Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam koledzy!

jestem tu nowy, więc na początku pragne sie przywitac i pozdrowic wszystkich użytkowników.A teraz do sedna sprawy - opcja szukaj w tym przypadku nie pomogła.

obajw jest taki, moje 735ia pali od pierwszego przekrecenia przy czym na jałowym biegu obrotu choć na obrotomierzu równe, to wyczuwalnie przerywa,drży, z tłumika daje sie słyszeć niedokładne przepalanie. jak już jedzie jest ok, choć niekiedy przy obrotach poniżej 2tys potrafi jak gdyby przymulić, sytuację wówczas raruje jedynie gwałtowne dodanie gazu wtedy jakby się odtyka i znowu chwile jest dobrze.mam gaz sekwencyjny i na obu paliwach tak samo.poza tym pozostawiona na wolnych obrotach przez jakies 5-7 min nieważne czy ciepła czy zimna w koncu powoli spadnie z obrotów i zgaśnie,po czym zapali idealnie i sytuacja się powtarza.cały dolot wyczyszczony,szczelny,slinik krokowy nowy, węże podciśnien też nowe.poza tym świece,przewody kopułka i palec tez nowe... i nadal brak poprawy,pod komputerem błędów nie pokazuje. nie mam juz na to sił poprostu, jedyne czego nie robiłem to regulacja zaworów,może miec z tym związek jakikolwiek? z góry dziękuje za sugestie. pozdrawiam

Opublikowano
zapal auto stań koło wydechu kucnij i słuchaj jak uslyszysz co jakiś czas dodatkowy dźwięk pym pym co jakis czas to znaczy ze troche kuleje na któryś cylinder obejżyj kopułke palec wymień świece jak nie zmieniałeś sprawdź przewody. jeśli nie pomorze to wymyślę co innego bo już jestem w temacie :D OD M30B35
Opublikowano
witaj, robi pym pym z wydechu jak to nazwales. swiece przewody kopułke i palec mam nowe, ale praktycznie nic po zmianie tego wszystkiego sie nie zmieniło w pracy silnika. mnie juz na to brak koncepcji takze jestem otwarty na sugestie i podpowiedzi.
Opublikowano
Kolego miałem podobnie z moim M60 4.0 V8 wymieniłem wszystko (świece, filtry,pompę paliwową,8 cewek za 1000zł) a ona dalej swoje na kompie żadnych błędów ......................................okazało się że zacinał się któryś wtryskiwacz wymieniłem wszystkie 8 (2 listwy) koszt 200-300 zł i chodzi jak pszczoła. Zobacz ile masz przejechane na LPG jak już tak z 50 tyś to bardzo prawdopodobne że wtryskiwacz się któryś przycina. Bardzo typowym objawem jest zapach benzyny w spalinach i popyrkiwanie z rury wydechowej. Jeszcze możesz spróbowć takiego patentu (u mnie na jakiś czas pomógł) zalej tak pół baku Pb i wlej dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy najlepiej dwa nie zaszkodzi. Przełącz na benzynę i włącz najniższy bieg w automacie jaki masz u mnie ,,2" przejedź się tak z 10km ale tak dość ostro żeby silnik miał powyżej 3500 obrotów. U mnie pomogło i się rozruszały wtryskiwacze ale z powodu tego że auto stoi zimą pod wiatą po tygodniu problem się pojawił ponownie dlatego wymieniłem wtryski (założyłem z angola)
Opublikowano
właśnie tak wtryski a jak gaz jest to może być uszkodzony reduktor i na gazie i benzynie bedzie Hu YYy czyszczenie wtrysków lub wymiana albo spróbowanie wlania dodatku do czyszczenia
Opublikowano
jak sie okazalo regulacja zaworów diametralnie zmieniła sytuację,choć może nie pracuje tak jak bym chciał to jest zdecydowanie lepiej,powiedzmy że równo i jest wyczuwalnie mocniajsza.zawory w zasadzie nie maiły wogole luzu, jedynie po regulacji sobie "cyka" ale podobno tak ma być.tak czy owak dziekuje za próby pomocy w rozwiazaniu problemu.pozdrawiam
Opublikowano
luz był za mały za duży czy na każdym cylindrze inny? Dobrze jest regulować luz nie sprawdzając tylko luzu zaworu a dźwigienki lecz wałek rozrządu a dźwigienka pomiar jak ustawienie bardzo dokładne i precyzyjne. Ale każdy lepszy mechanik powinien to wiedzieć :8)
Opublikowano
auto nie mailo ustawianych zaworów od przynajmniej 5lat,poprzedni właściciel nie wiedział że taką czynność sie wykonuje,jego mechanik serwisujący auto z reszta też;) i stan rzeczy na dziś dzień wyglądał tak że na wydechach luzu nie było wcale, a na ssących był od 0.1 do max 0,15 na jednym 0.20. auto co prawda pracowało cicho,nie cykało jak teraz,ale zachowywało sie jak opisywałem.teraz wszystko jest ustawione i sprawdzone i choc delikatnie cyka to przynajmniej pracuje jak powinien.dodam jeszcze ze co do tego gaśnięcia na jałowym po 5-10min pracy,też rozwiązałem nie było to od ustawienia zaworów, a poprostu lekka regulacja sekwencji wystarczyła.
Opublikowano

sklepało zawory na takich małych luzach powinien ci koleś ustawić większe luzy na rozklepanie i po 1000-2000 km wyregulować na poprawne luzy.

Cyka jak są za duże luzy a na małych nie będzie. To znaczy za duże możesz mieć prawidłowe i też tak bedzie bo te silniki już tak mają

Opublikowano
Jeden mechanik nie wiem dlaczego Mówił że w silniku 3.0 R6 są hydrauliczne ale przecież to M30 i wydaje mi sie jednak że były tam zwykłe albo on miał rację choć Chłopak mimo że się zna to E32 nie jest dużo i mógł pomylić z tymi co mają silniki M60. A co do luzu w M30 na 0.3 to gdzie taka wartość jest podana ? Bo to naprawdę jest spory luz i az zastanawia mnie gdzie to ma potwierdzenie jako na prawidłowy. A co do regulacji to poziom trudności tak naprawdę nie jest większy niż w 4suwowym skuterku.
Opublikowano
Jeden mechanik nie wiem dlaczego Mówił że w silniku 3.0 R6 są hydrauliczne .

mylił się

Opublikowano

wartosc 0,30 ssący i wydech na zimnym wzięta z serwisówki, doradzają tam kontrole przerwy co 15tys km. choć to przebieg uznany jako kontrolny, po którym w żaden sposób nie powinno byc większych odchyłek od ustawionego 0,30 no ale... tak piszą to tylko informuję. fakt że silnik sobie lekko i cicho "cyka" na takim ustawieniu,ale tak ma być. jak znajdę czas i chęci to wrzucę skan strony z tej serwisówki( po niemiecku)

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.