Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich "Klubowiczów". Chciałbym prosić o pomoc! Posiadam e61 Touring,'05. Mianowicie od kilku tygodni "walczę" z dziwnym zachowaniem mojego samochodu podczas jazdy. Auto trochę drży i trzęsie bez znaczenia na prędkość co strasznie ogranicza komfort jazdy. Objawy te dotyczą tylniej części samochodu. Wrażenie: bula na oponie lub np."kawałek" lodu przyklejony do opony.

1,Auto było już w ASO BMW,(wykonane testy zawieszenia,amortyzatorów,sprawdzone zawieszenie).ŻADNYCH błędów komputera, luzów. 2.Wymieniłem kompletne koła (o tym samym rozmiarze opon oraz felgi) na inne- bez zmian.

3.Zbieżność - idealna

4.Wyważenie kół - 3 krotne w różnych serwisach wulkanizacyjnych - idealnie

5.Felgi - oryginalne - nie regenerowane - bez pęknięć,wgniotów

Jestem laikiem w temacie "mechanika pojazdowa" jednak zastanawiam się nad 2 kierunkami rozwiązania problemu , mianowicie:

1. Wał napędowy - przeguby, krzyżak... czy to może być powodem mojego problemu ? lub

2.Zawieszenie tył - (nivo,poduszki, itp.). Mam na myśli wymianę poduszek powietrznych(hydraulicznych) Dodam, iż w zeszłym roku wymieniłem na nową pompę od zawieszenia pneumatycznego nivo.

Będę wdzięczny za sugestie oraz ewentualną pomoc. Pozdrawiam

wiktorio08

Opublikowano

myślę ,że sugestia odnośnie konwertera może być słuszna ewentualnie coś innego dzieje się z automatyczną skrzynią biegów - może mało oleju najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w naprawie automatycznych skrzyń biegów żeby to sprawdzić.

pozdrawiam

• 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Temat zakończony. Przyczyna : przegub łożyskowy na końcu wału napędowego. Haczył co powodowało wibracje tylnią częścią samochodu. Koszt: przegub w ASO - 590 zł. Robocizna 200 zł. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat: