Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zpalil mi sie alternator musialo byc niezle zwarcie bo rowniez zjaralo kable ,ktore z niego wychodza ,problem jest taki - czy zeby wymienic kable trzeba zdjac kolektor ssacy? jak dlugie sa te kabelki czy kabel z alternatora idzie poprzez rozrusznik do plusa w komorze silnika? Dostalem alternator od kolegi z silnika m60b30 ale jest zupelnie inny ma jeszcze kostke od sterowania z komputera wiec mniemam ze to od e38, poplynlem bo dalem elektromechanikowi zeby przejrzal i ewentualnie wymienil co trzeba koszt 150 zeta a nie pasuje do mojego samochodzika! Prosze o jakies porady . Pozdrawiam

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

No nie wiem kolego kiedyś w mojej E38 3.0V8 padł alternator założyłem od 4.0V8 i pasował idealnie bez przeróbek. Jak masz silnik M60 to chyba nie ważne czy E32 czy E38 powinne być takie same. Chyba że się myle to niech ktoś mnie poprawi..................

Jutro jadę swoją do Hamradów z Piły wymienić w sondy lambda to się chłopaków podpytam i odpisze co i jak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
obadaj jaki numer ma ten alternator ktory dostales, wstukaj numer tej czesci na realoem, albo zadzwon do aso i niech Ci powiedza w jakich budach lata taki typ alternatora

pzdr

yaz

Opublikowano
co do alternatora to moj org ma 9 diod wsrodku i inny regulator chcialem zeby elektromechanik przelozyl to powiedzial ze ten drugi jest 6 diodowy i sterowany kompem wiec mniemam ze od nowszej wersji np e38 . Zreszta sam widzialem jak chlopaki odkrecali go od 3 litrowej v8 dotej pory myslalem ze to gancegal pewnie tez sie roznia dlugosci kabli plus w m60 b30 z e38 jest na lewej pokrywie zaworow, a w mojej jest na grodzi czolowej od strony pasazera, Glownie chodzi mi o dlugosci kabli. sprawdzalem na real oem i zdjecia i opisy alternatorow sa takie same w obu przypadkach

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie patrz w modele aut tylko wrzuc nr czesci na realoem, wypluje Ci w jakich 7er byl montowany ten typ alternatora i bedziesz wiedzial czy chodzil w e32 i e38.

pzdr

yaz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.