nie sięgnie na tył, bo jak sami piszecie, ma krótszy kabel.
Opublikowano

Pewnie, że żaden. Można nawet zintelektualizować temat i odciąć zużyty czujnik i zapodać nowy, zostawiając starą instalację, skoro i tak tniemy kabel.

 

Można też natomiast zostawić sobie czujnik na przód (który i tak się przyda prędzej czy poźniej), a na tył kupić nowy za 2 dychy.

Opublikowano

W gruncie rzeczy to można zrobić sobie samemu taki czujnik nic skomplikowanego w nim nie ma ale to juz chyba odbiegamy od tematu

 

pozdrawiam

Opublikowano

he he - dyskusja rozgorzała.

Jak sami widzicie - sposobów jest co nie miara ,jeden lepszy drugi trochę gorszy.

Jak wyjmę ten czujnik to porównam go z nowymi - zobaczymy.

Pozdrawiam i dziękuję za odp.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeszcze jeden.

Można odciąc czujnik i zaizolowac co by zwarki nie było,i żaden czujnik już nigdy potrzebny nie będzie :mrgreen: a co tam(idź na całośc)!

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Właśnie skończyłem montować klocki tylne ,czujnik z przodu PASUJE na tył , różni się tylko zaczepem który z powodzeniem można zastąpić trytką .

I po temacie.

Opublikowano
a ja tak celem zasiegnecia opini 3 dni temu zaswiecila mi sie kontrolka hamulcow pewnie koncza sie okladziny zrobilem mmoze z 30 km i zaswiecil mi sie asc i abs oczywiscie przestaly dzialac czy to z powodu konczacych sie okladzin ??

Trochę dziwne bo ja któegoś razu po zapaleniu się kontrolki od kończących się okładzin przejeździłem jeszcze około tygodnia. Jak wymieniałem klocki to były zjechane idealnie równo i praktycznie do samego końca - mimo to nie miałem żadnych problemów z zawieszającym się ASC/ABS itp.

Pzdr.

Opublikowano
no moj sie nie zawiesza ze raz dziala raz nie poprostu przestal dzialac abs i asc i nie dziala w dalszym ciagu pytanie czy to klocki czy czujnik moze jednak raczej jak czujnik podal informacje ze brak okladzin to rozlaczyl abs i asc niewiem qrde dlatego pytam

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
czujnik podal informacje ze brak okladzin to rozlaczyl abs i asc niewiem qrde dlatego pytam

raczej nie ma takiej opcji

ASC i ABS działa na jednym czujniku i nie jest to powiazane z klockami.Sprawdź czujniki od ABSu,bezpiecznik...a moze zaciął sie silniczek od ASC w przepustnicy.

Opublikowano
Właśnie skończyłem montować klocki tylne ,czujnik z przodu PASUJE na tył , różni się tylko zaczepem który z powodzeniem można zastąpić trytką .

I po temacie.

Normalnie odleciałem. Chłopie! Kupujesz BMW serii 5 (czyli klasa wyższa, limuzyna, exclusiv i jeszcze kilka epitetów) i montujesz czujniki trytką!? :duh: :mad2:

UWAGA! Odpowiednia ilość ptasiego kupska może w sprzyjających warunkach zastąpić nity, a korektor biały lakier! Taśma klejąca złapie większość wyposażenia w środku, a wiatraczek na gniazdo zapalniczki w kombinacji z koksownikiem eliminuje climatronic!

Litości...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Stawiam na zużycie klocków. U mnie jak zapaliło się ABS/ASC też poleciał prędkościomierz (działał, ale ospale i przekłamywał prędkość) pierwszym typem był czujnik ABS (kontrolki nie zapalały się od razu, ale dopiero po chwili od odpalenia), a skończyło się na pierścieniu, z którego ów czujnik sczytywał prędkość. Wyłączenie się ABS jest jak dla mnie uczciwym posunięciem przy startych klockach, więc stawiam na klocki. Zadzwoń tu: http://autowaw.pl/ może chłopaki Ci coś podpowiedzą. Mam do nich zaufanie.

 

Kontr-pytanie: czy klocki hamulcowe ręcznego i normalne klocki to te same klocki? W serwisie wymieniają mi (między innymi niestety...) obie linki ręcznego i powiedzieli, że klocki (jak zrozumiałem) ręcznego są do wymiany. Dodam, że nie zapaliła mi się kontrolka zużycia klocków, a czujniki były poprawiane...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Właśnie skończyłem montować klocki tylne ,czujnik z przodu PASUJE na tył , różni się tylko zaczepem który z powodzeniem można zastąpić trytką .

I po temacie.

Normalnie odleciałem. Chłopie! Kupujesz BMW serii 5 (czyli klasa wyższa, limuzyna, exclusiv i jeszcze kilka epitetów) i montujesz czujniki trytką!? :duh: :mad2:

UWAGA! Odpowiednia ilość ptasiego kupska może w sprzyjających warunkach zastąpić nity, a korektor biały lakier! Taśma klejąca złapie większość wyposażenia w środku, a wiatraczek na gniazdo zapalniczki w kombinacji z koksownikiem eliminuje climatronic!

Litości...

 

Dobra - nie montuj na trytkę - jak 3 cm kabelka będzie luźno powiewać na wietrze na pewno nic się nie stanie. Pozdrawiam.

Opublikowano
a podpowiedzcie proszę co może być za przyczyna że pali się kontrolka ASC i nie działa to ustrojstwo.demontowałem filtr powietrza i obudowę pyłkowego od ierowcy ,czy może coś schchaniłem czy coś się zawiesiło prosze help dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.