Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raz na jakiś czas wskakuje mi taki błąd:

http://img18.imageshack.us/img18/2125/bladu.jpg

 

Po wykasowaniu jest spokój na jakieś 1000km i znowu wpada. Auto zachowuje się w miarę normalnie (wiadomo czasem chodzi lepiej, czasem gorzej ale nigdy nie wpadło w jakiś tryb awaryjny przy którym jest problem z przekroczeniem 100km/h).

 

Z tego co się orientowałem to może być problem ze sterowaniem turbiny (w tym silniku sterownie elektroniczne); tylko czy jest to uszkodzenie sterownika/silniczka w sterowniku czy może zatarte/przycinające się kierownice turbiny ? - jak to sprawdzić ?

 

Błąd nie występuje permanentnie (po wykasowaniu na jakiś czas jest spokój); czy przy uszkodzonym sterowniku lub zatartych kierownicach objawy mogą być na chwile i potem ustępować ?

 

Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z takim problem/błędem, może są inne przyczyny (czytałem gdzieś, że może być problem z elektrozaworem podciśnienia ale w tym modelu występuje tylko jeden przy EGR, przy turbo brak) ?

 

ps. co oznacza linijka Logistic counter z printscr z inpy.

Opublikowano
cze kumpel miał ten sam błąd. Wymienił czujnik ciśnienia doładowania i błąd już się nie pojawia! Wymiana jest banalnie prosta czujnik jest z tyłu kolektora ssącego przykręcony na jedną śrubę. Mu po ostrej jeździe osłabła, zgasił i zapalił i było ok! wiec zacznij od tego na allegro są te czujniki 100zł używka pozdro
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, chyba dopadł mnie ten błąd raz jest, a po skasowaniu za jakiś czas powraca dodam, że mam turbinkę po regeneracji , czy ktoś znalazł jakieś sensowne rozwiązanie?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie,

Chciałem się podzielić rozwiązaniem problemu z błędem 44CC (Error code 44CC BMW) z osobami, które się borykają z tym problemem.

Jest to błąd STEROWNIKA TURBINY, czyli jest on zepsuty, najprawdopodobniej spalony w środku. Sterownik ten jest elektroniczny

i odpowiada za prawidłową pracę turbosprężarki, jest to element złączony z turbosprężarką (taka czarna puszka przy turbinie).

Rozwiązałem ten problem wymieniając ten sterownik na używany bo nowy jest sprzedawany tylko w komplecie z nową turbosprężarką

(cena nowej turbosprężarki jest dość wysoka ok. 3,5 tyś lub w ASO ponad 5 tyś.). Najlepiej poszukać używanego - sprawnego

sterownika, ja zapłaciłem ok. 600 PLN / netto za ten sterownik. Potrzeba do tego mechanika od turbosprężarek, który to ogarnie.

Generalnie po zmianie tego zepsutego sterownika na ten dobry - błąd znikł :)

Oczywiście przy zmianie tego sterownika trzeba wymienić olej w silniku, filtr powietrza, filtr oleju oraz koniecznie trzeba sprawdzić

uszczelnienie czy nie ma gdzieś nieszczelności.

Mam nadzieję, że komuś to rozwiązanie się przyda w rozwiązaniu problemu z błędem 44CC w BMW.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.