Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jechałem sobie dzisiaj swoją E39 523i z 98r i nagle zapaliły mi się kontrolki ABS i ASC, nacisnąłem na pedał hamulca - nie działa abs, dałem mocno gazu - zarzuciło czyli nie działa też asc, myślałem że to może czujnik więc się nawet nie zatrzymywałem dojechałem do celu zgasiłem auto i po 8 godzinach wracam do auta i słyszę dziwne odgłosy przy wyłączonym silniku jakby jakaś pompka pracowała, otwieram maskę a to odgłos od pompy abs - szybko wyciągnąłem wtyczkę - pompa była gorąca. Wtyczkę podłączam i pompka dalej pracuje, więc odpiąłem i jeżdżę teraz z odpiętą. Czy ktoś spotkał się z takim problemem, czy to ewidentnie pompa padła czy może coś innego, czy pompę się wymienia czy daje się naprawić? Jeszcze nie podpinałem do kompa ?

Opublikowano
Na 99% padł sterownik. Tylko regeneracja się opłaca. Nowy jest zbyt drogi. Takie są objawy, zapala się czesto lub cały czas nie działa. Na kompie wykaże prace pompi bez przerwy oraz uszkodzony przekażnik czyli sterownik. Nie kupuj używanego bo to jest choroba w tych autach i zaraz może być to samo
Opublikowano
dzięki za odpowiedź i naprowadzenie na właściwy trop. Nie wiesz może co się regeneruje w takim sterowniku i czy da się go odłączyć i użytkować auto, czy jednak trzeba odstawić na czas naprawy ?
Opublikowano
Nie każdy to regeneruje. Nie jest to takie proste. Ja oddawałem swój i dostałem po regeneracji. Jeżeli jesteś zainteresowany to jutro będę u gościa więc mogę spytać na kiedy by miał i za ile. Nie proponuje jeżdzić na odłączonym bo zacznie się coś jeszcze psuć.
Opublikowano

Powiem krótko jedz na komputer i sprawdz czy jakis czujnik ABSu nie padł a puzniej zacznij sie martwic sterownikiem mi ostatnio padł czujnik ABSu w przednim prawym kole i miałem takie same objawy jak ty rozkreciłem koło co sie okazało czujnik jest oki ale kabel sie urwał przy czujniku zalutowałem i juz po problemie wiec przestan sie martwic ze to pompa ABSu bo jak znam rzycie takie cos zadko pada a najczesciej czujniki i reguły w zimie .

I jesli będziesz kupował to tylko orginały choc niektórym podróby też podchodzą umnie to jednak była strata kasy na podróbie

 

A tak przy okazji regeneracja polega na tym ze sa w sterowniku małe sienkie druciki one pekaja i je poprostu lutuja ale sam tego nie zrobisz do tego jest potrzebna specjalna lutownica to mikro elementów a koszt taki to 100 max 200 zł i robia to reguły na miejscu

Opublikowano
Jeżeli pompa cały czas pracuje to jednak może być sterownik. Dlatego pisałem , że na 99% . Podłącz pod kompa bo tak jak kolega pisał może byc czujnik. Też nie polecam podrób bo przeważnie nie działa.
Opublikowano
Jeżeli pompa cały czas pracuje to jednak może być sterownik. Dlatego pisałem , że na 99% . Podłącz pod kompa bo tak jak kolega pisał może byc czujnik. Też nie polecam podrób bo przeważnie nie działa.

 

 

Z reguły pompa bedzie cały czas działac bo czujnik wysyła błedne informacje do pompy i ona wtedy świruje

Opublikowano
Witam,panowie podpinam się pod temat,a mianowicie:paliła mi się kontrolka ASR ale miałem ABS dzięki kolegom z forum rozwiązałem problem okazało się ,że nie mam linki od ASR kupiłem ,wstawiłem i było ok,ale parę razy ostatnio zapaliło mi się ASR I ABS i dzisiaj zapaliło się i nie chce zgasnąć,więc moje pytanie czy to to samo co u kolegi z postów wyżej ? Drugie pytanie gdzie mam szukać tych czujników odpowiedzialnych za takie objawy ? Pomocy bo dupsko mi lata na tym śniegu i ciężko nieraz wyjechać z zaspy.Tylko nie opieprzajcie mnie od razu mam ten samochód miesiąc i wolę zapytać a nie grzebać bez sensu.
Opublikowano
Witam,panowie podpinam się pod temat,a mianowicie:paliła mi się kontrolka ASR ale miałem ABS dzięki kolegom z forum rozwiązałem problem okazało się ,że nie mam linki od ASR kupiłem ,wstawiłem i było ok,ale parę razy ostatnio zapaliło mi się ASR I ABS i dzisiaj zapaliło się i nie chce zgasnąć,więc moje pytanie czy to to samo co u kolegi z postów wyżej ? Drugie pytanie gdzie mam szukać tych czujników odpowiedzialnych za takie objawy ? Pomocy bo dupsko mi lata na tym śniegu i ciężko nieraz wyjechać z zaspy.Tylko nie opieprzajcie mnie od razu mam ten samochód miesiąc i wolę zapytać a nie grzebać bez sensu.

 

 

Przy kazdym kole jest czujnik z przodu jak sciagniesz koło to zobaczysz go jest w takim plastikowym pudełku jakby zabunkrowany zreszta lec po kablu styłu za tarcza masz babel i na tym kablu jest czujnik podpiety a styłu to juz musisz sciagnac nadkole albo lekko odgjac dałbym foty ale za cholere niewiem jak sie je wkleja

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wczoraj podłączyłem się pod komputer i wywaliło mi pump error, skasowałem błąd, przejechałem się zapaliły się znowu kontrolki i ponownie ten sam błąd. Oczywiście pompka ABS pracuje non stop, nawet przy wyłączonej stacyjce, pomyślałem więc że może to wina przekaźnika który się blokuje, tylko nie wiem gdzie szukać przekaźnika od ABS jeżeli taki wogle jest. Czy ktoś może naprowadzić ?
Opublikowano
MIALEM TAKI SAM PROBLEM ALE U NIE CZUJNIKI ,STEROWNIKI I POMPA BYLA OK .PROBLEMEM BYŁO TO ZE KOSTKA SIE ZGRZAŁA I ROBIŁA ZWARCIE I POMPA CHODZIŁA NON STOP.100ZŁ ZA WYMIANE KOSTKI U ELEKTROMECHANIKA I JEST OK
Opublikowano

Witam,

również podłączę się pod temat. u mnie ABS i ASC raz działa a raz nie. tzn. nie ma stałych objawów. czyli to nie sterownik bo by chyba nie działał cały czas. Pompa ABS nie chodzi cały czas ale zapalają się kontrolki. Raz po przekręceniu stacyjki już się palą, innym razem zapalają się w trakcie jazdy np. po wstrząsie na jakiejś dziurze. Podpowiedzcie coś...

...Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami

http://micro-bit.pl/bmw/DSC_2027_small.jpg

moja galeria : 530dA

Opublikowano

Zdarza się, że w przypadku uszkodzonego sterownika ABS, kontrolki ABS+ASC pojawiają się po przejechaniu kilku km, aż silnik się nieco zagrzeje.

Sprawa może być prozaiczna i czujniki mogą chwilowo z pewnych przyczyn nie łączyć.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
powiem tak mi ostatnio prawy wysiadł czujnik a okazało się ze kabelki były ze tak powiem połamane z mrozu i raz działał raz nie działał . Jutro znowu jadę do elektromechanika bo znowu mi się świeca kontrolki jestem ciekaw który czujnik znowu padł albo jakiś kabelek się znowu urwał napisze jutro co i jak
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Czy ktoś się orientuje gdzie znajduje sie przekaźnik od abs/asc ?

Komora silnika, pod obudową prawego filtra kabinowego, okolice kompa (przekaźnik K94 - Pompa ABS.

Ponadto, w wnętrzu pojazdu po lewej stronie - przekaźnik K95 - ABS.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Czyli wszystko jasne, zlokalizowałem ten przekaźnik po lewej stronie w kabinie, na lewą nogą kierowcy, poruszałem nim postukałem i nagle zaczął działac ABS i ASC. Wielkie dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.