Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolega ma również 136km tylko tak jak pisałem on ma wyciszenie spod spodu i jest super na zewnatrz.

 

yoshimura01 w tym linku jest wyciszenie góry a mi chodzi o dół.

chyba bede musiał gdzies na szrot sie udac albo jakies angliki pooglądać

Opublikowano
Dużo osób ma zablokowany EGR a przez to auto głośniej chodzi. Jak jest u Ciebie z EGR? mój oprócz tego ze głośny to jeszcze trzęsie wrażenia jak z "malucha"
Opublikowano

egr działa :) u mnie wszytsko musi dobrze działac hehe.

 

kurcze mógłby ktoś kiedyś rzucić u siebie okiem jak wyglada to wyciszenie i wrzucic fotke bo denerwuje mnie ten głośny rechot na zewnątrz zwłaszcza jak slysze dieselka mojego kumpla to szok normalnie :)

Opublikowano
U mnie podobnie. Drgania zminimalizowałem podnosząc obroty silnika w DIS na 850, w EGR mg/stroke zmieniłem na +40 i jest troszkę ciszej.
Opublikowano

ja obroty mam podniesione na max czyli ok 955 obr/min i dla mnie jest ok , silnik lepiej pracuje ....

a co do głośnej pracy to sprawdź jeszcze poduszki pod silnikiem - bardzo dużo pomaga !!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja się zastanawiam nad wymianą poduszek na całe gumowe. Mam wrażenie, że na tych olejowych silnik strasznie lata. Z kanału jestem w stanie ruszać rękami całym silnikiem. Zakładałem nówki Lemfordera i nic to nie zmieniło. Ehh te diesle! :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja się zastanawiam nad wymianą poduszek na całe gumowe.

Radzę przestać się zastanawiać, chyba że chcesz aby zamiast silnika telepało całym autem.

Opublikowano
dokładnie poduszka gumowa będzie sztywniejsza i wiadomo co się z tym wiąże ... a poza tym masz jeszcze do sprawdzenia koło pasowe z tłumikiem drgań no i dwumas - te części bezpośrednio wpływają na kulturę pracy silnika ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Bez sensu. Kupić diesla i na dzień dobry wsadzić w niego 4tysiące. Podziękuję. Wolę jeździć 13letnim E39 w benzynie. Zanim wyjeżdżę te 4tysiące to minie kolejne 2 lata. :)
Opublikowano
no bez sensu trochę zwłaszcza ze benzyna 100 razy lepiej "gada" miałem e36 w benzynie i przez 2 lata wymieniłem sondę lambda, zadowolony z bezawaryjności BMW kupiłem e46 w dieslu dokładnie 2 września 2010 i już naprawy się będą kręcić koło 4-5 tys zł. a można powiedzieć ze auto miałem z pewnych rąk bo kupiłem od znajomego gdzie widziałem te auto codziennie kilka lat i wiedziałem co się z nim dzieje, niestety ukochany diesel średnio co 2 tyg odmawia posłuszeństwa.
Opublikowano
Czym się kierowałem? Chyba tym co wszyscy kupujący diesle. :) Gdyby nie względy ekonomiczne to myślę, że nikt by dla sportu klekotem nie jeździł. Niestety zafascynowany bezawaryjnością E39 postanowiłem zainwestować w E46 po lifcie bo miała mieć kilka usprawnień. Niestety E46 to jest cienkie auto. A 4 cylindry w BMW to całkowita klęska bawarskiego koncernu. Niestety. Dobre jak nowe. :)
Opublikowano
kojak ct dotknąłęś sedna sprawy. 2.0d by BMW to porażka.
Komu w drogę, temu Neste.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.