Skocz do zawartości

Jakie zawieszenie zamiast M-technic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chce coś zrobić z zawieszeniem bo to które mam jednak jest za twarde, a teraz to juz jest tragedia na ulicach w moim miescie. Szkoda mi auta bo mam wrażenie że jeszcze poł roku takiej jazdy bedzie mialo fatalny wplyw na jego stan.

No i nie wiem co mam zrobić czy wymienić na jakieś inne z e39 np sport, czy komfort (o ile takie jest) czy same amorki czy spreżyny, czy fabryczne BMW czy jakies blisteiny...

Na allegro stoi m5, jest wyższa niz moja z "zawieszeniem drogowym" D2 Street co to jest za zawieszenie?

http://allegro.pl/bmw-m5-po-lifcie-individual-warszawa-b-zadbany-i1389576191.html

 

Nie zalezy mi na rozwiązaniach tanich tylko na porzadnych częściach , zdemontowane częsci zostawie sobie w garażu nie zamierzam ich sprzedawać czy zamieniać.

Dziekuje z góry za porady

 

Sory ale z tym zawieszenie D2 Street to cos zle przeczytalem zamieszanie niepotrzebnie robie, nie mniej jednak na taką wysokośc jak tamta M5 bym swoją podniosł.

Opublikowano

M Technik to bardzo fajny kompromis między komfortem a dobrym trzymaniem. Nie jest jakiś mega twardy a i dziury nie powodują wypadania plomb z zębów. Jeśli założysz zamiast tego obojętnie jaki gwint to najprawdopodobniej będziesz się czuł już w ogóle jak na taczce. Bardziej miękki od M-Technika jest już tylko standardowy zawias ale też będzie to e39 stało zauważalnie wyżej.

Pzdr.

Opublikowano

Też mnie zaczyna drażnić zawieszenie M-technic w moim aucie. Często jeżdżę z kolegą jego e39 na standardowym zawiasie i jak dla mnie to jest o niebo lepsze - dodam że 90% mojej jazdy to miasto i tu moim zdanie m-technic się nie sprawdza.

Jakie masz koła? Znaczną poprawę komfortu odczuwam po zmianie 17" letnich na 16" zimowe i chyba zostanę na takich przez cały rok.

Opublikowano
Też mnie zaczyna drażnić zawieszenie M-technic w moim aucie. Często jeżdżę z kolegą jego e39 na standardowym zawiasie i jak dla mnie to jest o niebo lepsze - dodam że 90% mojej jazdy to miasto i tu moim zdanie m-technic się nie sprawdza.

Jakie masz koła? Znaczną poprawę komfortu odczuwam po zmianie 17" letnich na 16" zimowe i chyba zostanę na takich przez cały rok.

Ja - szczerze mówiąc - przed kupnem swojego obecnego auta miałem dokładnie takie same obawy. Sądziłem, że w mieście takim jak Wrocław, gdzie jest jeszcze trochę dziurawych dróg, kostki brukowej i kolein (choc przyznam, że pracują nad tym aby poprawi ten stan i zmienia się to na lepsze) zawias m-technika wyjdzie mi z czasem bokiem. Teraz mogę powiedziec, że jest to znakomity kompromis między totalnie sztywną taczką np z gwintów a miękką "wersalką" ze standardowego zawiasu. W mieście nie ma poczucia dyskomfortu a na trasie auto trzyma się świetnie.

Pzdr.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi, nie mam doswiadczenia w twardych zawieszeniach wiec nie wiem moze przesadzam ale jak dla mnie to jest twarde.

Niemiec jak mi sprzedawał auto to sie troche smiał mówił ze twardo jest i moge zawsze zmienic ale ja wtedy ze nie, nie bede nic zmienial ma byc orginal, ale teraz szkoda mi auta po prostu tak trzesie.

 

Dla pewności sprawdziłem co to za zawieszenie no i w sumie to nie wiem teraz czy to m-technic, takie jest:

 

M Sport Suspension II - KodS705A

 

Koła letnie mam 17'' zimowe 16' i nie ma żadnej różnicy.

Opublikowano
Dla pewności sprawdziłem co to za zawieszenie no i w sumie to nie wiem teraz czy to m-technic, takie jest:

 

M Sport Suspension II - KodS705A

 

Koła letnie mam 17'' zimowe 16' i nie ma żadnej różnicy.

To masz to samo co u mnie - "0705 M sports suspension II". Kwestia jest taka, że ktoś już mógł zmieniać amortyzatory w tym aucie i np wsadził twardsze niż te fabrycznie montowane w M-Techniku. Już nie raz pisano na forum, że jak się zamontuje np Sachsy Advantage (amory do m-technika) to jest bardzo przyzwoicie i praktycznie tak samo jak na fabrycznie montowanym M-Techniku. A wystarczy do tego założyć np Bilstein B8 (amor także dedykowany do m technika) i jest już odczuwalnie bardziej twardo. Na dobrą sprawę przy wymianie amortyzatorów musiałbyś jakoś odszyfrować jakie masz amortyzatory założone bo mogą to być właśnie jakieś twarde - nie mniej jednak - dedykowane do konstrukcji zawiasu m technikowego i stąd Twój ból.

Pzdr.

P.S. Moje koła letnie to też 17" (235/45/17 przód, 255/40/17 tył) a zimowe to 16" - 225/55/16 na wszystkich 4 kołach.

Opublikowano
Ja mam M SPORT SUSPENSION orginał fabryczny i jak dla mnie jest idealnie wywarzone,na dołach nie wali,a dzieki zróżnicowaniu opon i felg przód, tył prowadzi się perfekcyjnie, koła ma org.17 z pakietu M.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obie E39 miałem ze sportowym zawieszeniem i też nie zarzekałem. Idealny kompromis pomiędzy komfortem i dobrym trzymaniem się drogi. Oczywiście standard daje większy komfort, ale E39 z zawieszeniem M jest i tak o niebo bardziej komfortowe, niż wszystkie auta klasy Golfa + reszta nawet większych wynalazków razem wzięte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.